Chieftec Echt zo handig??

Pagina: 1
Acties:

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
ik heb nu een dx-01-SLD , iedereen zegt dat ie zo handig is maar dat vind ik dus echt niet! ten eerste :

• ik kwam met mijne 2de bracket tegen het achterste frame aan
• stomme plaatjes aan de zijkant : god mag weten hoe die moeten zitten [nu wel uitgevonden]
• deur van plastic
• deur kan niet dicht als ik er een bracket erin heb

pff , echt wel een goede kast?

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
iedereen z'n eigen ervaringen zal ik maar zeggen :)
ik heb alleen maar goede ervaringen met deze kast :Y)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je moet ook geen chieftec kopen ,maar een goedkopie bigtower op een beurs en die dan helemaal modden ,vewntilators erin ,spuiten etc :)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Op zaterdag 09 februari 2002 10:08 schreef PhoenX het volgende:
ik heb nu een dx-01-SLD , iedereen zegt dat ie zo handig is maar dat vind ik dus echt niet! ten eerste :
<li>ik kwam met mijne 2de bracket tegen het achterste frame aan
</li>

Dunno hoe je dat voor elkaar hebt gekregen hoor..
<li>stomme plaatjes aan de zijkant : god mag weten hoe die moeten zitten [nu wel uitgevonden]
</li>

Sja echt ingewikkeld is het niet vind ik, systeem kom je veel tegen bij compaq hp en dell bij high end kasten.
<li> deur van plastic
</li>

Dat wist je van te voren, en ik zou het ook niet echt interessant hebben gevonden als hij van staal was..kras er in en je ziet weer zilveren kleurtjes..dat plastic is door-en-door grijs. Je voorkaant blijft dus altijd mooi, en krassen vallen niet zo op.[quote]

• deur kan niet dicht als ik er een bracket erin heb
Dat had ik ook een keer, bleek voor 100% aan mn stomme zelf te liggen. Goed de bracket aansluiten en hard nadenken :)

pff , echt wel een goede kast?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wel, ik heb net een paar dagen zo'n Chieftec kast zónder deurtje, maar ik vind het een erg goede én handige kast. Dat met die strips op de 5.25" devices had ik in één keer door (nooit eerder met zo'n systeem gewerkt), maar je moet ze d'r wel goed opzetten; even er bij langs houden om te passen/meten en ze er dan opschroeven. Als je ze er niet goed op zet kan ik me voorstellen dat 't deurtje niet meer dicht wil omdat de devices te ver uitsteken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

tlijkt me toch logisch dat je drives te ver uitsteken als je deurtje niet meer dichtkan

of zouden ze dat xpress gedaan hebben? |:(

blup

Verwijderd

Ik heb 1x zo'n Chieftec kast besteld via internet.. Het scheen zo'n mooie zwarte bigtower te zijn.. Nou.. hij was dus donker grijs/groen en de afwerking van het plastic was bijzonder slecht.. :(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op zaterdag 09 februari 2002 12:28 schreef Sigma het volgende:
Ik heb 1x zo'n Chieftec kast besteld via internet.. Het scheen zo'n mooie zwarte bigtower te zijn.. Nou.. hij was dus donker grijs/groen en de afwerking van het plastic was bijzonder slecht.. :(
Ik heb een zwarte Antec (bijna hetzelfde als chieftec) kast en die is werkelijk perfect afgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://johanw.webspace.friaco.nl/foto/pc/pjoeter.JPG

kleur is idd niet echt pikzwart, maar meer antraciet achtig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Ik vind de kast wel mooi. Het is alleen heel erg jammer dat dat wit bij het zwart vloekt :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op zaterdag 09 februari 2002 12:52 schreef Tuxus het volgende:
Ik vind de kast wel mooi. Het is alleen heel erg jammer dat dat wit bij het zwart vloekt :)
heb ik geen last van.... en tja weinig keus ook :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik vind het een super kastje :) Heb de witte/grijze Antec SX-1030 :) Ik vind die standaard brackets voor HD echt makkelijk :) Vooral de afwerking van de kast is heel goed >:) Geen scherpe randen enzow :o

webOS all the way!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:44
Voor je problemen heb ik de volgende oplossing:
kijk goed en rustig en probeer voorzichtig wat dingen uit.

Heb pas geleden een Chieftec Dragon DA-01BD gekocht ( http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm ) en heb er nog geen problemen mee gehad. Goed kassie trouwens, standaard plaats voor 6 extra ventilatoren, ff modden en je kun 4 in de deur en 2 aan de bovenkant bijpassen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1