[OpenBeOS] concept look screenie

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Zoals natuurlijk gelezen op http://www.osnews.com/comment.php?news_id=632 [OSNEWS] staat er nu een pagina van concept UI voor de komende OpenBeOS (http://www.openbeos.org). Het ziet er echt goed uit vind ik, ik zou graag zien dat de zijkanten ook de gele kleur overnamen. JE kan het trouwens elke kleur geven die je wil. Het zag er professioneler uit dan ik hoopte, misschien komt BeOS dan nog van de pixelated look af (hoewel de icons nog wel karakteristieker mogen zoals de oude icons, vooral van People app, die je op veeeeel websites terugvindt)

Ow en probeer de mirror voordat je zegt dat de lin khet niet doet :)
Afbeeldingslocatie: http://users.uscyber.net/onfire/obos_ui/guis/modern_v2_1_2_yellow.gif

Human Bobby

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Whoa, dit vind ik een beetje té. Ik vind de GUI van R5.1 al niet zo. Geef mij maar gewoon de R5/R4-GUI.
Het gaat een beetje te hard de Windows XP kant op...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Ziet er goed uit!

/me houdt wel van een BEETJE win XP look!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ik hou niet van die winxp meuk
maar dit ziet er wel geil uit :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:06
Windows XP is de OS X kant op gegaan.

Deze screenies gaan ook de OS X kant uit.

beetje fatsoenlijk nadenken jongens :)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:47

JJJ

Ik vind het te designachtig. Ik wil van een desktop gewoon een simpel en duidelijke look. Dat heeft deze desktop niet. Het is geen plaatje, maar iets dat functioneel moet zijn!

Verwijderd

Hoe dan ook ... Ik vind het er erg mooi uit zien...
Ik heb net eens zitten kijken op www.openbeos.org

Ik vraag me af of dit project succesvol zal zijn.
Het is volgens mij een ongelooflijk moeilijke taak om een dergelijk OS van de grond opnieuw te moeten schrijven. En zelfs als dat lukt vraag ik mij af wie er eigenlijk op zit te wachten...

• JJJ
  • Laatst online: 12:47

JJJ

Op zaterdag 09 februari 2002 18:04 schreef razor_harm het volgende:
Ik vraag me af of dit project succesvol zal zijn.
Het is volgens mij een ongelooflijk moeilijke taak om een dergelijk OS van de grond opnieuw te moeten schrijven. En zelfs als dat lukt vraag ik mij af wie er eigenlijk op zit te wachten...
Ik. Multimedia is een belangrijk deel van wat ik doe op mijn PC. BeOS had potentie om een main OS te worden voor mij. Ik hoop dat dit project slaagt.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
* BezurK vraagt zich af waarom mensen zich altijd zo druk maken om een stom GUI'tje... |:(

Jonges, het gaat om het OS zelf en niet om hoe kleurig of kinderachtig de GUI is!

Ik bedoel dit dus niet om te flamen, en OpenBeOS zal ook wel fantastisch zijn enzo (BeOS5 heb ik vet lang gedraaid, fantastisch!), maar ik erger me eraan dat mensen soms lijken te denken dat de GUI het OS maakt, en dat is natuurlijk niet waar.

Rookworst zonder R is ook worst.

• Bigs
  • Niet online
Ziet er wel leuk uit, maar ik blijf die halve titelbalkjes van BeOS toch lastig vinden.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niet de hamer moet mooi zijn, maar het hondehok dat je ermee maakt.
En: meer is minder.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Pagina: 1