Toon posts:

Vraag aan de Addtronics eigenaren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok .. deze 2 linkjes heb ik uitgebreid doorgelezen:
[search=addtronics], en http://www.addtronics.com/7896A.htm

Maar ik zit toch met een paar vragen:

• Waar haal ik zo'n 7896A (-120) in Nederland? OC-Shop heeft 'm niet.
• Bij OC-Shop staat een 3,5" Drive Rail er als optie bij. Betekent dat, dat je zonder die extra rail, je niet standaard een 3,5" harddisk kwijkt kunt in die kast?
• Is het waar dat je er 2 fans bij hoort te krijgen standaard? Dat zie ik bij OC-Shop ook niet staan.
• Er schijnt een SuperMicro te zijn die identiek is?

Ik zou het fijn vinden als ik deze dingen duidelijk kan krijgen voordat ik tot een aanschaf overga :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ikzelf heb de "identieke" SuperMicro 760A kast, ik moet zeggen dat hij niet 100% identiek is, maar hij lijkt er wel verdacht veel op :). Informatie pagina-linkje :P, hier is ook een plaatje van te vinden. Volgens mij staat de 760-A nog gewoon in de pricewatch, hij is te bestellen bij CompTechWorld.

Bij mijn SuperMicro kreeg ik btw ook 2 FANS, èèntje hangt zeg maar en èèntje die zit in een hoesje bovenaan, zoals je op dat plaatje van die SuperMicro kast kan zien.

Verwijderd

Ik heb die van mij besteld bij OC-shop. standaard, zonder extra opties.

Ik kreeg een 3.5" rail voor Harddisk. Ik kreeg geen enkele fan. Aan de zijkanten zitten 2 roosters. Dus totaal 4. Ik kreeg echter maar 2 fanhouders. En verder geen enkele fan gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 14:26 schreef bterkuile het volgende:
Ik heb die van mij besteld bij OC-shop. standaard, zonder extra opties.

Ik kreeg een 3.5" rail voor Harddisk. Ik kreeg geen enkele fan. Aan de zijkanten zitten 2 roosters. Dus totaal 4. Ik kreeg echter maar 2 fanhouders. En verder geen enkele fan gekregen.
Dus je hebt 'm zonder een 3,5" Rail besteld, maar er zat toch al zo'n rail bij?

Dus die rail bij OC-Shop is een extra rail?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 14:01 schreef Aikeleer het volgende:
Ikzelf heb de "identieke" SuperMicro 760A kast, ik moet zeggen dat hij niet 100% identiek is, maar hij lijkt er wel verdacht veel op :). Informatie pagina-linkje :P, hier is ook een plaatje van te vinden. Volgens mij staat de 760-A nog gewoon in de pricewatch, hij is te bestellen bij CompTechWorld.

Bij mijn SuperMicro kreeg ik btw ook 2 FANS, èèntje hangt zeg maar en èèntje die zit in een hoesje bovenaan, zoals je op dat plaatje van die SuperMicro kast kan zien.
Kan bij die van jou er ook een 120 mm voor en achter in?

En is ie ook zonder voeding te bestellen?

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 19:11 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dus je hebt 'm zonder een 3,5" Rail besteld, maar er zat toch al zo'n rail bij?

Dus die rail bij OC-Shop is een extra rail?
Ik weet dat niet zeker. ik kreeg heb in ieder geval 1 3.5"harddiskrail. vraag het OC-shop. kun je meten vragen wanneer die kast wel weer leverbaar is.
Pagina: 1