ik heb al een tijdje 3ds max, en ik game ook wel veel, en ik zat te denken aan een beetje modellen. Maar, toen ik een valve pluginn had gedownload, deed hij helemaal nix. Hij staat wel in de pluginn-lijst van 3dsmax(en ik heb hem geload), maar ik kan de hl modellen nog steeds niet openen. Heb ik een verkeerde plugin(dacht ut niet..) of doe ik iets anders verkeerd?
Is het niet zo dat je die models moet openen via 'export' in plaats van via 'open'? Verder moet je een programma hebben om de grote Halflife-bestanden uit te pakken. Heb je dat al?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
die plugin was d8 ik alleen om te exporten, niet modellen te openen dus.. voor de modellen van de gaus en de MP5 kun je in de full SDK kijken, die staan daar in .MAX formaat
ennuh, waar haal ik dat proggy?Op zaterdag 09 februari 2002 15:39 schreef Oogst het volgende:
Is het niet zo dat je die models moet openen via 'export' in plaats van via 'open'? Verder moet je een programma hebben om de grote Halflife-bestanden uit te pakken. Heb je dat al?
Ongeveer halverwege deze lange lijst vind je 'PAK File Exploration', één van die progjes onder dat hoofdstukje zou het moeten kunnen:Op zondag 10 februari 2002 11:27 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
ennuh, waar haal ik dat proggy?
http://countermap.counter-strike.net/maputilities.php
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress