Toon posts:

Ervaring met Vevida (webhosting)?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met webhosting via het bedrijf Vevida ( http://www.vevida.nl )?

Via www.hosters.nl ben ik nl. bij hun terecht gekomen en hun hebben een leuk pakket voor een prima prijs...

Gr. Ron

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

leer eerst Nederlands..

Verwijderd

Topicstarter
???

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
ja ik weet het.. oud topic mag je niet schoppen maar ik wil toch nog ff weten wie met deze luitjes ervaring heeft.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

/stats staat zo open als een deur behalve daar bij vevida.nl zelf

Verwijderd

mijn zwager heeft daar een site lopen en het draait al een jaar zonder downtime, tevens hebben ze snelle servers.
Kijk voor de verandering ook eens op www.prioserve.nl

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb zelf erg goede ervaringen met Vevida, ik host er drie domeinen. Weinig downtime en ook een erg goede service en veel mogelijkheden. Zeker als je de prijs in aanmerking neemt, is dit een erg goede koop. Vind ik dan, tenminste.

Maar je zou ook eens hier kunnen kijken:
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=394

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Op donderdag 09 mei 2002 17:28 schreef wouterve het volgende:
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Vevida, ik host er drie domeinen. Weinig downtime en ook een erg goede service en veel mogelijkheden. Zeker als je de prijs in aanmerking neemt, is dit een erg goede koop. Vind ik dan, tenminste.

Maar je zou ook eens hier kunnen kijken:
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=394
die had ik al gezien dat linkje maar ja ik wil toch wel wat meer ervaringen :) En je schrijft dat je weinig downtime hebt dus je hebt wel downtime gehad, die downtime die je gehad hebt werd die van te voren gemeld (als het dus gepland was) en als je site down is en je beld krijg je dan binnen 10 sec's iemand aan de foon met het antwoord hoezo de site down is?
Op donderdag 09 mei 2002 16:58 schreef de-emotie-man het volgende:
/stats staat zo open als een deur behalve daar bij vevida.nl zelf
/stats open hoe bedoel je? is dat gevaarlijkj

* Webgnome Monkey heeft het gevoel alsof dit een n00b vraag is.

Strava | AP | IP | AW

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
Op donderdag 09 mei 2002 17:32 schreef Da Monkey het volgende:

* RobbertC Monkey heeft het gevoel alsof dit een n00b vraag is.
Niet gevaarlijk, alleen erg slordig. Iedereen kan dan zien hoeveel bezoekers een website krijgt. Hoewel, iedereen... De mensen die weten dat je /stats kan bereiken.

Verwijderd

Dat /stats openstaat zie ik niet echt hoor. Is gewoon een pass protected directory.
Verder hoor ik trouwens alleen maar goede verhalen over vevida, dus 't zal wel goed zijn :)

Verwijderd

Ik host mijn site ook bij hun. Tot nu toe geen problemen gehad.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Op donderdag 09 mei 2002 17:46 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Niet gevaarlijk, alleen erg slordig. Iedereen kan dan zien hoeveel bezoekers een website krijgt. Hoewel, iedereen... De mensen die weten dat je /stats kan bereiken.
Vaak is dat juist de bedoeling. Ik kies er vaak bewust voor om accounts met een 'open' stats dir te lanceren, niet altijd maar slordig is het niet.

Verwijderd

heb er www.zuidoost-brabant.nl voor een vereniging gehost, ben prima tevreden ! *D

Verwijderd

ja ik heb ervaring met vivida

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Op donderdag 09 mei 2002 17:32 schreef Da Monkey het volgende:

[..]

die had ik al gezien dat linkje maar ja ik wil toch wel wat meer ervaringen :) En je schrijft dat je weinig downtime hebt dus je hebt wel downtime gehad, die downtime die je gehad hebt werd die van te voren gemeld (als het dus gepland was) en als je site down is en je beld krijg je dan binnen 10 sec's iemand aan de foon met het antwoord hoezo de site down is?
[..]

* wouterve heeft het gevoel alsof dit een n00b vraag is.
Als de site down is, is dat meestal wel aangekondigd, en als het dat niet is, dan is het meestal maar een probleempje dat vijf minuten duurt. Dan zitten ze er vaak al op. De telefoon wordt in ieder geval altijd vrij snel opgenomen :)

De stats-directory die open staat is inderdaad niet zo heel gevaarlijk. Je kunt hem via het controlepaneel van Vevida zelf dicht zetten. "Probleem" opgelost ;)

• RobbertC
Op donderdag 09 mei 2002 21:18 schreef jep het volgende:
Vaak is dat juist de bedoeling. Ik kies er vaak bewust voor om accounts met een 'open' stats dir te lanceren, niet altijd maar slordig is het niet.
Mwa, ik vind het slordig dat ze dat zonder mededeling doen. Laat de klant dan kiezen :)

Verwijderd

ik zou het gewoon dicht doen als de klant zo nodig wil shoween hoeveel bezoekers hij heeft neemt hij maar nedstat

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Vevida is goed... :)

Een vriend van me heeft er 3 domeinen gehost. Vrijwel geen downtime, altijd snel, en snelle reply's op e-mails... Een aanrader dus... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Vevida is echt goed. Als je hulp nodig hebt staan ze 24/7 voor je klaar! Absoluut een aanrader!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
'k vind ze wel duur....

een standaard NL domeintje met eigen KVK nummer is 36 euro, als je zelf geen kvk uittreksel hebt, wordt het meteen 56 euro :( :o

• RobbertC
Op vrijdag 10 mei 2002 14:00 schreef Cutebritney het volgende:
'k vind ze wel duur....

een standaard NL domeintje met eigen KVK nummer is 36 euro, als je zelf geen kvk uittreksel hebt, wordt het meteen 56 euro :( :o
Ehm, je krijgt er 10 MB aan webruimte en 2 GB dataverkeer per maand bij. Dan is €36 spotgoedkoop!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04
Op vrijdag 10 mei 2002 14:07 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Ehm, je krijgt er 10 MB aan webruimte en 2 GB dataverkeer per maand bij. Dan is €36 spotgoedkoop!
en niet onbelangrijk: onbeperkte email aliassen, 10 pop3 accounts en onbeperkte subdomeinen

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Ik heb er als webdesigner al meer dan 10 sites gehost, werkt gewoon super. Snelle verbindingen, nooit down, perfecte helpdesk. En dat voor echt een superlage prijs. Wat wil je nog meer.

Let wel: ze hosten alleen op Windows 2000! (als dat van belang is voor je site)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topic is best wel een beetje oud enzow, bovendien zijn er al meer draadjes hierover langsgekomen, ik denk niet dat de topicstarter na 3 jaar nog op deze reply zit te wachten :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.