2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
De nieuwe Sony S51, ga ik binnnekort ook halen.
en dit mag je in VB posten .
en dit mag je in VB posten .
Waarom wil je een TFT met boxjes?
want die dingen zijn nog maar net toerijkend voor de systeemgeluiden van windhoos.
want die dingen zijn nog maar net toerijkend voor de systeemgeluiden van windhoos.
Zonder boxjes heb je helemaal geen geluid 
De boxen in mijn philips 107MP (CRT) voldoen trouwens prima, het is wel geen surround sound, en je trilt niet van je stoel af, maar mp3tjes klinken best aardig. Het is best handig om geluid te hebben zonder meteen een hele speakerset mee te hoeven slepen. (scheelt ook weer een stekker)
De boxen in mijn philips 107MP (CRT) voldoen trouwens prima, het is wel geen surround sound, en je trilt niet van je stoel af, maar mp3tjes klinken best aardig. Het is best handig om geluid te hebben zonder meteen een hele speakerset mee te hoeven slepen. (scheelt ook weer een stekker)
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()