Toon posts:

Club 3d Radeon 8500 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owkee...

Ik heb dus hier zo'n radeon 8500 (Club 3d) in me pc gepropt en ik krijg bij vrijwel alle zware grafische programma's (lees: games: lees: RTCW, Max Payne) allerlei polygoon-flikkeringen in me spel die ook steeds erger worden.

Ik heb de laatste drivers en directx 8.1 dr al op staan.

Me pc is verder:
CPU SocketA AMD XP Athlon 1800+ 266FSB
Monitor 19' Iiyama LS902UT
MB SocketA MSI K7T 266 PRO2 Palomino
Dimm PC266 256MB DDR Brand/Brand
Cooler SocketA Spire 5T208B1H3T 1.4G

Verwijderd

Heb je misschien ge-overclocked? Het is bekend dat als je overclocked, je de AGP-bus ook extra signaal geeft, hogere frequentie, en dat zou bij 3rd-party-merken als club3d wel eens tot artifacten kunnen leiden, doordat de componenten die ze gebruiken toch uit de mindere batch komen.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Heb je fast writes uitstaan in je bios?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 12:21 schreef aad123 het volgende:
Heb je misschien ge-overclocked? Het is bekend dat als je overclocked, je de AGP-bus ook extra signaal geeft, hogere frequentie, en dat zou bij 3rd-party-merken als club3d wel eens tot artifacten kunnen leiden, doordat de componenten die ze gebruiken toch uit de mindere batch komen.
nee hij is niet overclocked

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Check eerst of het niet gewoon een hitte probleem is. Dit is nu al zo vaak langs gekomen. Dus ik zeg weer; kap eraf en een fannetje over je kaart laten blazen. Als je nu nog steeds last krijgt (of na veel meer tijd)van die rare dingen dan is het een hitte probleem. Verandert er niets, weet je iig dat je het niet bij de warmte productie hoeft te zoeken. Is een makkelijke test en je hebt weer één mogelijk probleem weg kunnen strepen.

PS. Je bent echt niet de eerste die gewoon een hitte probleem heeft en meteen denkt dat z'n kaart stuk is.

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
komt door opengl
als je dat speelt moet je ff die nieuwste patch dl-en die verhelpt dat probleem (had ik ook bij 7500 in counter-strike)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 09 februari 2002 17:48 schreef Toulinash het volgende:
komt door opengl
als je dat speelt moet je ff die nieuwste patch dl-en die verhelpt dat probleem (had ik ook bij 7500 in counter-strike)
Max Payne is d3d ;)

Ik had eerst een Epox 8KHA+ mobo, met fastwrites had ik ook last van corrupte beelden.

Pak de laatste bios voor je mobo, zet eerst alles op deafult en ga dan stap voor stap instellingen weizigen.

Probeer desnood via 1.37 driver gecombineerd met de nieuwste via 4.10 agp driver.

Welk OS, trouwens.

Niet op voorraad.

Pagina: 1