Toon posts:

USB kable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe lang een USB-kabel kan/mag zijn zonder dat er problemen zullen/kunnen ontstaan?
Gaat om een webcam als bewakingscamera te plaatsen, maar met een kabeltje van 1 1/2 meter gaat dat een beetje moeilijk.

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 22:40

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

5 meter

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Je hebt van die verlengstukken waar ook een versterker inzit.. geloof dat ze bij computerline die dingen hebben..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eens bij powerline kijken; misschien hebben zij die lengte kabel of met een 'versterkertje' erin.
Vast bedankt voor de tip.

Verwijderd

afhankelijk van het soort apparaat 3 of 5 meter en maximaal 5 hubs. Theoretisch dus met 5 hubjes zo'n 30 meter zonder af te wijken van de elektrische specificaties. Niettemin zal een langere kabel het vaak ook wel doen... kwestie van uitproberen...

Verwijderd

Topicstarter
Door omstandigheden nog niet in de gelegenheid geweest een en ander te proberen.
Wordt binnen afzienbare tijd zeker nog gedaan en dan laat ik de uitkomst weten.
CatWeazzle

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->HA

Verwijderd

wat wil je dan gaan doen emt die kabel???

mijn philips tucam hebt ook een kabel van 4 meter er aan zitten zonder enige storing.

misschien hebt google de uitkomst

Verwijderd

Als die cam geen voeding van de USB-poort trekt, kan de kabel maximaal 30 meter zijn. Heeft ie wel voeding van de USB-poort nodig, mag de kabel maximaal 5 meter lang zijn, met een totaal van 25 meter als je gebruik maakt van hubs met eigen voeding.

Succes met de kabel wirwar... :+ *D

PS: bstaat de search niet meer? :+ Dit is al de zoveelste keer dit jaar dat ik dit typ...

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje uit de running geweest (ziek).
Kan nog even niet goed uit de voeten.
Vandaar nog geen reactie op jullie adviezen.
Mijn webcam staat ook nu nog even ongebruikt, maar ik hoop binnen afzienbare tijd weer achter de pc te zitten en dan het kabel probleempje met de cam op te kunnen lossen. Ik laat de uitkomst dan ook even weten.
Allemaal toch bedankt voor jullie oplossingen en adviezen.
Groeten, CatWeazzle.
Pagina: 1