Toon posts:

OFP gaat de prut in bij update 1.42

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bah!

ik heb dus in mei het spel operation flashpoint gekregen voor me verjaardag.
Nouw ik haal hem dus uit de kast verveelde me een beetje.
ik installeer het spel update hem tot 1.30 ga lekker spelen en het spel werkt wel zo perfect op me pc zo lekker.
ik wou hem effe online testen krijg ik een melding van updaten tot 1.42 nouw ik doe dat effe downloaden dus.
installeer het zooitje wil online spelen krijg ik toch een dikke fout melding van update is verkeerde versie zie ik waar de update versie 1.30 staan ik denk nee he.
ik start SP op staat er wel 1.42 maar die achtergrond beelden gaan heel erg schokerig en zie 2 muisen ????
zie wel 1.42 bij update versie staan heel vaag want ik snap der geen balen van en ik wil hem graag spelen normaal dan.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

probeer s een reinstall en daarna gelijk te patchen naar 1.42, krijg je dan nog steeds zelfde problemen?

blup

Verwijderd

Topicstarter
probleem is dat die patches allemaal updates zijn je moet 1.20 dan 1.30 en dan 1.42

ik heb het al geprobeert maar helemaal niks 3x gereinstaleert.

Verwijderd

probeer is te reinstallen en ff in regedit alle keys te deleten van OFP als die er nog zijn upgrade dan naar 1.20 dan 1.30 dan 1.42

Verwijderd

Laat nog even weten of het werkt!

Verwijderd

Topicstarter
zal ik zeker dan!

Verwijderd

Topicstarter
niks geen veranderingen gewoon doet niks!

Verwijderd

Raar? Heb geen problemen ermee had hem ook uit de kast gerukt een paar weken geleden geupdate naar 1.20, 1.30 en toen 1.42 zelfde als jij maar geen enkel probleem. Misschien heb jij een corrupte versie gedownload? Anders moet je de makers is even mailen erover?

Verwijderd

Topicstarter
nouw doet dat hele spel raar zelfs bij geen update dit is echt een mega zooitje zo! alles weg gehaalt in de regedit maar helemaal niks :r doe ik OFP nu echt :r

Verwijderd

Topicstarter
hij doet weer wat YES!!!

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 15:32 schreef narfpower het volgende:
hij doet weer wat YES!!!
:)

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik heb hetzelfde probleem. Nog niet eerder last van gehad. (tm 1.30 ging het prima)

• SiErRa
  • Nu online
Het werkt nu wel goed. Ik had trillian nog aan staan. als ie uit staat werkt het bij mij opeens wel goed.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
vaag probleem :)

anyway ik het hier ook het legale spel van, alleen toch, multiplay is leuk met zo'n spel maar als ze niet gauw die netcode gaan aanpassen speel ik hem niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
kep het aan de praat maar nu he ik een dubbelle muis crouser????

heel vaag in het spel ook!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
OFP staat bekent om zijn vage probs.
Moet je maar eens op het officele forum komen daar staan de meeste vaagste klachten op.
Pagina: 1