Ik weet dat dit al meermaals aan bod is gekomen, maar in mijn bepaalde situatize, wat kan ik het beste nemen???Ik ben nl. nog maar 13, heb een klein budjet, maar zou graag een 1500+ zo hoog mogelijk OCen, welk bordje kan ik het beste nemen???Ik zou het nl. 2dehands kopen, en een MSI kan ik krijgen voor €100, een EPoX heb ik voor €115, Mensen, PLZ, Wat moet ik doen?????
Voor het oc'en raad ik een 8KHA+ aan, dat is ook een van de redenen dat ik hem gekocht heb, en ! ik ben ook 13 en heb ook een klein budget.
Verwijderd
Volgens tweakers.net is die epox beter
Je kan er ook mee OC en
Ik neem em namelijk ook voor me athlon 2000+
hehe ik ben ook 13
En woensdag 14!
Je kan er ook mee OC en
hehe ik ben ook 13
En woensdag 14!
Verwijderd
tja,heb zelf die msi en die loopt standaart echt 100% stabiel,heb wel overgeclockt met de mp en ging prima,maar fsb moet ik nog proberen.
maar die epox zal in overklokken wel iets beter zijn maar ik zou niet wten hoe stabiel die epox loopt
maar die epox zal in overklokken wel iets beter zijn maar ik zou niet wten hoe stabiel die epox loopt
Verwijderd
ik heb ook de Epox (moet m'n sig nog ff aanpassen) en ik zou echt voor de Epox gaan... goed in overklokken en hij is superstabiel... ook handig zijn de cijferleds!!
btw ik ben geen 13
btw ik ben geen 13
ik heb ook de epox
ik vind het een errug lekker moederbord , je kunt overal goed bij (ook bij bijvoorbeeld je cmos clear jumper als je weer is te hoog geclocked hebt
)
ow ja ik ben ook geen 13
ik vind het een errug lekker moederbord , je kunt overal goed bij (ook bij bijvoorbeeld je cmos clear jumper als je weer is te hoog geclocked hebt
ow ja ik ben ook geen 13
Wow, waar haal jij al dat geld voor een 2000+ en een Ti500 enzo???Op zaterdag 09 februari 2002 14:24 schreef MasterDisaster het volgende:
Volgens tweakers.net is die epox beter
Je kan er ook mee OC en
hehe ik ben ook 13
En woensdag 14!
Verwijderd
hehe veel werken i think of een kranten wijkie ofzo 
nee ik ben geen 13
maar 15 en ik verdien ook niezzo veel ik doe t gewoon rustig aan
nee ik ben geen 13
Verwijderd
Heb vandaag een systeempje in mekaar geklust met een AMD 1800XP en die MSI Mobo. Hij herkende alles en draait tot nu toe super stabiel.
Ik test m namelijk ff voordat die naar de eigenaar gaat
Ik test m namelijk ff voordat die naar de eigenaar gaat
alleen de ide poorten /raiid is een beetje onhandige plaats.. maar ja ik heb de draden nu onder mijn moeder bordje lopenOp zaterdag 09 februari 2002 14:37 schreef kermi011 het volgende:
ik heb ook de epox
ik vind het een errug lekker moederbord , je kunt overal goed bij (ook bij bijvoorbeeld je cmos clear jumper als je weer is te hoog geclocked hebt)
ow ja ik ben ook geen 13
Verwijderd
Ik heb mijn vader voor de Epox laten kiezen 
Ben er erg tevreden over! nix geen problemen mee...
Ik denk dat de MSI ook goed presteerd, maar als je benchmarks gaat bekijken zie je toch dat ie minder goed presteerd.. (niet dat het veel scheelt)
en dan de prijs... de Epox was aardig wat eurootjes goedkoper....
Ben er erg tevreden over! nix geen problemen mee...
Ik denk dat de MSI ook goed presteerd, maar als je benchmarks gaat bekijken zie je toch dat ie minder goed presteerd.. (niet dat het veel scheelt)
en dan de prijs... de Epox was aardig wat eurootjes goedkoper....
Verwijderd
Ik heb m nu ongeveer 24 uur draaien op de MSI. De eerste 6 uur gewoon idle en daarna ff wat benchmarks, viruscans en games er op gespeeld. De overige tijd weer idle en hij staat nu nog steeds op 0 vastlopers
Epox, heb ik zelf ook, en is heerlijk.
Btw, ook ik ben geen 13
Btw, ook ik ben geen 13
offtopic:
hier hangen best veel jonge mensjes rond, vet veel zijn 13 enzo!
Zelf ben ik ook 13, bijna 14
hier hangen best veel jonge mensjes rond, vet veel zijn 13 enzo!
Zelf ben ik ook 13, bijna 14
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Het lijkt me nu wel duidelijk welk bord de meeste aanhangers heeft.
Ga maar fijn een Epox kopen dus
Ga maar fijn een Epox kopen dus
Verwijderd
Neeee geen EpoX of MSI!!
je moet de Soltek 75DRV4 nemen! dit is, zoals op tomshardware beschreven, The Overclocking KING
dit bordje heb ik zelf ook thuisliggen, ik heb um 50 procent overgeclockt (duron 800 @ 1200)
di's echt het meesterbord
je moet de Soltek 75DRV4 nemen! dit is, zoals op tomshardware beschreven, The Overclocking KING
dit bordje heb ik zelf ook thuisliggen, ik heb um 50 procent overgeclockt (duron 800 @ 1200)
Verwijderd
Die soltek heb ik ook echt een klasse bord, heb mijn atlhon 1000 nog niet overgeklokt vindt dat hij met 56 graden als heet genoeg is.
Verwijderd
Neem de epox 8KHA+
Goed te overklokken.
Goede ondersteuning.
Prijs kwaliteit is goed.
En er zijn al verschillende testen geweest waar dit bord als beste uit komt.
Goed te overklokken.
Goede ondersteuning.
Prijs kwaliteit is goed.
En er zijn al verschillende testen geweest waar dit bord als beste uit komt.
Verwijderd
Ik heb zelf de MSI pro2-RU, maar om eerlijk te zijn, koop die Epox, heb best veel problemen gekend, moest de hele zooi in een bepaalde volgorde opbouwen en drivers ook in een bepaalde volgorde anders werkte mijn GeForce 3 weer eens niet goed, na een week geklooi doet hij het nu eindelijk 
Maar hij is wel super stabiel, dat moet ik MSI wel nageven
Maar hij is wel super stabiel, dat moet ik MSI wel nageven
/me ookOp zondag 10 februari 2002 12:08 schreef Tuxus het volgende:
* Chimera is 14
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
misschien een beetje offtopic, maar als je 13 / 14 bent en je hebt net je nieuwe pc'tje bij elkaar gesprokkeld, waarom oh waarom zou je dan in godsnaam gaan overclocken? 
dan gaat je proc weer naar de k#lere of je mobo en dan hang je dus, of je gaat je local hardware retailer s flink naaien (daar houd ik persoonlijk niet van).
maarja, dan ben ik maar niet zo'n overclocker in hart en nieren, houd het voorlopig wel op unix en linux systemen beheren (=veel beter voor later dan overclocken imho, mgoed... wie ben ik?). en ja, ook ik ben nog jong
dan gaat je proc weer naar de k#lere of je mobo en dan hang je dus, of je gaat je local hardware retailer s flink naaien (daar houd ik persoonlijk niet van).
maarja, dan ben ik maar niet zo'n overclocker in hart en nieren, houd het voorlopig wel op unix en linux systemen beheren (=veel beter voor later dan overclocken imho, mgoed... wie ben ik?). en ja, ook ik ben nog jong
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Kijk eens onder deze topic topichttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/383055
Epox 8KHA+ perfect
Epox 8KHA+ perfect
jij een oude zak wat zullen dan de andere tweakers en ik dan wel niet zijnOp zondag 10 februari 2002 12:01 schreef ByMeS_Dy het volgende:
EPOX
ik ben hier al een oude zak zeg, 15 en dinsdag 16
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
geloof me, GA VOOR DIE EPOX!!
ik heb al TE veel slechte dingen gehoord over de MSI.
Ik heb zelf de Epox en alles werkte perfect in 1 keer.
Ik draai nu al een maand op FSB 145 (oei oei wat hoog (not)) . Maargoed, dat gaat allemaal perfect. Hij is echt retestabiel en SNEL.
Tjah, ik zou echt voor de Epox gaan
ohja, ik ben ook 17
ik heb al TE veel slechte dingen gehoord over de MSI.
Ik heb zelf de Epox en alles werkte perfect in 1 keer.
Ik draai nu al een maand op FSB 145 (oei oei wat hoog (not)) . Maargoed, dat gaat allemaal perfect. Hij is echt retestabiel en SNEL.
Tjah, ik zou echt voor de Epox gaan
ohja, ik ben ook 17
Verwijderd
Check de test op Hardwareinfo.net. Hier komt toch die Soltek wel heel goed uit. Komt door de nieuwe VIA VT8322A southbridge
Omdat TomsHardware het zegt moet het zeker SOLTEK zijn ?
Beetje wazige conclusie.
Als dit board zo goed is, waarom heb ik nog niemand hier gezien met een hogere FSB snelheid dan 166MHz ? Zeker omdat het zo'n goed boardje is.
Het gaat zich dus om het overclocken en tweaken, en daarin verliest gewoon elk ander board van het EPOX 8KHA+ en het ABIT KR7A(133)-(RAID)
Dit zijn de enige 2 boarden wat gegarandeerd stabiel kunnen draaien boven de 166MHz zonder problemen.
Natuurlijk is er nog het IWILL XP333, maar het ging even om een VIA KT266A chipset based board.
Is SOLTEK nog steeds zo goed dan ? Laat eens wat benchmark results zien met dat SOLTEK board, dan maken we eens een mooie vergelijking met het EPOX board.
Maar dan moet er natuurlijk wel iemand hogere FSB snelheden kunnen draaien met dat mooie SOLTEK board.
Overigens stabiliteit zit wel goed bij ieder board als je de juiste componenten erbij steekt zoals goed memory, een goede cooler, goede airflow en een goede voeding.
Beetje wazige conclusie.
Als dit board zo goed is, waarom heb ik nog niemand hier gezien met een hogere FSB snelheid dan 166MHz ? Zeker omdat het zo'n goed boardje is.
Het gaat zich dus om het overclocken en tweaken, en daarin verliest gewoon elk ander board van het EPOX 8KHA+ en het ABIT KR7A(133)-(RAID)
Dit zijn de enige 2 boarden wat gegarandeerd stabiel kunnen draaien boven de 166MHz zonder problemen.
Natuurlijk is er nog het IWILL XP333, maar het ging even om een VIA KT266A chipset based board.
Is SOLTEK nog steeds zo goed dan ? Laat eens wat benchmark results zien met dat SOLTEK board, dan maken we eens een mooie vergelijking met het EPOX board.
Maar dan moet er natuurlijk wel iemand hogere FSB snelheden kunnen draaien met dat mooie SOLTEK board.
Overigens stabiliteit zit wel goed bij ieder board als je de juiste componenten erbij steekt zoals goed memory, een goede cooler, goede airflow en een goede voeding.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Hé rustig aan manOp zondag 10 februari 2002 16:07 schreef Rick2001 het volgende:
Omdat TomsHardware het zegt moet het zeker SOLTEK zijn ?
Beetje wazige conclusie.
edit:
De link die ik gaf linkt trouwens naar de benchmark waar je om vroeg
jij bent wel goed in rekenenOp zondag 10 februari 2002 10:46 schreef The_YellowDog het volgende:
Neeee geen EpoX of MSI!!
50% van 1200 = 600
Ik voel me ook niet aangevallen hoor.Op zondag 10 februari 2002 19:28 schreef Bandiet het volgende:
[..]
Hé rustig aan man, ik val je verder helemaal niet aan ofzo. Ik wist ook niet dat het om een overklokbordje moest gaan. Ik zag alleen dat die Soltek er in die benchmarks erg goed uitkwam, verder geen offence of zo
edit:
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet alleen maar uit moet gaan wat TomsHardware zegt.
Als je kijkt wat het merendeel van tweakers voor een board heeft, dan is het het EPOX als het zonder raid moet zijn en het ABIT als het met raid moet zijn.
Er is gewoon bewezen dat er geen enkel ander board kan tippen aan de snelheid en stabiliteit op hoge FSB snelheden.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Completely agreeOp zondag 10 februari 2002 19:53 schreef Rick2001 het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangevallen hoor.
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet alleen maar uit moet gaan wat TomsHardware zegt.
Als je kijkt wat het merendeel van tweakers voor een board heeft, dan is het het EPOX als het zonder raid moet zijn en het ABIT als het met raid moet zijn.
Er is gewoon bewezen dat er geen enkel ander board kan tippen aan de snelheid en stabiliteit op hoge FSB snelheden.
HehehehOp zondag 10 februari 2002 14:18 schreef Phreak het volgende:
Hoi ik ben Phreak 17 jaar oud en heb ook een 8KHA+
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAOp zondag 10 februari 2002 19:35 schreef Orcie het volgende:
[..]
jij bent wel goed in rekenen
50% van 1200 = 600
En jij wel zeker?
50% overgeklokt is 150% van de nominale snelheid. 1,5x800 is echt wel 1200.
Denk zelf eerst eens na voordat je iemand af gaat zeiken
[ontopic]
Die Soltek 75DRV 4 is wel degelijk een mooi bordje hoor. Voorlopig de enige met een nieuwe southbridge (standaard ATA133) en standaard zonder overklokken al de snelste van het stel.
Moet je wel de DRV4 hebben.
MSI is ook niks mis mee. Meestal wat langzamer maar daardoor ook stabieler. En goed opgebouwd.
Lees die test op hardwareinfo maar eens.
Tsja, nog meer commentaar nodig? Lijkt me een duidelijke zaak aan het worden...
My software never has bugs, it just develops random features...
EPOXXX
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Als je budget belangrijk is, je hebt nieuw in de winkel een ECS K7S5A voor 79 euro, zit ook 10/100 LAN op dus die hoef je niet meer te kopen, er zit ook sound op, maar als je surround oid wil moet je dat nog wel ff kopen.
Het enige nadeel aan dit bordje is dat je bijna niet kan OCen.
Met een nieuwe BIOS kan je FSB veranderen, en dmv solderen kan je de VCore en de multiplier veranderen
Het enige nadeel aan dit bordje is dat je bijna niet kan OCen.
Met een nieuwe BIOS kan je FSB veranderen, en dmv solderen kan je de VCore en de multiplier veranderen
Verwijderd
het lijkt wel of iedereen die msi verafschuwd.
ik heb er echt geen problemen mee en alles werkte in het begin gelijk 100%(en nu nog)
ik heb er echt geen problemen mee en alles werkte in het begin gelijk 100%(en nu nog)
Verwijderd
Bij mij draaide de MSI ook in één keer en daarna ook probleemloos. Maar het is geen overclockersbord.
Wel stabiel.
Wel stabiel.
Epox scoort ook goed in benchmarks, meestal beter dan MSI, in mijn ogen wel stabiel, maar dan door minder strakke biostimings etc, die niet normalerwijs te veranderen zijn. 
Dus neem lekker die Epox, en neem ook een 1600+ die zijn maar 10 euro duurder ofzo en toch een aardig stukje sneller
Dus neem lekker die Epox, en neem ook een 1600+ die zijn maar 10 euro duurder ofzo en toch een aardig stukje sneller
Dit vind ikzelf wel een grappige uitspraak.Op zondag 10 februari 2002 20:04 schreef Jeep het volgende:
[ontopic]
bla bla
MSI is ook niks mis mee. Meestal wat langzamer maar daardoor ook stabieler. En goed opgebouwd.
Lees die test op hardwareinfo maar eens.
Je zegt dus als het board wat langzamer is, het dus ook stabieler is. Niet echt logisch, toch ?
Goed opgebouwd. Wat versta jij onder goed opgebouwd ? Omdat de ATX connector niet boven je socket zit ?
Zo hoort het dus wel volgens de specs van AMD zelf.
Verwijderd
Kijk hier doelde ik dus op om het even duidelijk te maken. Die Soltek is dus de enige met die nieuwe Via southbridge waardoor ie dus een stuk hoger scoort in de benchmarks. Ik heb zoals eerder gezegd weinig verstand van overklokken, maar hij komt gewoon in die benchmarks als snelste uit de test (zonder OC dus)[ontopic]
Die Soltek 75DRV 4 is wel degelijk een mooi bordje hoor. Voorlopig de enige met een nieuwe southbridge (standaard ATA133) en standaard zonder overklokken al de snelste van het stel....
De review is trouwens van hardwareinfo.net maar dat terzijde.
Neem nooit een MSI, die krengen zijn echt niet fijn. Zo brak.
ga voor een Epox.
ga voor een Epox.
Verwijderd
neem een msi,
ik heb er nu thuis een draaien met een amd furalation 200.000ghz , werkt best relaxed in combinatie met een ati achmedion 4048. met 3dmark2092 haal ik 8300 punten.
zie www.3dmark.tv
ik heb er nu thuis een draaien met een amd furalation 200.000ghz , werkt best relaxed in combinatie met een ati achmedion 4048. met 3dmark2092 haal ik 8300 punten.
zie www.3dmark.tv
Had je niks beters te doenOp maandag 11 februari 2002 14:15 schreef holo_duke het volgende:
neem een msi,
zie www.3dmark.tv
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ga voor de EPoX!
Superstabiel, supersnel en hele goede prijs/kwaliteit.
Ow ja /me is 17
Superstabiel, supersnel en hele goede prijs/kwaliteit.
Ow ja /me is 17
Verwijderd
ik ben Kai_Tracid ben 17 jaar en doe een moederbord na

was zelf van plan de EPoX te halen.. maar ja was uitverkocht.. maar ze hadden nog wel de MSI K7T266 Pro2 RU.. deze was wel duurder maar kon ik voor de prijs van de EPoX meenemen!! nou ja.. ik kon wel op de EPoX wachten.. maar zoveel verschil is het niet.. dus de MSI gekozen.. en dat is best een lekker bordje.. ik raad overigens wel aan een ventilator op de northbridge te zetten.. want die wordt toch wel vrij warm... overclocken heb ik overigens nog niet gedaan..
was zelf van plan de EPoX te halen.. maar ja was uitverkocht.. maar ze hadden nog wel de MSI K7T266 Pro2 RU.. deze was wel duurder maar kon ik voor de prijs van de EPoX meenemen!! nou ja.. ik kon wel op de EPoX wachten.. maar zoveel verschil is het niet.. dus de MSI gekozen.. en dat is best een lekker bordje.. ik raad overigens wel aan een ventilator op de northbridge te zetten.. want die wordt toch wel vrij warm... overclocken heb ik overigens nog niet gedaan..
Dat is nog een voordeel van de Epox: er zit al standaard een Coolermaster fan op de NBOp maandag 11 februari 2002 14:34 schreef Kai Tracid het volgende:
ik ben Kai_Tracid ben 17 jaar en doe een moederbord na
Verwijderd
gewoon abit mailen en zeggen dat je coolertje kapot is.. krijg je gratis een nieuwe....Op maandag 11 februari 2002 14:36 schreef JvH het volgende:
[..]
Dat is nog een voordeel van de Epox: er zit al standaard een Coolermaster fan op de NB
Idee...Op maandag 11 februari 2002 14:37 schreef Kai Tracid het volgende:
[..]
gewoon abit mailen en zeggen dat je coolertje kapot is.. krijg je gratis een nieuwe....
Nee, dat bewaar ik voor als een moederfabrikant mij een slecht bord geeft. Goede fabrikanten, zoals Epox bedrieg ik niet.
Verwijderd
EPoX stuurt gratis t-shirts...Op maandag 11 februari 2002 14:40 schreef JvH het volgende:
[..]
Idee...
Nee, dat bewaar ik voor als een moederfabrikant mij een slecht bord geeft. Goede fabrikanten, zoals Epox bedrieg ik niet.
Serieus??Op maandag 11 februari 2002 14:41 schreef Kai Tracid het volgende:
[..]
EPoX stuurt gratis t-shirts...
Verwijderd
toen ik mijn 8kta3+ kocht.. heb ik ze ge-maild of ze misschien ook casebadges enzo hadden.. (normaal zitten die namelijk bij het mobo.. in ieder geval. bij asus, msi, enzo).. nou nee casebadges hadden ze nog niet.. maar ze hadden wel t-shirts... nou ook mooiOp maandag 11 februari 2002 14:41 schreef JvH het volgende:
[..]
Serieus??
Hmmm, dan ga ik ze ook maar er es mailenOp maandag 11 februari 2002 14:44 schreef Kai Tracid het volgende:
[..]
toen ik mijn 8kta3+ kocht.. heb ik ze ge-maild of ze misschien ook casebadges enzo hadden.. (normaal zitten die namelijk bij het mobo.. in ieder geval. bij asus, msi, enzo).. nou nee casebadges hadden ze nog niet.. maar ze hadden wel t-shirts... nou ook mooi
Maar goed, back ontopic.
Verwijderd
info@epox.nl ofzo was het.. maar weet het niet zeker.. moet je ff bij support/contact op hun site kijkenOp maandag 11 februari 2002 14:46 schreef JvH het volgende:
Hmmm, dan ga ik ze ook maar er es mailen
sure thing...Maar goed, back ontopic.
kijk naar de prijs.. dat is het enige echte verschil (vind ik)
Verwijderd
ik heb nu die msi het is een superr stabiel bordtje alleen voor oc doeleinde zou ik die epox nemen die ik tevens in bestelling heb
en
/me is allang geen 13 meer
en
/me is allang geen 13 meer
Hoe zit het eigenlijk met de topicstarter, heeft hij nou al besloten?
* Termi is 15,5 en werkt met een abit kt7a-raid
...
Ik zou zelf voro epox gaan
. Het schijnt een beter overklokbaar mobo te zijn dan die van Msi...
Ik zou zelf voro epox gaan
Verwijderd
hoe zit het BTW met het voltage op die EPOX? hoe is die in te stellen? BIOS toch? maar tot welke limiet kan ie? ik wil nl al tijden een bordje waarbij je de Vcore/geheugen voltage AGP voltage etc in kan stellen, en de Vcore het liefst tot boven de 1.850V. Maarja, ik ben nog geen bordje tegen gekomen 
/me = 17
/me = 17
Yup, heb me het onderstaande aangeschaft...maar ik heb wel enkele IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL problemen, maar volgens mij ligt dat niet aan het moboOp maandag 11 februari 2002 14:53 schreef JvH het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de topicstarter, heeft hij nou al besloten?
Bedankt voor al jullie replys
Search: irq not less or equal... of probeer die infinite loop patch, die btw ook bij nvmax 4 zit
Pagina: 1