Toon posts:

$%#$^#@# domeinkapers!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik en een paar andere bezoekers van een forum hadden sinds kort een website opgericht die over onze favoriete bezigheid ging, games dus. Het groeide erg snel. We werden gespot door een medewerker van GSX, die bood ons een wereldkans aan, een .nl adres. Maar wat gebeurt er nu, onze site (www.powerforce.f2s.com) zou dus www.powerforce.nl worden, wat blijkt nu. Een week nadat dit bekend was, was het geclaimd door freehosting.nl, dit betekent dat we een belachelijk hoog bedrag moeten betalen om ons naam terug te kopen. Wij zijn dus niet gek, om dat te doen.
Heeft er iemand een idee en/of ervaringen met dergelijke problemen?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik heb er ervaring mee ja..........binnenkort een rechtzaak, dan meer :( :(

Verwijderd

Dat krijg je nou iedereen met zijn jong dynamisch internet bedrijf (lees: bijeenraapsel profiteurs) de mogelijkheden van de digitale snelweg (lees: dat waar gister wat over op tv was) volledig gaat uitbuiten (lees: domeinnamen gaat jatten) ten behoeve van onze klanten (lees: de mensen waarbij we de domeinnaam voor de neus hebben ingepikt).

Is mij ook al een keer of 3 gebeurd :( :( :(

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:51
Da's mooi k*t, Ali Sayin!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Rechtzaak.. :(
Wat moet een freehosting bedrijf nou met die naam?
Shit he..

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Dat moet je ook niet aankondigen voordat je het domein in je bezit hebt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Wat ik niet helemaal begrijp, Je gaat bekend maken dat je een site start op www.powerforce.nl , zonder dat je die naam nog geclaimd hebt ???

Want hoe kan freehosting anders weten dat die naam gewild is ??

Wanneer je een slimme uitvinding hebt gedaan ga je dat toch ook niet aan de grote klok hangen voordat je patent hebt aangevraagd, niet zo slim allemaal.

Als ik hier in dit Forum ga zeggen dat ik een slim idee heb en dat ik daarom een site op ga zetten: www.slimidee.nl . En dat ik van plan ben die naam vast te leggen, dan kun je er op wachten dat die dan voor je neus wordt weggekaapt als iemand er ook iets inziet.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Deze url is niet ingepikt door freehosting zelf, maar door iemand anders.
Die dat via freehosting.nl heeft gedaan.
Check www.ritchie.nl daar staat hetzelfde op.
Die heb ik zelf aangevraagd, maar nog niet betaald.

- NAC Breda -

Pagina: 1