Problemen EpoX 8KHA+ icm. Modem/ISDN

Pagina: 1
Acties:

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 11:50
Ik heb een probleem met 2 EpoX moederborden.

Als ik onder Windows 2000 een interne modem wil installeren, geeft hij aan dat de installatie niet kan worden voltooid (zonder geldige reden) De modem wordt wel goed gedetecteerd.. In Windows XP hetzelfde probleem, ook met een interne ISDN adapter.

specs:
beide: XP 1600+, 300watt psu, 256 mb DDR, 40 gb IBM, nVidia bases VGA, dvd speler + brander.

Aangezien ik geen installatieproblemen heb bij bv. MSI bordjes, vind ik dit zeer raar... Iemand een oplossing?

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 13:03 schreef Jestar het volgende:
Ik heb een probleem met 2 EpoX moederborden.

Als ik onder Windows 2000 een interne modem wil installeren, geeft hij aan dat de installatie niet kan worden voltooid (zonder geldige reden) De modem wordt wel goed gedetecteerd.. In Windows XP hetzelfde probleem, ook met een interne ISDN adapter.

specs:
beide: XP 1600+, 300watt psu, 256 mb DDR, 40 gb IBM, nVidia bases VGA, dvd speler + brander.

Aangezien ik geen installatieproblemen heb bij bv. MSI bordjes, vind ik dit zeer raar... Iemand een oplossing?
Dit zelfde probleem heb ik gehad met een geluidskaart. Oplossing was om windows opnieuw te installeren.
Tja.. :)

• Jester
Dat is al enkele malen gebeurd.. Dit probleem is ook bij 2 dezelde bordjes... erg raar dus.

• Jester
Effe een subtiel schopje :)

Verwijderd

wel via 4-1 drivers geinstalleerd, of wellicht niet de juiste win2000 modem drivers (denk eerder het 1e) :7

• Jester
De enige drivers die je moet installeren (van cd) zijn aparte ide drivers (meen ik) Voor de verdere rest niets (Of zijn echt ALLE drivers die zijn ingebouwd bij windows gaar?)

• Jester
Weet echt niemand hier iets op? Want van de mannen van EpoX zelf word ik helaas ook niets wijzer... :(

Pagina: 1