Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
installeer eens nieuwe drivers.
en wat bedoel je met geluidskaarten?
Verwijderd
heb je een cheap ass netwerkkaartje?
ik had eerst een realtek en ha hiermee dit probleem ook.
na een 3com netwerkkaartje erin gedana te hebben was het probleem voorbij. scheen te liggen aan een kleien buffer van de netwerkaart.
ik had eerst een realtek en ha hiermee dit probleem ook.
na een 3com netwerkkaartje erin gedana te hebben was het probleem voorbij. scheen te liggen aan een kleien buffer van de netwerkaart.
AC'97 & USB speakers. Zijn 2 geluidskaarten.Op zaterdag 09 februari 2002 15:47 schreef twopack het volgende:
installeer eens nieuwe drivers.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
defragmenteer je HDD eens
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Schilder je huis ook dan maar, dat helpt ?!!Op zaterdag 09 februari 2002 16:14 schreef dreeke het volgende:
defragmenteer je HDD eens
kijk eens naar de output plug in van winamp.
(staat ook in de FAQ van winamp)
1+1+1 = 1
De USB speakers zhebben een ingebouwde geluidskaart... ze gaven echter nauwelijks zoveel haperingen op een 48MB 233mhz syteem (alleen bij zware schijfacitiviteit)
Ik heb de VIA drivers geinstalleerd die bij het moederbord zaten, k zal eens op zoek gaan naar nieuwere.
Netwerkkaart is idd een goedkope,maar m'n I-net is maar 65kbyte/sec helaas....
Ik heb de VIA drivers geinstalleerd die bij het moederbord zaten, k zal eens op zoek gaan naar nieuwere.
Netwerkkaart is idd een goedkope,maar m'n I-net is maar 65kbyte/sec helaas....
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Verwijderd
Gewoon de proriteit van winamp wat omhoog zetten (winamp-->preferences-->options), dat lost haperingen meestal wel op.
Zet eens een wat oudere versie van winamp op je machine. En anders zou het wel eens een irq conflict met je soundcard kunnen zijn.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
late reactie, maar:
Ik heb het probleem opgelost door een Sound Blaster Audigy aan te schaffen
Weg haperingen. Het lag dus aan het onboard geluid, wat er precies aan de hand was weet ik niet, maar die el cheapo 2.1 onboard geluidsoplossingen vertrouw ik dus niet meer gauw.
Ik heb het probleem opgelost door een Sound Blaster Audigy aan te schaffen
Pagina: 1