Verwijderd
Tja, ik kwam om die Engineer te trakteren op een vliegticket, blijkbaar kreeg ik er zelf een om m'n oren.Op zaterdag 09 februari 2002 17:22 schreef Nosfer@tu het volgende:
em dat is rocket jumpen met een panzerfaust?
Jammer dat ik te laat op F11 drukte, ik vloog nog veel hoger.
I don't ride fast, i fly low
Ik heb helaas nog geen rtcwOp zaterdag 09 februari 2002 17:10 schreef IceStorm het volgende:
Een beter topic begint bij jezelf
Verwijderd

1. In this photo - we can see the mad rush of passangers we had to cope with all evening - I am happy to say that there were seats for all these passangers.

[b]2. Here we can see the passangers are now safely aboard Panza Flight 207 and are enjoying the preflight movie while Captain Red has started the Engines

3. Up Up and Away with Panza Airways
p.s. let op het vliegende ventje boven de explosie
hehe jahOp zaterdag 09 februari 2002 17:40 schreef jelmo het volgende:
eej Gman ... jij hebbet echt door![]()
Ik deed een screenshot van een scorelist (stond weer es bovenaan
Ow vandaar dat je toffe screenshots wilOp zaterdag 09 februari 2002 17:45 schreef duronrulez het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen rtcw
Haha jah erg vetOp zaterdag 09 februari 2002 17:47 schreef popolon het volgende:
p.s. let op het vliegende ventje boven de explosie
Verwijderd

Foto van onze clan dus
En nog een paar:

En de laatste:

Voor meer pics kan je deze site van onze clan (RFI) bezoeken
Neen
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
hij doe je datOp zaterdag 09 februari 2002 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, ik kwam om die Engineer te trakteren op een vliegticket, blijkbaar kreeg ik er zelf een om m'n oren.
Jammer dat ik te laat op F11 drukte, ik vloog nog veel hoger.
Updating..............
Idd zeer coole intro.Op zaterdag 09 februari 2002 22:20 schreef General_Freakazoid het volgende:
Coole site, man!
En daar ging jullie clan.Op zaterdag 09 februari 2002 21:07 schreef Boesjke het volgende:
Ik heb hem niet gemaakt maar ik sta er wel op
[afbeelding]
Foto van onze clan dus
En nog een paar:
<KNIP>
<KNIP>
Voor meer pics kan je deze site van onze clan (RFI) bezoeken
🌞🍃
Verwijderd
Jij hebt niet goed gelezen hè ?Op zondag 10 februari 2002 00:33 schreef DazZta het volgende:
hij doe je datrocket jumpen ofzo , als ik het wil doen blijft der niet veel van over
Ik kreeg waarschijnlijk zelf een Panza om m'n oren, Thunderbirds are go !
Verwijderd
Op zondag 10 februari 2002 12:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed gelezen hè ?
Ik kreeg waarschijnlijk zelf een Panza om m'n oren, Thunderbirds are go !
Verwijderd
Mooie pics, nice.Op zaterdag 09 februari 2002 21:07 schreef Boesjke het volgende:
Ik heb hem niet gemaakt maar ik sta er wel op
Goeie clanpromotie!
Geïnteresseerden worden ook aangeraden om de image gallery op onze site te bekijken voor meer Artwork...
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker