Hier in Nijmegen hoorde ik van een vriend van me dat chello heeft gebeld en dat ie een nieuwe modem krijgt. Woont 5 min van me vandaag mij hebben ze nog niet opgebeld uhm is dit goed of slecht? Nu hebben we de Com21 maar ik denk dat we er een slechtere voor in de plaats krijgen. De verbinding is al reet hier...
als je nu een com21 heb
en waarschijnlijk dus een terrayon of nog liever eenlancity krijgt, ga je er waarschijnlijk wel op vooruit
en waarschijnlijk dus een terrayon of nog liever eenlancity krijgt, ga je er waarschijnlijk wel op vooruit
Wij hebben wel een mailtje gehad om nieuwe modems te gaan testen.. Was volgens mij terrayon
Een koe is geen kangaroe
Verwijderd
Jep ik ben ook de 'gelukkige'die de nieuwe Terayon modems mag testen, maar ik wacht nog op de nieuwe instellingen, nu nog met mijn Com21
Ik heb vanaf het beging al een Terayon modem. Volgens familie die Com21 en Lancities hebben, is mijn verbinding echt dikke bagger.
gelukkig zit nijmegen hier een stukkie vandaan... dyn.IP?!!!!! nee dat mag niet hoor, heb servertje draaien.
Wat is er mis met een com21??
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik woon dus ook in Nijmegen en heb nu nog een Com21 modem. Ik wil dus GEEN Terayon modem.
M'n com21 blijft lekker waar die zit samen met m'n IP. Ik metsel hem wel in de muur ofzo
M'n com21 blijft lekker waar die zit samen met m'n IP. Ik metsel hem wel in de muur ofzo
Je mag je COM21 houden, want ruilen is vrijwillig 
En dat de verbinding soms slecht is ligt niet aan de COM21. Meestal zit het verderop in het netwerk, backbones, internetrouters in A'dam.
Af en toe ligt het aan werkzaamheden, maar met het COM21 is op zich niets mis (haalde vroeger met sprinter toch ook 350 kB/s (nu max 150 kB/s) en @home gebruikt ze ook.
En dat de verbinding soms slecht is ligt niet aan de COM21. Meestal zit het verderop in het netwerk, backbones, internetrouters in A'dam.
Af en toe ligt het aan werkzaamheden, maar met het COM21 is op zich niets mis (haalde vroeger met sprinter toch ook 350 kB/s (nu max 150 kB/s) en @home gebruikt ze ook.
Pagina: 1