Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
Ziet er netjes uit, alleen ik ken dat hele merk niet...
Als ik jou was zou ik is gaan zoeken naar reviews van dat apparaat en kijken wat voor een beoordeling hij krijgt.
Als ik jou was zou ik is gaan zoeken naar reviews van dat apparaat en kijken wat voor een beoordeling hij krijgt.
Je kunt er niet echt een buil aan vallen voor dat geld. Ziet er gewoon normaal netjes uit. En garantie krijg je ook, dus je kunt denk ik zonder risico dat apparaatje kopen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Hij leest geen cdr/cdrw...geen vcd/svcd....so think again
Ga voor een Pioneer 343 bijvoorbeeld...
Ik heb inmiddels begrepen, dat je 'm wel kunt 'hacken', zodat ie regiovrij is, en ook vcd kan afspelen.Op zondag 10 februari 2002 16:12 schreef Marko het volgende:
Hij leest geen cdr/cdrw...geen vcd/svcd....so think againGa voor een Pioneer 343 bijvoorbeeld...
Ook reviews zijn best positief...
Ik hoopte alleen, dat er tweakers waren, die het apparaat al eens hebben getest...
Ik ga er toch maar voor, denk ik!
Thanx voor de reakties!
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
hier bij de bcc ook voor 135 euro. Maar kij kan dus geen cd-r met mp3 draaien??
is geen geld, maar ik wil wel weten of hij mp3 speelt.
heeft iemand een linkie?? Kan niets vinden op google
is geen geld, maar ik wil wel weten of hij mp3 speelt.
heeft iemand een linkie?? Kan niets vinden op google
Pagina: 1