Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
"People should know when they're conquered..."
Duh!!!!!!!!!Op zaterdag 09 februari 2002 12:13 schreef Malebolgia het volgende:
zoek op de site van eizo ff naar resellers het dichts bij je huis
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Nee, ik bedoel als ik jou was, het staat er idd een beetje kromOp zaterdag 09 februari 2002 13:23 schreef RoadKill21 het volgende:
begrijp ik nu goed dat jij gaat bellen of hij op voorraad is of is dat als tip bedoelt
Niet op voorraad.
Ik had hem gezien in de computerwinkel in Keulen.
Maar echt waar, bij deze monitoren is het achteraf gezien, eingenlijk niet nodig geweest, die monitoren zijn geweldig.
w00t
In de pricewatch staan slechts twee bedrijven twee bedrijven waarvan SWW de goedkoopste is met meer dan 800 euro. Wat ruimschoots boven de 660 euro (ex BTW) adviesprijs ligt. En de dealers op de Eizo site zijn mij allen onbekend. Weet iemand waar deze monitor goedkoper is te krijgen (eventueel in Duitsland?)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
kijk hier is fv, staat die wel tussen.
kost maar 1424 euro, dat is bijna tegeef
de t965 dan he!
989 Euro!! Voor de T765. Voor iets met een adviesprijs van 660 *1,19= 785 Euro, Xenon is niet goed wijs!Op vrijdag 01 maart 2002 12:47 schreef JWB het volgende:
www.xenon.nl
Iig toch bedankt.
Iemand anders een idee/ eventueel Duitse dealer?
Ik zal een ff searchen op een duitse pricewatch.
Edit in Duitsland hebben ze hem al voor 760 euro, nog duur
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)