Nieuwe banner OpnionBar

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Eindelijk doet ie het weer! Ze hebben een nieuwe banner gemaakt en deze doet het bij mij, eindelijk kan ik weer euro's verdienen!

Ze hebben het banners kijken en beoordelen eruit gegooid, maar je krijgt nu wel meer punten per mening, dus je kan vrij snel verdienen.

Als je'm wilt proberen: http://www.opinionbar.com/go.asp?refid=elessar
Het is een klein Nederlands progje.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

We have stopped displaying advertising in our tool.
After questioning many of our members, it became clear to us that you’d rather voice your opinions than view banner ads

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Nou ik vond het anders best handig dat je evengoed geld kreeg als er geen mening gevraagd werd. Maar ze zullen wel geen adverteerders hebben kunnen vinden.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

En het referal systeem werkte bij mij niet goed...

Ik heb zeker bij een aantal mensen die mij als referal hebben opgegeven maar die heb ik er nooit bij gekregne...

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Mijn Opinion bar loopt al ruim twee weken te kloten. Elke keer als ik hem opstart flitst hij even door het beeld en dan is het over. CTRL+ALT+DEL laat vervolgens zien dat Opinion bar niet reageert.

Net de nieuwe geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Geen idee wat er mis is. Gozilla is ook al niet meer aan de gang te krijgen. Iets met Rich Edit fout of zoiets.