Q3 mouse settings

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoe heb jij de jouwe staan?? Ben ik benieuwd naar.

Mijnes:

sensitivity 10
cl_mouseaccel 1
smooth mouse = ON
m_yaw 0.04
m_pitch 0.04

Dit met een Razer2K dus je kan denk ik wel zeggen dat ik een extreem high sense player ben :D

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

ik wil vanmiddag wel ff q3 spelen......(dan isntall ik hem straks ff) doen er mee lui mee?

• KingNothing
Op zaterdag 09 februari 2002 10:20 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik wil vanmiddag wel ff q3 spelen......(dan isntall ik hem straks ff) doen er mee lui mee?
Ik zie het verband ff niet met mijn topictitel :?

Die-hard Brexiteer

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
sensitivity 12
cl_mouseAccel 1
smooth mouse heb ik niet in mn cfg
m_yaw 0.022
m_pitch 0.022

• KingNothing
Op zaterdag 09 februari 2002 11:14 schreef ParaNoiMia het volgende:
sensitivity 12
cl_mouseAccel 1
smooth mouse heb ik niet in mn cfg
m_yaw 0.022
m_pitch 0.022
"smooth mouse" staat gewoon in de setup.

Die-hard Brexiteer

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Op zaterdag 09 februari 2002 11:34 schreef BeyondHorizon het volgende:

[..]

"smooth mouse" staat gewoon in de setup.
Ben pas 2 weken bezig met Q3, heb deze settings overgenomen van een vriend en ze bevallen wel (hij had alleen inverted mouse aanstaan, heb ik maar omgedraaid).

Maar deze config lijkt op de config van mn Q1, die ik jaaaaaaaaaaaaaren heb gespeeld.

CTF rulez, mis alleen de hook :'( (hoewel die in de q3 ctf levels niet echt nodig is)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 09 februari 2002 11:37 schreef ParaNoiMia het volgende:

[..]

Ben pas 2 weken bezig met Q3, heb deze settings overgenomen van een vriend en ze bevallen wel (hij had alleen inverted mouse aanstaan, heb ik maar omgedraaid).

Maar deze config lijkt op de config van mn Q1, die ik jaaaaaaaaaaaaaren heb gespeeld.

CTF rulez, mis alleen de hook :'( (hoewel die in de q3 ctf levels niet echt nodig is)
De hook zit er nog gewoon in, alleen wordt die bijna nooit aangezet op servers :'(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Newbies, dit zegt niets over je mousesettings, omdat ze in Q3A volledig afhankelijk zijn van je muis + settings in je OS.. :z

Verwijderd

Eej locu nok es ff met elke post over q3 af te zeiken. In het begin stelde jij en ik ook geen ene fuck voor.

Ik kan je alleen aanraden om een niet te hoge sens te gebruiken (mijn eigen ervaring).

probeer maar wat cfg's die je van internet kan downen. Maar onthoud niets speelt lekkerder dan je eigen config die je naar een tijdje zelf heb gemaakt (met het nodige knip/plak werk).

Mijn sens is dat ik van de ene naar de andere kan van m'n bereik met m'n muis net 1 rondje kan draaien. Het werkt voor mij perfect iig.

Verwijderd

sensitivity 5
cl_mouseAccel 0
smooth mouse

• KingNothing
Op zaterdag 09 februari 2002 12:52 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Newbies, dit zegt niets over je mousesettings, omdat ze in Q3A volledig afhankelijk zijn van je muis + settings in je OS.. :z
Als je de topictitel wat beter gelezen zou hebben zou je volgens mij lezen "Q3 mouse settings" dus maw een stukje cfg instellingen in Quake zelf. Windows muis instellingen daargelaten. Om nou meteen newbie te gaan lopen roepen lijkt me wat kinderachtig eerlijk gezegt..

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1