Hi tweakers,
Ik wilde een LCD TFT scherm kopen omdat ik voor mijn 2de PC nogal een plaatsgebrek heb. Het scherm is bedoeld voor desktop applicaties maar ik speel ook wel eens een game in multiplayer. En van een LAN ben ik ook niet vies, vandaar dat een TFT wel aantrekkelijk is.
Over respons time :
Na een een beetje te zoeken kwam ik tot de conclusie dat alles staat of valt met de respons time. Deze is voor games best kleiner dan 30
(klopt dit ?). Kan iemand hier iets meer over vertellen ?
Budget:
Mijn budget ligt eigenlijk vrij laag ... 500 Euro.
Mijn oog was op de volgende TFT's gevallen :
- De 15" Flatron LCD Monitor - 563LE (Deze is zwaar
)
- De versie van Iiyama (te duur)
- De Hercules Prophetview (te donker volgens de tweakers en bovendien duur)
- Een sony (serienr niet bekend)
- Een proview (dikke rommel blijkbaar maar ZEER goedkoop)
bij wijze van uitsluiting via budget bleef uiteindelijk enkel nog die van LG over. Heeft er iemand ervaring met dit scherm ? Of toch beter één van die andere ? of toch maar een CRT ?
Alvast bedankt tweakers
Ik wilde een LCD TFT scherm kopen omdat ik voor mijn 2de PC nogal een plaatsgebrek heb. Het scherm is bedoeld voor desktop applicaties maar ik speel ook wel eens een game in multiplayer. En van een LAN ben ik ook niet vies, vandaar dat een TFT wel aantrekkelijk is.
Over respons time :
Na een een beetje te zoeken kwam ik tot de conclusie dat alles staat of valt met de respons time. Deze is voor games best kleiner dan 30
Budget:
Mijn budget ligt eigenlijk vrij laag ... 500 Euro.
Mijn oog was op de volgende TFT's gevallen :
- De 15" Flatron LCD Monitor - 563LE (Deze is zwaar
- De versie van Iiyama (te duur)
- De Hercules Prophetview (te donker volgens de tweakers en bovendien duur)
- Een sony (serienr niet bekend)
- Een proview (dikke rommel blijkbaar maar ZEER goedkoop)
bij wijze van uitsluiting via budget bleef uiteindelijk enkel nog die van LG over. Heeft er iemand ervaring met dit scherm ? Of toch beter één van die andere ? of toch maar een CRT ?
Alvast bedankt tweakers