Hi,
Even voor de wanadoo gebruikers onder ons..
Ik werk tijdelijk op de helpdesk hiero (nog 1 weekie!!!)
en ik ben een bugje tegengekomen op de wanadoo homepages.
als je in je homedit gewoon en paar files neerpleurt die je wilt kunnen downloaden en de bestandsnaam is incl. extensie langer dan 24 tekens dan komt daar rotzooi achter te staan.
dus als je gewoon met html bezig bent heb je nergens last van.. maar wil je wat documentjes online gooien of mp3's en die zijn langer dan 24 tekens dan staat er regelmatig rotzooi achter de bestandsnaam..
die rotzooi veranderd of verdwijnd weer na een refresh..
ik weet niet of iemand dit handig of interessant vind maar ik vind het gewoon even leuk om even openbaar te maken.
ik heb wanadoo gemailed en ze doen er blijkbaar niets aan.
wil je het zien? http://home.wanadoo.nl/real-one
een paar keer refreshen en dan staat er steeds weer wat anders achter.
ik weet niet wat je er allemaal achter ziet staan maar regelmatig zie ik stukjes van de homedir van andere gebruikers geloof ik..
dus dat is naar mijn mening best een serieuze bug.
ik heb in iedergeval geen /thumbnails/.htaccess in de dir staan... en die krijg ik wel vaak op het scherm..
Grtz
Even voor de wanadoo gebruikers onder ons..
Ik werk tijdelijk op de helpdesk hiero (nog 1 weekie!!!)
en ik ben een bugje tegengekomen op de wanadoo homepages.
als je in je homedit gewoon en paar files neerpleurt die je wilt kunnen downloaden en de bestandsnaam is incl. extensie langer dan 24 tekens dan komt daar rotzooi achter te staan.
dus als je gewoon met html bezig bent heb je nergens last van.. maar wil je wat documentjes online gooien of mp3's en die zijn langer dan 24 tekens dan staat er regelmatig rotzooi achter de bestandsnaam..
die rotzooi veranderd of verdwijnd weer na een refresh..
ik weet niet of iemand dit handig of interessant vind maar ik vind het gewoon even leuk om even openbaar te maken.
ik heb wanadoo gemailed en ze doen er blijkbaar niets aan.
wil je het zien? http://home.wanadoo.nl/real-one
een paar keer refreshen en dan staat er steeds weer wat anders achter.
ik weet niet wat je er allemaal achter ziet staan maar regelmatig zie ik stukjes van de homedir van andere gebruikers geloof ik..
dus dat is naar mijn mening best een serieuze bug.
ik heb in iedergeval geen /thumbnails/.htaccess in de dir staan... en die krijg ik wel vaak op het scherm..
Grtz