Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
max res v/d X-box, dus niet van de TVOp zaterdag 09 februari 2002 13:25 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb me eigenlijk nog nooit zo bezig gehouden met de Xbox, maar ik keek een beetje vreemd tegen de volgende advertentie aan:
[afbeelding]
De maximumresolutie van een TV is toch 800 x 600Of is er een of andere speciale manier waarop je daadwerkelijk tot zo'n resolutie kan komen?
(word je dus mee genaaid)
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Over een half-jaar zijn deze specs allang niet meer indrukwekkend. Maar goed, de normale consument weet normaal toch niet wat erin zit maar van de Xbox mag iedereen het weten
Hoeveel mensen weten eigenlijk wat er allemaal in de NES/SNES/GBA/PSX/PS2/GC zitten?
En dan bedoel ik de normale consument...
Verwijderd
Al die mooie screenies die je ziet van DOA3 enzow zijn gemaakt op een HDTV
Verwijderd
Dit is helemaal niet waar, het zijn altijd screenshots van 640x480, even afgezien van de 'scanlines' die je op een tv krijgt ziet het er op iedere tv zo uit.Op zaterdag 09 februari 2002 14:52 schreef DarkShadow het volgende:
Heel veel kijken alleen maar naar hoeveel MHz/GHz het is. Als ze nu dit zien, dat het maar 700MHz is kijken de meeste toch heel anders naar zo'n apparaat.Op zaterdag 09 februari 2002 13:58 schreef ds het volgende:
Maar goed, de normale consument weet normaal toch niet wat erin zit maar van de Xbox mag iedereen het weten
Beetje dom dat ze dat erbij zetten dan, want die specs alleen stelt niet veel voor als je niet verder weet.
🌞🍃
Mooi??Op zaterdag 09 februari 2002 14:52 schreef DarkShadow het volgende:
yup, is voor HDTV, maar die dingen zijn haast niet te betalen
Ik heb DOA3 in Duitsland gezien op de XBOX, nou ziet er dus niet beter uit als Tekken Tag Tournament op de PS2, en die is al 1 jaar uit.
Toen ik het zag, wou ik hem meteen niet meer hebben, wilde alle 3 de consoles hebben, maar begin het donker in te zien voor de Xbox.
Verwijderd
Vind Tekken niet mooi op de PS2
en HDTVs zijn hier niet verkrijgbaar..
Nieuwste Dixons foldertje (op de achterkant). Kan zijn dat 'ie pas volgende week bij je in de bus valt, want wij krijgen die dingen steeds eerder lijkt het wel...Op zaterdag 09 februari 2002 19:48 schreef Gubbo het volgende:
waar heb je die advertentie vandaan?
Verwijderd
Jij brengt die folders zeker rond?Op zaterdag 09 februari 2002 19:51 schreef AtHomer het volgende:
want wij krijgen die dingen steeds eerder lijkt het wel...
Nee dat niet, maar ik heb het wel eens gedaan. Volgens mij mogen die dingen eigenlijk pas op maandag bezorgd worden, maar toch komen ze nu steeds al op zaterdag en soms ook op zondag...Op zondag 10 februari 2002 10:24 schreef Corneel het volgende:
[..]
Jij brengt die folders zeker rond?
Verwijderd
duur, importeren uit amerika, zijn hier nog niet te koopOp zaterdag 09 februari 2002 21:14 schreef Fred_Perry het volgende:
weet er iemand waar je die hdtv's kan bestellen en hoe duur ze zijn?
Verwijderd
Ik ben het niet vaak met Wouter eens als het over X-Box zaken gaat, maar nu toch wel. DOA3 is écht wel stukken mooier dan TTT op de PS2.Op zaterdag 09 februari 2002 19:20 schreef WouteRF het volgende:
ehm nou tsja.. ik heb DoA3 ook gezien en gespeeld en vind dat toch mooier dan welke vechtgame dan ook.. maarja ik ben dan weer pro-xbox
Vind Tekken niet mooi op de PS2
en HDTVs zijn hier niet verkrijgbaar..
Verwijderd
Microsoft heeft trouwens ook alvast bevestigd dat zij GEEN vga-box voor de Xbox gaan maken. Maar derden vast wel: Lik-Sang heeft er al een aangekondigd. (Niet dat je dat wil: voor de DC had ik er een, en het beeld wordt wel scherper, maar daardoor eigenlijk niet mooier. Je zag de foutjes des te eerder.)
Beetje dom van Dixons om de specs erbij te zetten. Het is een Xbox, een console, en dus hoef je niet te weten wat er in zit. Geef liever features dan specs.
Want ze weten straks echt niet wat voor processor er in de GameCube zit...
Mother, will they like this song?
Japan heeft t en US ook een beetje geloof ik
Verwijderd
DoA3 is wel heeeel mooi, maar ik vind de game niks, ja als je van vechtgames houd, maar voor mij is het geen eens een optie geweest om te kopen nadat ik hem gespeeld heb.. maar hou je van vechtgames is DoA3 n goede keusOp zondag 10 februari 2002 17:11 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met Wouter eens als het over X-Box zaken gaat, maar nu toch wel. DOA3 is écht wel stukken mooier dan TTT op de PS2.
Verwijderd
Ik vond DOA3 ook wel heel mooi, maar als vechtgame ook niks, en daarom heb ik 'em niet gekocht. Ik vond Soul Calibur erg gaaf, dus ik wacht wel op SC2 die over een paar maanden uitkomt.Op zondag 10 februari 2002 21:32 schreef WouteRF het volgende:
DoA3 is wel heeeel mooi, maar ik vind de game niks, ja als je van vechtgames houd, maar voor mij is het geen eens een optie geweest om te kopen nadat ik hem gespeeld heb.. maar hou je van vechtgames is DoA3 n goede keus
Maar ja als er nog wat leuke games op komen (HALO komt ook op PC) dan wil ik hem misschien toch nog wel halen.