Toon posts:

kabel internet @home... goed? of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar een paar daagjes en het is zover dat eindelijk in het gat waar ik woon de mogelijkheid komt om te internetten over de kabel (als de kabelmaatschappij zich aan de beloftes houd natuurlijk).
Bij ons in't dorp hebben we paletkabel wat tegenwoordig weer samen is gegaan ofzo.. anyways.. het is nu dus essent@home. Hebben jullie misschien ervaringen met deze gasten? Zijn ze goed/snel of is het bagger zoals je vaak van andere kabelmaatschappijen hoord?

>:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Nou.. in mijn gat (sittard) werkt @home prima. Er is een dieptepuntje geweest begin juli toen de ping richting 1000 ging, maar op dat weekje na is alles prima geweest.

Ping rond de 30 ms. en downloaden met 200 tot 400 kb/s.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

in 1 woord:
T O P !
àl zo'n 1.5 jaar met maar heeeel zelden storing..

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:54
K wil niet lullig doen, maar hoort die niet eigenlijk thuis onder internet en niet stuffis generalis. Ach wat maakt het ook allemaal uit :)

Ik zit nu 6 maanden bij paletkabelcom (ofwel @home ofwel essent). Het is echt een goede snelle stabiele (?) verbinding. Alleen de laatste tijd liggen ze er af en toe uit, maar dat komt omdat het netwerk overbelast is en ze dat stelselmatig vergroten (ze geven van te voren aan wanneer ze met het netwerk bezig zijn).

Dus om het ff kort te zeggen, TOPPIE :)

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
beste kabelboer van nederland :) :)
alle anderen zijn :r :r

• knorx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb nu sinds half jaar aansluiting bij @home en ben tot nu toe erg tevreden.

Snelheden zijn prima en heb er pas twee keer uitgelegen. Zeker vergeleken met andere kablaanbieders is @home een absolute aanrader!
Pagina: 1