Toon posts:

Instellingen homepage bij Tiscali

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is mijn homepage (wat een draak van een naam, maar nu leeg.....) Maar wat is nu mijn ftp adres van tiscali om te uploaden.
ftp://ftp.tiscali.nl/ werkt niet is hun normale ftp.
home.tiscali.nl/~ti041286 ook niet.

Ik ben al bijna een half uur aan het zoeken op hun site, alleen maar een uitleg over ftp.
in mijn profiel staat alleen bovenstaande homepage.

Verwijderd

Topicstarter
helaas werkt niet..
ftp://home.tiscali.nl/~ti041286 werkt ook niet.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

home.tiscali.nl

niet met ftp:// ervoor of een / erachter gewoon ZO.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 14:17 schreef dreeke het volgende:
home.tiscali.nl
niet met ftp:// ervoor of een / erachter gewoon ZO.
dat is em idd. Via Google kwam er naar diverse searches pas achter. Bij de normale instellingen pagina niet te vinden. Wel zoals vermeld een beginnnersverhaal over ftp..... maar ook zulke mensen moet toch de inloggegevens hebben of zie ik dit verkeerd...

PS: het werkt niet, terwijl ik keurig op de home begroet wordt met mijn naam.....
server ligt misschien uit?
ik probeer vanavond nog verder of ik erin kom.

Wacht eens; ik werk vanad Chello. het zou natuurlijk kunnne dat ik geen upload heb vanaf Chello, maar in moet bellen. Heb hier niets over gelezen. Iemand bekend hiermee anders mail ik de helpdesk.

• dreeke

dreeke

outdated icon

had je echt niet zelf kunnen bedenken dat als je homepage http://home.tiscali.nl/~ti041286 is, dat je ftp home.tiscali.nl is en je loginnaam ti041286 :?
dus zonder ~ natuurlijk he ....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 14:31 schreef dreeke het volgende:
had je echt niet zelf kunnen bedenken dat als je homepage http://home.tiscali.nl/~ti041286 is, dat je ftp home.tiscali.nl is en je loginnaam ti041286 :?
dus zonder ~ natuurlijk he ....
ik had al eea geprobeerd (de lijst was niet compleet....) en met google gezocht, na een half uur alleen maar zoeken lijkt mij dat wel voldoende. Ik heb in de FAQ voor die tijd geen richtlijnen gezien, maar ik zoek altijd wel eerst. No hard feelings maar dit is wat erg kort door de bocht...

PS uiteindelijk vond ik de gegevens in een HTML kursus...
http://www.tiscali.nl/content/article/567781.htm via Google.
Ipv op de instellingen pagina waar een dor verhaal staat over ftp....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 14:26 schreef andre_at_home het volgende:
Wacht eens; ik werk vanaf Chello. het zou natuurlijk kunnne dat ik geen upload heb vanaf Chello, maar in moet bellen. Heb hier niets over gelezen. Iemand bekend hiermee anders mail ik de helpdesk.
dit blijft nog staan....

PS nog effe lekker via de commandline geprobeerd...
server benaderen gaat en hij vraagt om wachtwoord, maar dan krijg ik de melding
530 Peer has closed connnection.....
En dat lijkt verdacht veel op mijn vermoeden dat ik in moet bellen ipv via de kabel....

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kan via het servicecentrum van Tiscali een alias aanmaken voor je homepage. Dan wordt je url zoiets als http://mijnnaam.tiscaliweb.nl.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 15:51 schreef haas het volgende:
Je kan via het servicecentrum van Tiscali een alias aanmaken voor je homepage. Dan wordt je url zoiets als http://mijnnaam.tiscaliweb.nl.
idd, maar dat kan niet met tiscalfree.....
Ik wilde wat webruimte hebben die naam is wel lastig , maar ik link toch door.
De spoeling is nl dun geworden met free zonder banner, nu f2s ook "betaald" wordt. En nu ik anderhalf jaar aan de kabel zit wil je echt niet meer met de telefoon uploaden....

Verwijderd

probeer eens home-1.worldonline.nl

Die FTP gebruikt ik vroeger voor mijn GSMwebsite (al een hele tijd offline)!!!! (vandaar mijn username, ik geil op mobieltjes! :) )

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:30

BFS

Rude awakening

Het bereiken van de Tiscali homepage servers via een andere verbinding dan die van Tiscali kan op dit moment nog wel.
Maar ik geloof dat hier binnenkort verandering in gaat komen omdat er dan ook op het IP gecontroleerd word.
En als je kabel hebt dan val je dus buiten de IP-range van Tiscali en kun je het eik wel vergeten :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
ben vanavond bezig geweest met een lijst vrije aanbieders. De meeste bieden allen inbel upload... helaas.
Ik hoop dat ik een homepage in het buitalnd krijg en dan link ik hem wel door. Het gaat er alleen om wat handleidingen voor linux en geneweb (genealogie) op te zetten en omdaarvoor nu weer een betaald account te nemen gaat me net iets te ver. Voor onze familie site overweeg dat in de toekomst wel. Maar die wil ik verder graag "schoon" houden.

• dreeke

dreeke

outdated icon

ik DACHT dat Hetnet homepage ruimte aanbied die niet provider gebonden is.

Wanadoo is twijfelachtig, soms wel soms niet. En kan niet goed overweg met uploaden van files die meer dan 250 Kb zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 01:51 schreef dreeke het volgende:

Wanadoo is twijfelachtig, soms wel soms niet. En kan niet goed overweg met uploaden van files die meer dan 250 Kb zijn
zou kunnen. Bij Hetnet MOET je nu je bank/giro nr invullen als je on-line aanmeldt, ook voor gratis teogang.... mooi niet dus.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Op zondag 10 februari 2002 01:51 schreef dreeke het volgende:

klopt...maar je kunt nu geen gratis hetnet accounts meer openen...ze hebben allerlij gegevens nodig zoals bankrekening etc etc :'(

* Xandrios heeft gelukkig nog 2 gratis hetnet accounts

Je kunt overgins ook proberen of je iemand kan vinden die jou wil sponsoren. Heb ik ook gedaan voor britneyspears.tk en ik heb voor nop een zeeeeeer relaxt accountje gekregen :)
(Ter waarde van +/- €50 per maand :9 )

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 14:23 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

klopt...maar je kunt nu geen gratis hetnet accounts meer openen...ze hebben allerlij gegevens nodig zoals bankrekening etc etc :'(

/me heeft gelukkig nog 2 gratis hetnet accounts
heb laatst helaas een hetnet account opgezegd, die overpoeld werd met spam. Was niet meer mee te werken. Jammer want was wel gratis.....
Maar we vinden wel weer wat.

Verwijderd

ftp://home.tiscali.nl/adsl274432@tiscali.nl

moet ik er dan zo naartoe, want da werkt nie?
SNap er geen hout van.
op de brief staat

Uw klantcode is : [cijfers en letters]
Uw klantcode is : [cijfers]
Uw gebruikers-/loginnaam is : adsl274432@tiscalli.nl
Uw wachtwoord/password is : [cijfers]
En dan nog wa andere gegevens?

Wa moet ik doen. Ik wil wa files uploaden voor cu2

• dreeke

dreeke

outdated icon

Het staat toch echt letterlijk in de brief, maar goed...

(trouwens beetje oud topique, maar je hebt dus wel gezocht :P )

home.tiscali.nl is de FTP server
adsl274432 is je login
password zal je zelf ongetwijfeld weten ...

webadres is http://home.tiscali.nl/~adsl274432

en dan te bedenken dat ik dat zelfs zonder Tiscali abonnement nog kan verzinnen B)

Verwijderd

Doet hij niet
Heb er ook al ftp:// voor gezet ipv http://
En user name veranderd van
adsl274432@tiscalli.nl
in
adsl274432

ik was die site aan het lezen, maar moet je dan eerst een upload-prog gebruiken zoals flashfxp ofzo?
Gebruik Win Xp Home
Of je moet je je eerst ergens aanmelden ofzo?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 21:47:
Doet hij niet
Heb er ook al ftp:// voor gezet ipv http://
En user name veranderd van
adsl274432@tiscalli.nl
in
adsl274432

ik was die site aan het lezen, maar moet je dan eerst een upload-prog gebruiken zoals flashfxp ofzo?
Gebruik Win Xp Home
Of je moet je je eerst ergens aanmelden ofzo?
je moet dus home.tiscali.nl gebruiken als adres, dus zonder ftp://
en je moet natuurlijk een ftp programma gebruiken om in te loggen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat zei de helpdesk van Tiscali er eigenlijk van, CeNoAtSrA, toen je ze dit probleem voorlegde?

En ff een titelfix

[ Voor 11% gewijzigd door intoxicated op 09-05-2003 21:53 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Juist, is wel zo makkelijk. Maar is niet nodig. Via browser kan het ook prima, alleen heb je af en toe het probleem dat je windows een beetje vast slaat, zodra hij aan het connecten is naar een FTP adres, of timeout melding geeft.
FTP proggie's geven ook meer info als je aan het connecten bent.

In de meuktracker van Tweakers komen regelmatig FTP proggie's lang. Aan jezelf wat je het fijnst vind werken. Filezilla is tegenwoordig goed, dus kijk even op meuktracker: FileZilla 2.1.7 voor info, of kijk op hun eigen homepage. Daar wordt dan ook bij Documentation uitgelegd hoe het werkt.

Gebruik dan, zoals al eerder aangegeven: home.tiscali.nl
Als inlognaam: adsl274432
En wachtwoord: Je wachtwoord :)

Systeemspecs

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bij nader inzien doe ik 'm toch maar gewoon dicht. Dit is echt basic.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.