Volgens deze pagina is het mogenlijk om KDE docklets in je GNOME panel te krijgen met behulp van de status_dock (panel->add to panel->status dock). Ik heb 't nu over die kleine "system tray" icoontjes van LICQ, noatun, kwintv, kscd, etc....
Maar bij mij werkt dit niet!!!! Ik heb 't al in #gnome gevraagd, maar daar weigeren ze te helpen ofzo. Ja het ligt aan me window manager zeggen ze. Nou, ik heb sawfish 0.99, 1.0 en 1.0.1 geprobeerd en met geen 1 werkt het.
Nou wil ik weten of het bij anderen wel werkt. Ik heb de volgende versies geinstalleerd:
KDE 2.2.1
gnome-libs 1.4.1.4
Gnome panel 1.4.0.6 (ik heb ook 1.4.0.3 en 1.4.0.4 geprobeerd)
Het probleem is dus dat die docklets van KDE in aparte windows verschijnen op me desktop, en niet in in de status dock.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Maar bij mij werkt dit niet!!!! Ik heb 't al in #gnome gevraagd, maar daar weigeren ze te helpen ofzo. Ja het ligt aan me window manager zeggen ze. Nou, ik heb sawfish 0.99, 1.0 en 1.0.1 geprobeerd en met geen 1 werkt het.
Nou wil ik weten of het bij anderen wel werkt. Ik heb de volgende versies geinstalleerd:
KDE 2.2.1
gnome-libs 1.4.1.4
Gnome panel 1.4.0.6 (ik heb ook 1.4.0.3 en 1.4.0.4 geprobeerd)
Het probleem is dus dat die docklets van KDE in aparte windows verschijnen op me desktop, en niet in in de status dock.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?