Toon posts:

Waarom nog getpaid4 topics?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie nog niet door dat je er (bijna) geen reet mee verdient en dat iedereen al erin is getrapt in het begin met die referals?

Ga de belastingdienst oplichten ofzo, daar verdien je tenminste nog wat aan :) :)

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
duh....
heb jij nou nog steeds niet door dat het echt werkt.. en er een aardig zakcentje aan kan verdienen???..

er zijn op dit moment aardig wat mensen op vakantie van dat geld..

duh.,.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ga de belastingdienst oplichten ofzo, daar verdien je tenminste nog wat aan
Dat doen we hiermee toch ook! Althans ik neem aan dat de meesten het niet zullen aangeven.

Maar dat je er niets mee verdient is niet waar. Het duurt even voordat je op gang bent, maar ik sta nou bij bijv. surfingprizes al op 36 dollar deze maand. Voor een arme student is elke 36 dollar meer dan welkom.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

MMM 4 sterren hotel,suite,lange uitgerekte stranden op cyprus...roomservice. baco-tjes worden door de ober van de poolbar naar je toe gebracht...ja het verdient echt kut want ik kan dit maar 4 weken per jaar doen van dat geld en ik wil er 8 :) :) :) :)

btw SP weer 5 refs erbij :)
sta nu op $50 in 2 weken :) :) :)

Oh enneh lapsjwans...400 piek in de maand kan ik mee leven hoor. Maar ja als jij het GEEN REET noemt zal jij wel een tweaker zijn die genoeg poen heeft ;)

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hmm .. nu houd ie zich stil :P

Verwijderd

Helaas voor degenen die er niet in geloven, is alleen maar minder concurrentie voor ons.
150 referrals per dag er bij en minimaal FL5000,= per maand is dus niet de moeite waard. Dank voor de waarschuwing.
Kijk, bewijs zat dat het wel werkt. 'k Heb, behalve woorden, nog geen bewijs gezien dat het niet werkt.
Belasting oplichten heeft alleen zin als je geld verdient en daar is iedereen hier dus duidelijk mee bezig.
Pagina: 1