Toon posts:

[Q3] beste frag ooit !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na aanleiding van de vele q3 filmpies ide ik net tegenkwam d8 ik zou het niet eens leuk zijn om een topic te houden over jouw beste frag ooit !! ik heb zelf wel een paar leuke maar die staan ergens op netwerk, ik zal ze wel ff opzoeken !! maar die filmpjes moeten natuurlijk wel in .dm_66 of van de nieuwste pr_1.31 .dm_67 zijn

ik weet niet of jullie gewoon q3 spelen maar ik gebruik altijd de mod cpma ! hiet te downen http://www.fileplanet.com/index.asp?section=0&file=59517

voor mij is dit de beste mods omdat je hoger komt met rocket-jumps en als je ergens van een hoog platform afjumped kan je jezelf gewoon door de lucht sturen ipv dat je maar een richting opgaat !!

dus als jullie een leuke demo heb plaats die dan ergens op je website met link erbij natuurlijk dan zal ik er zelf ook ff een paar zoeken !! trics mag ook !!

verder heb ik nog klein probleempje, als ik q3 speel dan lijkt het net alsof mijn pc ineens heel druk word en het spel hangt om de 5 sec ff een klein beejte en gaat dan weer verder ontzettend irri !! ik ben nu aan het upgraden naar pr_1.31 misschien dat dat helpt maar iemand anders nog een suggestie !! swap staat uit en restore ook dus daar ligt het iig niet aan !!

Frag-ze !!!

Verwijderd

Topicstarter
toch niet zon goed id denk ik ??

Verwijderd

Hmm wat moet ik er van zeggen
:)
ik heb 1 keer
3 lui dood met 1 rail
(rocket arena)
iedereen was 66 HP of lager :)

Verwijderd

Och in Rocket Arena3 wel eens in een war 4 lui achter elkaar geraild ofzo en dat soort dingen ;)

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
in Dm13 een granaat richting de lightinggun schieten en dan pak je net de Rocketlauncher en dan is het.
You fragged ....

Is altijd leuk.

Verwijderd

Topicstarter
niet te enhousiast hoor !!! maar geen demo's dan ??

ik zal nog wqel ff een x kijken maar ik heb alleen demos van gamepies tegen bots heb nameoijk maar ielige 56kut6 modem
Pagina: 1