Thrustmaster perikelen.....

Pagina: 1
Acties:

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Goeiemorgen

Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb in juli 2001 bij Memo Systems een Thrustmaster Force Feedback Wheel gekocht. Deze ging na een maand of 2 kuren krijgen en heb ik dus teruggebracht, en deze is dus ook vervangen. Nu kreeg eind januari dit stuurtje ook kuren (amper ff, herrie maken) en deze heb ik dus ook teruggestuurd, en deze is ook vervangen (nou ja...). Bleek toen ik thuiskwam dat ik in de winkel niet lekker stond op te letten, want ze gaven me een ander type stuur mee terug (dozen lijken spreken). Dit is opzich niet het ergste, maar het stuurtje is nog brak ook. Force Feedback is er amper, enorm veel speling op de stuuras, en klemmen die missen.

Nu heeft thrustmaster 3 keer de kans gehad om iets fatsoenlijks te leveren, en het is ze geen 1 keer gelukt, dit vind ik eigenlijk wel genoeg. :( Daarnet met Memo gebeld, maar daar word je afgewimpeld met een slappe smoes: "het is geen professioneel stuurtje van een paar duizend gulden, dus je kunt er niet al te hoge eisen aan stellen". Amehoela, een beetje FF is toch niks te veel gevraagd?

Nu aan jullie de vraag, wat moet ik hiermee doen. Ik hoef iig geen TM stuurtje meer, want daar heb ik het onderhand wel mee gehad. Gedeelte geld terug ofzo zal ook wel niet lukken ben ik bang :( Graag tips van jullie over hoe dit aan te pakken.

Xbox
Even the dark has a silver lining

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
niemand weet hoe ik dit het beste kan oplossen? ;(

Xbox

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 15:40
Binnen garantie?

Geld terugeisen.

En die winkel heeft je genaaid met een ander stuur.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

je hebt idd nog recht op je geld terug als je binnen garantie ben! dus terug gaan! en koop voortaan een logitech of MS!

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Volgens winkel geven ze binnen 8 dagen van aankoop geld terug, net alsof ik binnen 8 dagen weet dat elke 2 maanden m'n stuur ermee stopt :(
Lister, het is zowat hetzelfde stuurtje, maar waarschijnlijk een nieuwere versie, alleen is deze brakker als het stuur wat ik ter reparatie heb ingeleverd. ;(

Volgende stuur zal zeer waarschijnlijk een logitech worden, de momo dus
Ga iig maandag thrustmaster bellen om te horen wat die er van vinden, en dan zie ik wel weer verder...
Ik hoop dat ik (een gedeelte) geld terug kan krijgen, maar zie het eerlijk gezegt somber in, tenzijn TM in een vrolijke bui is, in tegenstelling tot mij, want ik heb vandaag door dit gedoe een pokke humeur gekregen. :(

Xbox

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Iemand nog id'en?

Xbox

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

't lijkt me dat je juridisch sterk staat. Naar memo gaan (niet bellen), zooi terug geven en geld terug eisen. Dreig met consumentenbond en dergelijke.
Sukses d'r mee.

• BM

BM

Admin Softe Goederen
Topicstarter
Thrustmaster verklaard me zo'n beetje voor gek toen ik ze belde :(
Volgens hen lag het aan m'n verbeelding dat de FF veel zwakker was als normaal. En een centimeter speling op stuuras is heel normaal :?
Ga nu eens wat advies inwinnen of er mogelijkheden zijn om m'n geld terug te krijgen, maar met TM heb ik het nu HELEMAAL gehad, eikels :r

Xbox

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 08:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Mijn thrusmaster platinum joystick ben ik vrij tevreden over. Maar toen hij op een dag ineens gedisconect was volgens windows heb ik hem opengeschroeft en toen hing er een draadje los.
Na een inspectie van de solderingen heb ik ze maar allemaal opnieuw gedaan. Het zag er echt niet uit. Zelfs ik soldeer dan beter (En ik soldeer totaal niet goed en bijna nooit)
Pagina: 1