Toon posts:

Aansluiten tv op mijn Asus 8200.. hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik heb nu een Asus 8200 Deluxe, werkt allemaal prima en ook de mogelijkheid van tv in werkt goed alleen heb ik wel een verloopstekker van s-video-in naar tulp zodat ik mijn videocamera erop aan kan sluiten maar hoe kan ik nu de tv erop aansluiten?

Ik kan nu wel via de scart aansluiting op mijn tv kiezen voor scart-uit zodat ik via s-videokabel beeld krijg op mijn compu, alleen moet dan dus de tv aanstaan en zie ik "alleen" de zender die ik op dat moment ook op tv heb.

Ik wil dus het liefst "onafhankelijk" tv kijken op mijn computer, dus mijn vraag is of er ook een verloopstekker aanwezig is voor coax-kabel naar of "vrouwelijke" tulp aansluiting of van coax naar s-video. Is er uberhaupt zo'n verloop :? (kon niets vinden in de winkel).

Of misschien weet iemand nog een andere manier :9

Verwijderd

heb een coax tulp in mijn composiet uit naar mijn scart aansluiting, werkt perfect

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Je wilt dus je kabelaansluiting rechtstreeks op je kaart aansluiten?
Dan zul je toch een andere kaart erbij moeten kopen.
De betreffende kaart heeft geen decoderchip, welke nodig is om het signaal van de kabel te converteren naar een bruikbaar signaal, hier zijn de zogenaamde TV-Kaarten voor gemaakt.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
>> [forum=8].

Verwijderd

Topicstarter
Oeps ik kwam erachter dat ik in verkeerde groep aan het posten was, sorry O+

Maar voor de duidelijkheid, ik kan nu wel tv-beeld krijgen als ik het tv-out signaal gebruik van de scartaansluiting achterop de tv, alleen is het beeld op de compu dan identiek als die van de tv en kan ik niet van zender op de compu veranderen.

Ik zoek dus iets dat de coax-aansluiting kan "omvormen" naar s-video signaal/aansluiting of composite signaal/aansluiting (coax moet dus overgaan in s-video of overgaan in composite)

Ik hoop dat ik het iets duidelijker heb gemaakt ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Exirion

Gadgetfetisjist

FAQ en Search.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.