[XP unlock] misschien goed idee?

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
ik zat laatst hier te lezen dat iemand zijn XP kon unlocken met een onderdeeltje van een LCD-scherm. Dat onderdeel had vele zeer kleine koperdraadjes langs elkaar lopen (raakten elkaar niet), zodat je dat ding gewoon over je L1-bruggen kon leggen en dan was-ie unlocked. Prima, maar je moet dan wel eerst een LCD scherm hebben/vinden/slopen.

Nou zat ik gisteren tegen een kleureninktcartridge (leuk scrabblewoord!) te kijken, en aan de achterkant zit een soort dun printplaatje, en daar zitten OOK allemaal kleine koperdraadjes die parallel aan elkaar lopen. Als je daar nou eens een stukkie uitknipt, en over je L1 bruggen plakt, ben je er toch ook? Ik heb helaas geen XP, anders zou ik het proberen en er een artikel van maken, maar wie zou dit eens willen proberen? Of heeft op- en aanmerkingen?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehhh, is onze naam niet een beetje heeeeeeeel erg hetzelfde???

Was je te laat met de Nick-Change? >:)

Verwijderd

werkt volgens mij ook. :7

Verwijderd

[no flame]
Als je even in de search had gekeken had je kunnen zien dat hier laatst ook een topic over is geweest. Het staat in
[topic=402076/1/25]

Het resultaat was overigens slecht. Geen gelukte unlocks en volgens mij een stuk of 4 rotte proc's..
[/no flame]

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 11:38 schreef Osiris het volgende:
Ehhh, is onze naam niet een beetje heeeeeeeel erg hetzelfde???

Was je te laat met de Nick-Change? >:)
jij heette eerst 0siris_NL (blijkbaar omdat je zag dat 0siris al bestond, en toen heb ik JOU al eens gevraagd je nick te veranderen, omdat ik hier nogal wat langer zit dan jij. Jij vroeg me toen of ik uberhaupt wel wist wie osiris was en je schold me uit voor ventje. Lijkt me verstandig hierover op te houden..... (want wie was hier nou te laat met een nick change??)
code:
1
2
0siris Geregistreerd op: 09 augustus 2000 (ikke)
Osiris Geregistreerd op: 18 juli 2001 (jij dus)

Misschien je nick even laten veranderen? >:)

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 11:43 schreef Roezjuh het volgende:
[no flame]
Als je even in de search had gekeken had je kunnen zien dat hier laatst ook een topic over is geweest. Het staat in
[topic=402076/1/25]

Het resultaat was overigens slecht. Geen gelukte unlocks en volgens mij een stuk of 4 rotte proc's..
[/no flame]
dat artikel bedoelde ik ook.....alleen gaat het nu dus over een inktcartridge (beter lezen? no flame intended)

Verwijderd

holy fuck... 2x osiris....
en 1 was al erg :P

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef Juggernaut het volgende:
En tegen wie was die flame bedoeld >:) :P

Ow, en ff voor de duidelijkheid: Ik heette ook geen 0siris_NL, maar Osiris_NL :D

Ennuh, zolang ik geen last van jou heb, is alles OK, OK?

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef Juggernaut het volgende:
hehe ja dat vond ik ook, vandaar dat ik destijds ook aanstuurde op een nickchange, maar dat was blijkbaar tegen het zere been. Ben er toen maar over opgehouden. Gewoon goed lezen, met het cijfer nul ervoor ben ik, met hoofdletter o is hij...
Maar nu weer ontopic plz.

Verwijderd

ik zie geen verschil man...

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 11:58 schreef Osiris het volgende:

[..]

Ow, en ff voor de duidelijkheid: Ik heette ook geen 0siris_NL, maar Osiris_NL :D

alles was toch al ok?
ik loop maar wat te klooien :P

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 11:58 schreef Osiris het volgende:
[..]
IK heb er ook geen last (meer) van, alleen die juggernaut mensen blijkbaar :P

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:01 schreef 0siris het volgende:

[..]

IK heb er ook geen last (meer) van, alleen die juggernaut mensen blijkbaar :P
Heette je toen (vroeger :P ) ook al 0siris met een nul?

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:03 schreef Osiris het volgende:
Heette je toen (vroeger :P ) ook al 0siris met een nul?
Ja. Echt nooit iets aan veranderd (behalve sig om me van je te onderscheiden (weet je dat echt niet meer?). Ik kwam al op t.net toen het groen was en Femme van melkpakken een airduct maakte :)

Verwijderd

(stomme post) Woeps, ik kan niet lezen nee |:( |:( |:( |:(

offtopic:
Ik zou het zelf niet proberen met die geleidende strips, mij veel te link af. Ik zou gewoon ff naar Rick gaan.. ;)

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:05 schreef 0siris het volgende:

[..]

Ja. Echt nooit iets aan veranderd (behalve sig om me van je te onderscheiden (weet je dat echt niet meer?). Ik kwam al op t.net toen het groen was en Femme van melkpakken een airduct maakte :)
Ik kom nooit op de Frontpage, dus...

Ennuh, ik ben nu niet echt een GoT-n00b meer, dus dat argument kun je niet gebruiken >:) :P

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:06 schreef Osiris het volgende:
Ik kom nooit op de Frontpage, dus...
Ennuh, ik ben nu niet echt een GoT-n00b meer, dus dat argument kun je niet gebruiken >:) :P
Er WAS vroeger (aiii...ik gebruik al het woord "vroeger"...) niet meer dan een Frontpage. Maar in het begin had je de etiquette niet echt onder de knie en waren je antwoorden van erbarmelijke kwaliteit (dat is nu gelukkig anders vind ik!), daarom wilde ik destijds niet met je geassocieerd worden. Maar nu ben je wel ok :* 8-)

Verwijderd

haha, weer een probleem opgelost ;) Maar de topicstarter helpen we er niet echt mee.. :+

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:11 schreef 0siris het volgende:

[..]

Er WAS vroeger (aiii...ik gebruik al het woord "vroeger"...) niet meer dan een Frontpage. Maar in het begin had je de etiquette niet echt onder de knie en waren je antwoorden van erbarmelijke kwaliteit (dat is nu gelukkig anders vind ik!), daarom wilde ik destijds niet met je geassocieerd worden. Maar nu ben je wel ok :* 8-)
:D :D :D

Maaruh, je kunt natuurlijk overwegen om een duidelijk ikoontje te nemen ofzo...

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:14 schreef Osiris het volgende:
Maaruh, je kunt natuurlijk overwegen om een duidelijk ikoontje te nemen ofzo...
Dat heb JIJ al. Maar ik zit niet zo gek veel in [OCM], tenzij ik zelf een topic start. Maar laten we het weer een beetje ontopic houden (dat betekent dat jij en ik hier niet meer posten :) ), voordat een modje met een kater de boel sluit :)

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
pas maar op straks krijg je nog een Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013253406 :)

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:16 schreef 0siris het volgende:

[..]

Dat heb JIJ al. Maar ik zit niet zo gek veel in [OCM], tenzij ik zelf een topic start. Maar laten we het weer een beetje ontopic houden (dat betekent dat jij en ik hier niet meer posten :) ), voordat een modje met een kater de boel sluit :)
Ach, dan geven ze mij maar lekker een NOW ofzo :+ :+ :+

Maaruh, OK. Zal zo ff wat nuttigs posten :D

• Osiris
  • Niet online
Ehhh, die koperdraadjes uit de achterkant van een cartridge??? Beetje priegelwerk lijkt me zo...

Met microscoop enzo...

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:22 schreef Osiris het volgende:
Ehhh, die koperdraadjes uit de achterkant van een cartridge??? Beetje priegelwerk lijkt me zo...
Ja, maar dat met dat LCD scherm was niet veel groter eigenlijk (zie bovenin ergens in dit topic)

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:29 schreef 0siris het volgende:

[..]

Ja, maar dat met dat LCD scherm was niet veel groter eigenlijk (zie bovenin ergens in dit topic)
Maar zo'n strippie zit aan elkaar vast. Met die koperdraadjes moet je ook nog eens gaan solderen enzo, toch? :?

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:32 schreef Osiris het volgende:
Maar zo'n strippie zit aan elkaar vast. Met die koperdraadjes moet je ook nog eens gaan solderen enzo, toch? :?
Nee, want die zitten allemaal al netjes op rij tegen een folie aangeplakt zo te zien (ik heb helaas geen camera, anders zou je zien wat ik bedoelde)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Zit er niet een laagje plastic ofzo over heen dan?

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 12:43 schreef 0siris het volgende:

[..]

Nee, want die zitten allemaal al netjes op rij tegen een folie aangeplakt zo te zien (ik heb helaas geen camera, anders zou je zien wat ik bedoelde)
Zou je het gewoon eraf kunnen peuteren dan?

Maar: Is de spacing wel goed dan? Misschien liggen de draadjes van de cartridge wel te ver uit mekaar ofzo

• 0siris
Op zaterdag 09 februari 2002 12:56 schreef Osiris het volgende:
Zou je het gewoon eraf kunnen peuteren dan?
Maar: Is de spacing wel goed dan? Misschien liggen de draadjes van de cartridge wel te ver uit mekaar ofzo
volgens mij zit het met die spacing wel goed...zit ERRUG dicht op elkaar. Maar het is een suggestie naar Yet Another mogelijke unlockoplossing, ik zeg ook niet dat het gaat werken...

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 14:28 schreef 0siris het volgende:

[..]

volgens mij zit het met die spacing wel goed...zit ERRUG dicht op elkaar. Maar het is een suggestie naar Yet Another mogelijke unlockoplossing, ik zeg ook niet dat het gaat werken...
LOL! *poof*, weer een Xp naar de kloten! :D

Ik denk dat niemand het gaat proberen, nav dat ene topic! :P

• 0siris
ik snap alleen niet goed wat er dan zo mis ging met die LCD-truuk? toen ik nog met potlood werkte met mijn Duronnetje, kwam het wel eens voor dat ik bepaalde multipliersettings niet kreeg ingesteld als ik niet netjes kleurde, maar het ging nooit stuk eigenlijk....

Pagina: 1