Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik word hier ziek van, kap met die slotjes zeg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=405909]

1. ik trap 1x, terwijl er gewoon zat reacties op zijn gekomen en een oplossing (voor mijn gevoel) op weg was
2. ik heb gewoon een .cue en .mp3 die ik wil backuppen, wtf, waar slaat dat illegale ineens op :?

ps. ik ken [topic=333664/1/50]

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
1. Je kickt wel erg snel :{
De afspraak voor een kick is 24 uur geloof ik.
2. En illegale meuk..
PERFORMER "Unknown Artist"
TITLE "Unknown Title"
FILE "i:\branden\VA-Trance_2002_The_1st_Edition-2002-gnvr\01-VA-Trance_2002_The_1st_Edition_Cd1-gnvr.mp3" MP3
Tsja...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 15:29 schreef Lampie het volgende:
1. Je kickt wel erg snel :{
De afspraak voor een kick is 24 uur geloof ik.
2. En illegale meuk..

[..]

Tsja...
een kick na 2 uur in SA vind ik écht geen slotje waard hoor, sjeez :(

en al zie je zo'n filename, tis NIET illegaal zeg, sjeez :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kap jij 's met dat trappen dan... Je weet het best:

Om even wat voorbeelden te geven:
[topic=361115/1/75]
[topic=396589/1]
Op vrijdag 08 februari 2002 12:21 schreef JvS het volgende:
Probeer het eens in [forum=10]

20 keer schoppen wordt je probleem niet beter door opgelost hoor. ALs iedereen dat zou doen, dan zal het een mooie zooi worden hier

Doe dat ff niet voortaan. (en dat is je weleens eerder gezegd).
Dat speelt wel mee namelijk.

Gaat het niet 'the soft way' dan maar 'the hard way'. En ja, dan worden we iets mieperiger...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 09 februari 2002 15:42 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

een kick na 2 uur in SA vind ik écht geen slotje waard hoor, sjeez :(

en al zie je zo'n filename, tis NIET illegaal zeg, sjeez :(
Tja... weinig aan te doen.
Oplossing is trouwens simpel:
Je cd brander kan geen CD-Text aan blijkbaar. Verander je cuesheet zo:
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Track01"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Track02"
INDEX 01 03:43:42
Naar
TRACK 01 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
INDEX 01 03:43:42
Enz, dus het title en performerstukje weglaten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 15:43 schreef JvS het volgende:
Kap jij 's met dat trappen dan... Je weet het best:

Om even wat voorbeelden te geven:
[topic=361115/1/75]
[topic=396589/1]
[..]

Dat speelt wel mee namelijk.

Gaat het niet 'the soft way' dan maar 'the hard way'. En ja, dan worden we iets mieperiger...
Oei joei zeg, ik trap in 2 topics te, moet ik daarna bij elke trap meteen een slotje ontvangen... sjeez 'iets' mieperig :? Ik hou er niet van als me topics op slot gaan, zeker niet omdat ik hier al zo lang rondloop en niets kwaads in de zin heb :(
Op zaterdag 09 februari 2002 15:45 schreef Sick Nick het volgende:

[..]

Tja... weinig aan te doen.
Oplossing is trouwens simpel:
Je cd brander kan geen CD-Text aan blijkbaar. Verander je cuesheet zo:
[..]

Naar
[..]

Enz, dus het title en performerstukje weglaten.
Bedankt voor je normale reactie :D Ik zal het proberen ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 09 februari 2002 15:49 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Oei joei zeg, ik trap in 2 topics te, moet ik daarna bij elke trap meteen een slotje ontvangen... sjeez 'iets' mieperig :? Ik hou er niet van als me topics op slot gaan, zeker niet omdat ik hier al zo lang rondloop en niets kwaads in de zin heb :(
Schop ze dan niet omhoog, constant. Als iedereen dat doet, wordt het echt een teringzooi, dat heb ik je al gezegd, maar als je het niet wil weten, dan is dat jouw probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 15:52 schreef JvS het volgende:

[..]

Schop ze dan niet omhoog, constant. Als iedereen dat doet, wordt het echt een teringzooi, dat heb ik je al gezegd, maar als je het niet wil weten, dan is dat jouw probleem.
Jij overdrijft. Als ik in een topic 3x/4x schop zonder enige reactie van iemand anders, ok, maar in zo'n topic is dat toch niet storend en krijg ik erna toch zelfs weer reacties :? :?

• Exirion
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 16:00 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jij overdrijft. Als ik in een topic 3x/4x schop zonder enige reactie van iemand anders, ok, maar in zo'n topic is dat toch niet storend en krijg ik erna toch zelfs weer reacties :? :?
In de topics die JvS als voorbeeld gaf loop je echt asociaal te kicken. Als je zoals nu een dubieuze topic hebt lopen en weer eens een keertje kickt, dan is het niet meer dan logisch dat je een slotje krijgt. Als vriendelijk vragen om te stoppen met kicken niet helpt, dan moet je niet gaan zeuren als je er andere maatregelen worden genomen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 16:26 schreef Exirion het volgende:

[..]

In de topics die JvS als voorbeeld gaf loop je echt asociaal te kicken. Als je zoals nu een dubieuze topic hebt lopen en weer eens een keertje kickt, dan is het niet meer dan logisch dat je een slotje krijgt. Als vriendelijk vragen om te stoppen met kicken niet helpt, dan moet je niet gaan zeuren als je er andere maatregelen worden genomen.
Ik kick 1x in een topic met 10 reacties, SJEEZ, mierenneukers :(

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 16:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik kick 1x in een topic met 10 reacties, SJEEZ, mierenneukers :(
Na 1,5 uur ja |:(

Leer eens een beetje geduld te hebben ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef Exirion het volgende:

[..]

Na 1,5 uur ja |:(

Leer eens een beetje geduld te hebben ofzo.
In SA, terwijl 'r zo druk gereplies werd :?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06
Op zaterdag 09 februari 2002 16:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Daar hebben ze regels voor. Ooit van gehoord, regels?

Omhoog schuppen mag pas na 24 uur. Als er niemand replied op jou topic betekend dit dat niemand het niet weet, of dat ze gewoon geen zin hebben om te reply'en.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 16:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Leg mij eens uit waarom jij het gevoel hebt dat je boven de wet leeft, en je op GoT ook niet aan regels hoeft te houden? Je wuift alles weg met 'ach, wat maakt dat nou uit.. is toch niet zo erg.. moet kunnen toch?'. We hebben REGELS. Die gelden voor iedereen, en dus ook voor JOU.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 17:00 schreef Phantom het volgende:

[..]

Daar hebben ze regels voor. Ooit van gehoord, regels?

Omhoog schuppen mag pas na 24 uur. Als er niemand replied op jou topic betekend dit dat niemand het niet weet, of dat ze gewoon geen zin hebben om te reply'en.
Jaja tis al duidelijk en regels zijn voor elke situatie toepasbaar hè, daarom hebben we ook rechters in Nederland waar je in hoger beroep tegen kunt gaan :Z

Laat maar zitten, de rechters hebben gesproken en ik word steeds vermoeider van dat mierenneukerige gedoe op GoT de laatste tijd :(

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 17:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Laat maar zitten, de rechters hebben gesproken en ik word steeds vermoeider van dat mierenneukerige gedoe op GoT de laatste tijd :(
En wij worden gek van mensen die niet door hebben dat als iedereen zou doen wat zij doen, het een puinbende op het forum wordt. D.w.z. nog erger dan het nu al is.

Op dit al maar groeiende forum zijn regels nodig om alles in goeie banen te leiden. Als jij de illusie hebt dat je uniek bent en dat regels op jou niet van toepassing zijn, dan kom je bedrogen uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 17:09 schreef Exirion het volgende:

[..]

En wij worden gek van mensen die niet door hebben dat als iedereen zou doen wat zij doen, het een puinbende op het forum wordt. D.w.z. nog erger dan het nu al is.

Op dit al maar groeiende forum zijn regels nodig om alles in goeie banen te leiden. Als jij de illusie hebt dat je uniek bent en dat regels op jou niet van toepassing zijn, dan kom je bedrogen uit.
Das precies hetgene wat ik zat wordt, het massale gedoe verneukt de boel gewoon :(

Vergelijkbaar met een houseparty... een gezellige niet al te drukke disco kan wel 100x leuker zijn als een massale houseparty waar je paar uur in de rij staat om daarna zowat binnenste buiten gekeerd te worden voor drugs, whatever, dan is de lol er bij de ingang al af, dat gevoel krijg ik bij GoT ook steeds meer ;(

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 februari 2002 17:23 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Vergelijkbaar met een houseparty... een gezellige niet al te drukke disco kan wel 100x leuker zijn als een massale houseparty waar je paar uur in de rij staat om daarna zowat binnenste buiten gekeerd te worden voor drugs, whatever, dan is de lol er bij de ingang al af, dat gevoel krijg ik bij GoT ook steeds meer ;(
Je spreekt jezelf nu tegen. Jij doet waar je zin in hebt onder het mom van 'moet toch kunnen?', maar je weet dat je daarmee rommel maakt op GoT. Vervolgens klaag je erover dat wij er iets aan doen om de rommel op te ruimen. Als iedereen zich wat consequenter aan de regels zou houden, dan zou de crew minder in hoeven grijpen, en dan is het vanzelf leuker. Zonder regels wordt het ZEKER een bende, en dan blijft er helemaal niks meer van GoT over.

Kortom: een beter GoT begint bij jezelf :7

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 09 februari 2002 17:23 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Das precies hetgene wat ik zat wordt, het massale gedoe verneukt de boel gewoon :(

Ik snap het niet helemaal... de regel is gewoon niet te snel kicken..
Wat begrijp je daar niet aan :?

Edit: hier een topic van mezelf... gewoon een tijd wachten en dan een keer kicken....
[topic=403325]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Kicken na 1.5 uur is hetzelfde als voordringen bij die houseparty van jou. Dat sta je toch ook niet gek te kijken als er mensen niet zo blij met je zijn?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op zaterdag 09 februari 2002 17:26 schreef Exirion het volgende:
Kortom: een beter GoT begint bij jezelf :7
Hey, waar ken ik die toch van ;)

(Wel mee eens overigens!)
Op zaterdag 09 februari 2002 17:29 schreef Cheatah het volgende:
Kicken na 1.5 uur is hetzelfde als voordringen bij die houseparty van jou. Dat sta je toch ook niet gek te kijken als er mensen niet zo blij met je zijn?
Mjah, en dan moet je nog maar afwachten of je uberhaupt binnen mag/kan komen!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 17:27 schreef Marv het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal... de regel is gewoon niet te snel kicken..
Wat begrijp je daar niet aan :?

Edit: hier een topic van mezelf... gewoon een tijd wachten en dan een keer kicken....
[topic=403325]
Ik snap het wel en ben een zijweg ingeslagen
Op zaterdag 09 februari 2002 17:29 schreef Cheatah het volgende:
Als zo'n uitsmijter me dan niet meer in die houseparty zou laten i.p.v. me achter in de lijn gebieden, zou ik de volgende keren niet meer naar zo'n houseparty gaan
Op zaterdag 09 februari 2002 17:32 schreef Twynn het volgende:

[..]

Hey, waar ken ik die toch van ;)

(Wel mee eens overigens!)
[..]

Mjah, en dan moet je nog maar afwachten of je uberhaupt binnen mag/kan komen!
Hebben we het hier nou over een Forum of over een maatschappij in een zeer druk bevolkt land met 15 miljoen mensen...

waarom heb ik dan totaal geen problemen met de drukte in NL, maar wel op GoT, omdat regels steeds erger gecontroleerd worden

ps. ik geef 't ook zo'n 75% kans dat hier ook zo een slotje op gaat, omdat 't nergens overgaat, dus laat die reacties maar zitten :Z

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op zaterdag 09 februari 2002 17:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
waarom heb ik dan totaal geen problemen met de drukte in NL, maar wel op GoT, omdat regels steeds erger gecontroleerd worden
Omdat jij schijnbaar niet met die regels overweg kunt...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ps. ik geef 't ook zo'n 75% kans dat hier ook zo een slotje op gaat, omdat 't nergens overgaat, dus laat die reacties maar zitten :Z
Fijn dat je zo volwassen discussieert als wij je op alle mogelijk manieren proberen uit te leggen waarom we het op prijs zouden stellen als ook jij je aan de regels houdt, in het belang van iedereen op GoT.

Verwijderd

Niet als het aan de LA-mod ligt hoor ;) en zolang er op een redelijke wijze sprake is van een discussie, zul je mij niet horen...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als zo'n uitsmijter me dan niet meer in die houseparty zou laten i.p.v. me achter in de lijn gebieden, zou ik de volgende keren niet meer naar zo'n houseparty gaan
[..]
Als ik uitsmijter was, had ik je er misschien niet meer ingelaten. Asociaal gedrag...
Jah, en dat ligt toch echt helemaal aan jezelf. Alle crewleden leggen rustig uit waarom we het doen (en doe ff niet zo triest dramatisch, zo erg is die regel niet). Kan je echt zelf niet inzien dat als we er niet wat tegen zouden doen, dat het dan echt een teringzooi wordt?

Als je problemen met de drukte van het forum hebt, zoek je maar een ander forum op...

En als je niet op een normale manier wil discusseren, dan kan je het in LA wel vergeten, maar doe dan niet alsof dat aan ons ligt :Z. Wij zullen eventueel dit kansloze topic op slot zetten, maar dat is dan omdat jij weigert te luisteren.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mja. Wat ik vooral niet snap: je kunt misschien dat slotje wat kinderachtig vinden, maar daar kun je toch ff rustig over discussieren? Gelijk zo'n hysterische topictitel met nog overstresstere reacties maakt je rep niet echt beter lijkt me. Het is een SLOTJE, daar gaat toch niemand dood aan? Als je denkt dat je topic wel rechtvaardig is, is dat waarschijnlijk echt wel te overleggen, evt in andere formulering (die filenames klinken wel ERG illegaal ;)) en dan krijg je die oplossing sneller dan miepen alsof je door de evil got crew gemarteld wordt. Djeeez.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Wie niet wilt luisteren moet voelen >:)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:11

Vae Victis