Als ik problemen heb, zijn het altijd rare problemen
Ik kreeg eerst helemaal geen emailtjes van Yesmail (allcommunity) en toen bleek dus dat ik helemaal geen 'interests' had ingevuld.
Dat heb ik toen gedaan, en inmiddels heb ik zowaar 3 emailtjes van Yesmail gekregen.
Maar.....
Nu wil ik eens kijken waar ik mijn saldo kan zien, dus ik naar my.yesmail.com toe en wat blijkt....weer al mijn interessts weg!!! Kan ik ze weer allemaal gaan aanvinken (en het zijn er veel!)
Herkent iemand dit probleem?
Enig idee waar het aan ligt?
Enig idee waarom ik altijd van die rare problemen heb
?
Edit:
Krijg nou niks!!!!! Dat kreng houdt nu nieteens meer de vinkjes vast die ik er nu in zet! Zodra ik op 'submit' klik, ververst het beeld zich, en zijn m'n vinkjes weer weg!
HELLUP!!!!
2e Edit:
M'N HELE PROFIES IS WEG!!!
First Name:
Last Name:
My Email Addresses
(No Active Email Addresses Listed)
Custom Demographics
(No Custom Demographics Found)
Ik kreeg eerst helemaal geen emailtjes van Yesmail (allcommunity) en toen bleek dus dat ik helemaal geen 'interests' had ingevuld.
Dat heb ik toen gedaan, en inmiddels heb ik zowaar 3 emailtjes van Yesmail gekregen.
Maar.....
Nu wil ik eens kijken waar ik mijn saldo kan zien, dus ik naar my.yesmail.com toe en wat blijkt....weer al mijn interessts weg!!! Kan ik ze weer allemaal gaan aanvinken (en het zijn er veel!)
Herkent iemand dit probleem?
Enig idee waar het aan ligt?
Enig idee waarom ik altijd van die rare problemen heb
Edit:
Krijg nou niks!!!!! Dat kreng houdt nu nieteens meer de vinkjes vast die ik er nu in zet! Zodra ik op 'submit' klik, ververst het beeld zich, en zijn m'n vinkjes weer weg!
HELLUP!!!!
2e Edit:
M'N HELE PROFIES IS WEG!!!
First Name:
Last Name:
My Email Addresses
(No Active Email Addresses Listed)
Custom Demographics
(No Custom Demographics Found)