Toon posts:

[CISTRON] ADSL braodband niet falliet

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou,

Ik als blije CisTron gebruiker kan zeggen dan de ADSL tak totaal los staat van CisTron Internet dit is nl een na sleep van de telecom tak.

Ik ben vandaag geupgrade naar de MAXX adsl lijn en moet zeggen dat downloaden met 800 Kb p/s erug cool is

whee CisTron rulez

Iedereen loopt te zeiken op Tweakers.net over @home Mnikstream etc etc etc etc :(
Ik kan je zeggen NEEM CisTron de ervaring om met 800 Kb per sec te downen is erug cool
6 MB downen is 1 2 3 klaar
Ik heb een jaar abbo en ik ken de gasten van cistron en wil zeggen aan alle tweakers neem Cistron want dit is ZO COOL en ZO snel DIT ruled

sorry waarschijnlijk wordt dit een slotje maar
na deze ervaring kan je echt niks meer schelen

een happy cistron gebruiker :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
moet het wel eerst beschikbaar zijn.........

Verwijderd

Kan me zo'n post wel voorstellen hoor na zo'n ervaring. ;) Maar denk toch dat die dicht gegooid wordt.

Verwijderd

Topicstarter
denk ik ook maar ik heb net een meting gezien en nu al ben ik erg dicht bij de metingen van UT (universiteit twente)
qua downstream upstream haal ik nooit nl

Maar ik ben bijna a sneller als de UT dat zegt toch wel veel :-)

Verwijderd

[CISTRON] ADSL broadband niet falliet ( nog niet ) ;)

Cistron is er wel handig in om verschillende bedrijfsonderdeeltje naar de klote helpen, ik denk dat ook CB geen lang leven beschoren is....

Maar de dienst die ze leveren is vooralsnog super, al denk ik dat ze er maar weinig mee verdienen of zelfs helemaal niets....

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
niet slim van je.
straks gaan alle tweakers naar cistron en jatten je bandbreedte. dan mag je blij zijn met 8k/sec

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:10

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb had het donderdag besteld MAXX abbonoment uurtje later op fok cistron failliet dan voel je je ziek maar ik ben blij dit te horen :)

Serve The Humanity , Be Server

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tis ook maar een kwestie van tijd voordat de broadband afdeling van Cistron ook failliet is.

ksnap ook niet dat er mensen zijn die hun adsl bij dergelijke kleine spelers halen (ok ok tis snel, maar het bedrijf is niet echt 'stabiel', dan zit ik liever bij KPN, (xs4all) KPN zal ook over een aantal jaartjes nog wel bestaan. (met of zonder staatsteun)

A wise man's life is based around fuck you

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 09 februari 2002 09:27 schreef CheS het volgende:
[CISTRON] ADSL broadband niet falliet ( nog niet ) ;)

Cistron is er wel handig in om verschillende bedrijfsonderdeeltje naar de klote helpen, ik denk dat ook CB geen lang leven beschoren is....
Cistron Beheer was nog een tak uit de 'oude' Cistron-tijd. Dat die BV nu pas failliet is gegaan, is helemaal niet relevant voor de huidige situatie. Dat allerlei nieuwssites, zoals Webwereld en T.net er hele artikelen aan wijden, omdat de naam 'Cistron' er maar in voorkomt, vind ik ook erg kwalijk. Zeker in het T.net-bericht werd hélemaal niet duidelijk gemaakt dat dit NIETS te maken heeft met Cistron Broadband.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:30

Pogostokje

* twiet *

Bij mij:

ADSL -> beschikbaar
Line sharing -> nog niet beschikbaar

Waaaaa :'(

Dus als ik ADSL neem kan ik niet meer bellen.
Zijn er hier mensen die thuis geen vaste aansluiting meer hebben en alles met mobiel doen oid?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 03:33 schreef lemac4444 het volgende: whee CisTron rulez
Vooral als je sinds 13-01-2002 zit te wachten en heden nog steeds op status 3/6 staat, terwijl linesharing mogelijk is, terwijl je 4/5 x per week met de helpdesk belt, terwijl er niet op mail wordt gereageerd :(.
Ik gaf ze tot het einde van deze week, Maandag hang ik weer aan de telefoon, als ik dan nog geen concreet antwoord heb dan annuleer ik mijn aanvraag |:(

Verwijderd

[topic=404748/1/50]

Er werd meteen in die thread ook al vermeld dat het om een BV ging uit de 'oude' Cistron periode en dus geen gevolgen had voor de 2e generatie Cistron ADSL verbindingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.