Toon posts:

elitegroup+ muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :7 ik heb sinds kort een nieuw moederbord
een ELITEGROUP K7S5A een prima mobo`tje maar er valt mij een ding op en dat = als ik ga UT en [online dus] zit er een vertraging in het schieten net al of de server LAGGy is maar ik heb dan een ping van bv 40 tm 90

heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? hiervoor had ik een yetway mobo tje daar hat ik geen last van dit verschijnsel
alvast bedankt voor U reactie`s

mijn systeem =
AMD 1400....256sdram...voodoo3.... ctx 17inch.....logitech wingman gaming mouse.....30gig HD 7200tpm

Verwijderd

drivers van muis (ja klinkt stom) geinstaleerd? de optical van mn broer doet het best als je de goede (en niet standaard) drivers instaleerd,

succes :P

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ik heb even de juiste drivers geinstaleerd ....[echt niet slim hoor :( ] ook van de sound onboard en klaar draaien als een trein

:z

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Nou veel plezier bij het UT-en!

|Specs|

Verwijderd

Dan bof jij nog. Heb der gister 1 binnengekregen. Wat ik ook deed, ik bleef maar steeds een registerfout krijgen als ik die AGP driver installeerde. Met mijn muis, een razor boomslang, wilde hij al helemaal niet werken, liep steeds vast als ik de drivers installeerde. En dat onder win98, win98SE, winME, en winXP pro
:(((

Verwijderd

Topicstarter
nou misschien heb ik een oplossing voor je kijk in je BIOS en kijk of de agp poort op 1 /2/of 4 keer staat misschien heb je er iets aan!!!!!

>:)
voor de rest alleen maar lof met mijn nieuwe elitegroup mobo tje 8-)

Verwijderd

Helaas, had ik al aan gedacht. Alle variaties geprobeerd met Win98SE, WinME en WinXP

Nog suggesties:?

Verwijderd

Tis maar voor als iemand het zelfde probleem heeft en gaat zoeken. Het was dus de jumper voor het selecteren van power on/off met keybord. Stond op on, na op off te zetten alle problemen weg. Mogen ze wel eens in het boekie der bij zetten of default op off.
Koste me aardig wat tijd om dat te vinden.:r
Pagina: 1