Toon posts:

Epson stylus color 580 inkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ging deze week op zoek naar een zwarte inkt cartidge voor deze printer (Epson stylus color 580) en ik vind maar nergens inkt ervoor. Ik heb ergens gevonden dat de inkt voor de 480 compatible zou zijn, Maar die vond ik ook niet... Is der iemand die weet welke nog compatible zijn, zoals bevoorbeeld de inkt van de 440 460 of 640?

alvast bedankt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb dezelfde printer en ik haal altijd mijn inkt bij www.compuzone.nl Is niet duur en is gewoon compatible met alle printers. (weet niet of die inkt ook op de site staat, maar hij heeft ze iig wel, moet je maar even mailen).
was 22,50 en 32,50 voor zwart en kleur (maar Europrijzen weet ik niet).

Verwijderd

Ik heb het ff opgezocht op www.wecare.nl/framesproducten.htm
Je moet de cartridges hebben met de codes: 13-401 (zwart) en 14-401 (kleur). Van wecare zijn ze resp. € 8,95 en € 16,95

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, ik zal ze dan moeten bestellen ofzo want die zijn hier nergens te vinden :( (belgie)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 09 februari 2002 16:20 schreef Mallo het volgende:
ok bedankt, ik zal ze dan moeten bestellen ofzo want die zijn hier nergens te vinden :( (belgie)
Als ik geen zin heb om naar Boxmeer te rijden dan laat ik ze gewoon per post komen (is goedkoper dan met de auto er naar toe te gaan).
Ook een keertje een videokaartje zo gekregen *D

Verwijderd

Hee dan was ik goedkoop uit, heb vandaag voor €17.50 zowel een zwarte als een kleuren cardridge gehaald op de zwarte markt in beverwijk. Er was ook nog een aanbieding: 3 kleuren en 3 zwarte inktcardridges voor €45!!
Pagina: 1