Toon posts:

Surfing2cash en cashfiesta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 vraagjes:
- Staan bij jullie bij surfing2cash ook geldbedragen, bij mij staat alleen dat ik 12 uur gesurft hebt.....in het begin stond er ook nog geldbedragen bij (op de infor pagina op de site, dus niet op de balk)

- Bij mij blijft cashfiesta als ik surf vrijlang op 'rood'staan. Wanneer moet hij op groen springen en hebben jullie die probleem ook ??

Verwijderd

bij CF kan het mannetje alleen op groen staan als er adds worden weergegeven. zo niet staat tie zoieso op rood, als er wel adds staan en hij staat op rood moet je ff met je muispointer dat ventje een optater geven door ff op je linker knop te raggen(tenzij je links bent natuurlijk). wat S2C betreft...I don't know. ik gebruik allen nog maar banners waarmee je niet hoeft te surfen ;)

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
bij s2c hebben ze dat veranderd.. aangezien ze een schatting gaven .. en de rate blijkbaar niet vastligt..
nu geven ze aan hoelang je hebt gesurft.. en hoevaak geklikt.. en in de balk hoeveel ads je hebt gezien ..

Verwijderd

Dat zeg ik..gam...ehhh Beta :) :) :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
cashfiesta: heb de hele dag nog geen reclame gezien. Ligt dit aan mij? Misschien ga ik wel te hard (16000 in een krappe week tijd).

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
kzit nu op 42514 punten .. dus dat zal het niet zijn..
maar ik heb ook geen reclame vandaag...

Verwijderd

Vanmorgen deed hij het bij mij prima, maar vanmddag kreeg ik ineens de kreet dat hij de connectie met de server verloren had, en moest ik opnieuw inloggen (weg 150 punten. gelukkig zet ik hem af en toe uit en weer aan om dat zoveel mogelijk te voorkomen).

Toen ik weer opnieuw inlogde kreeg ik tot 3x toe hetzelfde en uiteindelijk kreeg ik helemaal geen reclames meer.
(Ik heb op het moment ongeveer 42225 punten)

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

cf download bij mij wel steeds dingen, maar ik zie geen ads.

ik sta nu op 44736 punten

Jsunnyreports

Pagina: 1