Garantiebon Athlon XP 1800+

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:15

compubink

...====...

Topicstarter
Ik wil gaan proberen mijn processor te unlocken met behulp van een LCD strip.

Het probleem is dat hiet toch vrij veel risico aan zit en ik mijn garantiebon nergens meer kan vinden.

Ik heb mijn processor een AMD ATHLON XP 1800+ gekocht op de vorige HCC-DAGEN. Waarschijnlijk heb ik mijn bon laten liggen bij de Tweakers.net stand, waar ze hebben geprobeerd mijn processor te unlocken.

Is er iemand die mij een kopie kan geven van zijn garantiebon zodat ik mijn processor kan gaan unlocken?

Verwijderd

als je dat gaat unlocken en het gaat mis dan krijg je toch echt niet garantie als het zichtbaar is dat je hebt geprobeerd te unlocken .

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:16
M.A.W Je wilt je mogelijk toekomstige fout claimen als garantie? Niet zo netjes IMHO.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:23
is het bij die stand niet gelukt dan :?

Verwijderd

Wat wil je met die garantiebon gaan doen?
Als je hem unlocked, dan vervalt de garantie, en dan moet je toch kunnen lullen als Brugman als je dan nog een nieuwe wilt krijgen, neemt niet weg dat het dan domweg je eigen fout is, en je dan ook zelf voor je fouten op zal moeten draaien.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Compubink,
wees een bink.
Zelf slopen= zelf betalen

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 16:24 schreef P4R_TgUy het volgende:
Wat wil je met die garantiebon gaan doen?
Als je hem unlocked, dan vervalt de garantie, en dan moet je toch kunnen lullen als Brugman als je dan nog een nieuwe wilt krijgen, neemt niet weg dat het dan domweg je eigen fout is, en je dan ook zelf voor je fouten op zal moeten draaien.
Het is niet zichtbaar als je zo een stripje gebruikt.

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 16:22 schreef internetinfo het volgende:
is het bij die stand niet gelukt dan :?
Nee, het leek goed te gaan, maar hij ging in rook op, na daar bijna twee uur gestaan te hebben :(

Maar heeft iemand nu zo een bon liggen?

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 16:26 schreef AlterEgo het volgende:
Compubink,
wees een bink.
Zelf slopen= zelf betalen
Maar ik heb nog garantie, dus als ik mijn bon niet kwijt was, dan was ik sowieso wel terug naar de winkel gegaan.

• internetinfo
valt dit niet onder oplichterij?

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 17:30 schreef internetinfo het volgende:
valt dit niet onder oplichterij?
Zo zou je het op kunnen vatten, maar zo is het niet bedoelt. Ik had een bon voor de proc, maar ben die kwijtgeraakt. De garantie heb ik sowieso nog wel. De winkelier maakt er geen verlies op, want die krijgt van AMD een nieuwe gelevert.

Ik heb de mijn gekocht op de HCCdagen bij de CompTechWorld stand, dus als iemand daar een bon van heeft is het nog mooier.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zaterdag 09 februari 2002 17:37 schreef compubink het volgende:

[..]

De garantie heb ik sowieso nog wel.
Die garantie heb je niet want je (of iemand anders) heeft hem geprobeert te unlocken.

En dat de winkelier toch wel een nieuwe krijgt daar heb je gelijk in, maar als dit soort dingen maar vaak genoeg gebeuren, worden AMD CPU duurder, want het geld moet toch ergens vandaan komen. Wees een held en koop een nieuwe! (Of wees een loser en probeer een nieuwe te krijgen)

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 17:43 schreef memendo het volgende:

[..]

Die garantie heb je niet want je (of iemand anders) heeft hem geprobeert te unlocken.

En dat de winkelier toch wel een nieuwe krijgt daar heb je gelijk in, maar als dit soort dingen maar vaak genoeg gebeuren, worden AMD CPU duurder, want het geld moet toch ergens vandaan komen. Wees een held en koop een nieuwe! (Of wees een loser en probeer een nieuwe te krijgen)
Het unlocken op de hccdagen was mislukt, maar toen heb ik wel een nieuwe cpu meegekregen.
Dus er zijn nooit sporen van unlocken te vinden.

Verwijderd

jij wil unlocken dus niet zeure

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

[..]
De winkelier maakt er geen verlies op, want die krijgt van AMD een nieuwe gelevert.
Oja... en over AMD, die al die fijne processortjes levert hebben we het maar even niet.... Die vinden het vast erg leuk om je zomaar een nieuwe te geven als jij hem sloopt...

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:09

[..]

Zo zou je het op kunnen vatten, maar zo is het niet bedoelt. Ik had een bon voor de proc, maar ben die kwijtgeraakt. De garantie heb ik sowieso nog wel. De winkelier maakt er geen verlies op, want die krijgt van AMD een nieuwe gelevert.
Dus licht je AMD op.
Als je de risico's van het overclocken niet durft te accepteren (kapot=kapot), dan moet je er simpelweg niet aan beginnen!

• internetinfo
en die winkel ook, want d8 je nu echt dat ze die proc's gratis van AMD krijgen ;(

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zaterdag 09 februari 2002 18:28 schreef internetinfo het volgende:
en die winkel ook, want d8 je nu echt dat ze die proc's gratis van AMD krijgen ;(
Jah.. Maar de winkel moet er wel een hoop tijd in steken etc. Het is dus allemaal gezeik omdat iemand de zooi op probeerd te lichten..

Enne compubink. Dat je anders ook naar de winkel was gegaan als het mis gaat maakt nog niet goed dat je nu een andere winkel een oor aan wil naaien!

Verwijderd

rustig aan jongens, niet zo boos worden meteen

Tis niet goed wat hij doet maar ik denk dat iedereen het toch wel kan begrijpen ?

ps. zoveel kan er niet misgaan al doe je het met lcd dingetje

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Hij hoort maar een ding te krijgen, en dat is een slotje op dit topic.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 18:32 schreef k1ller het volgende:
rustig aan jongens, niet zo boos worden meteen

Tis niet goed wat hij doet maar ik denk dat iedereen het toch wel kan begrijpen ?

ps. zoveel kan er niet misgaan al doe je het met lcd dingetje
Heb je dat andere topic niet gelezen? Ik heb dus m'n XP'tje vernachelt door dat lcd geintje. Zo moeilijk was het dus wel. In dat topic komen er drie gasten naar voren die hun XP verneukt hebben! Dus het is wel aardig risicovol!

[topic=402076/1/25]

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Ik heb vandaag 5x een verrotte 1800+ in me handen gehad.. Die dingen zijn echt bij bosjes verrot, echt niet normaal meer zeg..

| I've got permission to color outside the lines |

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 16:16 schreef compubink het volgende:
Is er iemand die mij een kopie kan geven van zijn garantiebon zodat ik mijn processor kan gaan unlocken?
Dit soort praktijken horen niet op GoT.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.