Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
wat moeten we nu de hele dag doen???
Ach maar maakt niet uit want je kan toch maar 200 stappen plaatsen
ik ben daar altijd na 1 of 2 uur mee klaar inclusief loggen in de map.
Ik heb me bij een paar van die geld dingen aangemeld maar dat werkt niet echt lekker ik heb nog niks gehad en if wel wat gehad dan had ik 1 dag meer kunnen lopen..wow
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
maar 5 minuten geleden kon het niet hoor..weet ik zeker..
nou ja..hij doet ut in ieder geval
ennu pven..die opmerking slaat als een tang op een varken..ik bedoel als toevallig meerdere onderwerpen over cashwars gaan moeten ze allemaal maar bij mekaar ? wordt een beetje onoverzichtelijk denk je niet ?
ze lopen zich aan bepaalde topics te ergeren .. maar lezen die dingen wel .... .
10/10 fuell cells JOEPIE !!!
ik had alle 18 al gebruikt.. met oil finder..
log ik ff in om te zien hoeveel oil ik heb ....
heb ik weer 18/18 fuel cells~!!!!
anywayz..kan je nog ffe uitleggen hoe het zit met die extra fuell cells ?
ik heb nu dus 10/10, maar normaal krijg je elke dag 4/4..
Als ik nu bv 5 van de 10 opmaak heb ik morgen dan ook 5/10 ???
of is het zo dat je inplaats van 4 fuell cells elke dag nu 10 fuell cells krijgt elke dag een maand lang ?
Er is idd een speciaal cashwars forum.Waarom is het nodig om iedere keer weer een nieuwe cashwars-lijn te openen?!?!?!?
Ik heb er geen last van als hier cashwars topics staan hoor maar het is misschien handiger om alles daar te doen.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
overigens kijk ik daar ook wel heel vaak en post ik ook maar dit blijft toch een thuisbasis
Of misschien kan iemand onder jullie EEN goede reden verzinnen, waarom er voor iedere scheet die op cashwars wordt gelaten, weer een lijntje open moet?!?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
ja.. er zijn al meerder threads van meer dan 50 posts..Of misschien kan iemand onder jullie EEN goede reden verzinnen
als je alles in een thread moet proppen .. dat suckt..
je moet gewoon je cells upgraden (dwz, voor alle mogelijk stuff inschrijven) , en dan krijg je een maand lang die upgrades. dus ik heb een maand lang elke dag 14 cells.
ik heb er nou 10 en dat vind ik eigenlijk meer dan zat hoor...
ik gebruik voorlopig nog geen oilfinder ofzo..
btw:
op dit tijdstip staat er echt en ik ben niet blind:
Scheduled Maintenance till 9 AM EST
ze zijn dan wel bezig vandaag
maar misschien krijg ik wel weer mijn fuell cells vol
aargh...
kheb level 9 fortification .. en nog wordt er als de nete van me gejat..
Verwijderd
ik mis een dll bestand, dat ook nergens anders op mijn hd staat.
maar ja ik kan ook wel zonder. die kaart helpt me al genoeg
dat dll bestand zie ik heel veel mensen over zeuren maar hebben jullie wel eens van www.altavista.com gehoord ? of een andere willekeurige zoekmachine... ?
ik gebruik oil finder vaak als ik olie nodig heb .. en niet zo'n zin aan spelen heb .. en ik weet dat ik toch niet genoeg olie krijg op het te kopen .. (spaar nu voor level 9 strength.. morgen kopen
nog wat belangrijks:
die hele fucking map is weer veranderd..wel relaxed zoveel oil als er nu te vinden is..alle basissen van mensen die een tijd niet inlogden zijn weg..daarvoor in de plaats olie, woestijn en bos....
kan ik die hele map weer gaan aanpassen
Verwijderd
dat ding is dan inderdaad erg handig. maar ja moet de server het daar natuurlijk wel doen, en die laat het toch wel vaak afweten volgens mij. ik werd net midden in mijnspel gespopt, met sever, nou ja je weet wel.
"het heeft niet veel zin om dat in altavista in te voeren, want ik krijg er niets nuttigs uit"
Ik zou toch maar eens bij de brillenboetiek langsgaan thej
ik voer in bij altavista "msinet.ocx"
Krijg ik een hele waslijst...nr 4 is ie zeker weten te dlen..in .exe vorm nog wel
zucht
Verwijderd
Verwijderd
want die heb ik inmiddels ook. en doet het nog niet. help me aub weer ff.
Verwijderd
neeeh, ik gebruik de kaart wel, behalve als ik geen tijd hebt.
ennu voor het vinden van dll's e.d. moet je gewoon naar een bv www.google.com of altavista whatever gaan en dan een beetje rondneuzen op de site's die hij vind...dan vind je altijd wel wat...als je nog 1 bestand perse wil hebben kan ik wel ffe zoeken als je dat wilt ?
afhankelijk van je besturingssysteem:
win95: http://www.adairsupply.com/dcom95.exe
win98: http://www.adairsupply.com/dcom98.exe
Verwijderd
ik vind dat hij weinig boort bedoel ik.
en ik weet nou eenmaal niet zoveel van computes als jij sorrie, al die sites met drivers en tools enzo, daar kom ik niet elke dag, maar goed ik zal niet meer hier lastig op doen. hier is de url voor de ene oilfinder: http://www.geocities.com/mojoreaper.rm /
met de missende bestanden erbij.
en de andere is op hackadvantage.