Hoe kan ik deze vier cd's van Lord Of The Rings op cd branden zodat ik ze op m'n philips dvd kan afspelen? Het zijn 2 files (.bin/.cue). Ik heb Fireburner al geprobeerd door de cue te loaden en te branden maar als ik 'm in m'n dvd stop komt ie niet verder dan "reading". Misschien een paar opties die verkeerd staan? Nero heb ik ook maar ik zou niet weten hoe ik zo'n .cue file moest branden. Misschien moet ik de bin file uitpakken met isobuster?? Alvast bedankt!
Zijn die .bin bestanden wel vcd? Of is het gewoon een divx?
Als het vcd is zou i het moeten doen als je hem gewoon met nero brand, .que laden.
Als het niet zo is moet je eerst de divx file uit de bin halen, door hem te laden als een virtuele cd(werkt niet echt lekker vaak, zeker nie in xp). Of hem eerst op een rw ofzo te branden. Dan moet je de divx file omzetten naar vcd, met winoncd 3,8 pe.
Als het vcd is zou i het moeten doen als je hem gewoon met nero brand, .que laden.
Als het niet zo is moet je eerst de divx file uit de bin halen, door hem te laden als een virtuele cd(werkt niet echt lekker vaak, zeker nie in xp). Of hem eerst op een rw ofzo te branden. Dan moet je de divx file omzetten naar vcd, met winoncd 3,8 pe.
I, for one, like Roman numerals
Load Quesheet, en dan branden..
Werkt dat niet, dan is of het bestand niet lekker, of je DVD speler speelt geen VCD's af..
Probeer het anders in je PC, met WinDVD. Die speelt ook DIE VCD's af.
Mplayer en andere DVD proggies niet..
Werkt dat niet, dan is of het bestand niet lekker, of je DVD speler speelt geen VCD's af..
Probeer het anders in je PC, met WinDVD. Die speelt ook DIE VCD's af.
Mplayer en andere DVD proggies niet..
edit:
Ik weet trouwens niet of je dit eigenlijk wel mag vragen, want een VCD van LotR is nog niet uit
Ik weet trouwens niet of je dit eigenlijk wel mag vragen, want een VCD van LotR is nog niet uit
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Er zijn nog aardig wat dvd spelers die geen svcds afspelen.
Probeer in de handleiding (*gasp*) van de dvdspeler eens op te zoeken of je speler svcds kan afspelen.
Probeer in de handleiding (*gasp*) van de dvdspeler eens op te zoeken of je speler svcds kan afspelen.
Voor dit soort praktijken moet je je heil maar buiten GoT zoeken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()