Toon posts:

Zwart spul onder me cpu fan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zwart spul onder m'n koelblok zitten... wat is dat? soort koelpasta? lijkt wel dun lage zwart rubber ofzo... bij een klein stukje is dat zwarte spul er al niet meer op.. mischien een keer perongelijk met me vinger overgegaan toen die warm was :P

maar weet hier iemand wat dat precies is?

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

stof of andere troep

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt zeker een standaardcooler? bij mij zat er ook zo iets op (soort plastic achtig) op zo'n 20 tientje ding.

Het verdwijnt steeds meer van je cpu af, waardoor die warmer wordt. Doe er beetje silver tussen..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 03:32 schreef Raaaaaap het volgende:
stof of andere troep
nee geen stof... zit tussen me koelblok en me cpu... kan ik dat denk je eraf halen :? er komt niet zomaar stof tussen hoor zit muur vast opelkaar :P

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

kan het ook geen koel-tape zijn ... ( was bij mij rood-roze )

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Ik zou het gewoon ff goed (maar voorzichtig!) schoonmaken en een beetje arctic silver of andere pasta er op doen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 03:36 schreef Eyghon het volgende:
Ik zou het gewoon ff goed (maar voorzichtig!) schoonmaken en een beetje arctic silver of andere pasta er op doen...
ja dat denk ik dat ik dat ook ga doen... die zwarte laag is ook niet meer 100%... sommige plekjes heb ik het eens weggeveegt toen ik me koeler eraf ging halen... is dan nog lekker warm dus zacht :) maarja.. ga morgen maar eens koel pasta halen:)

Waarmee kan ik die laag het beste mee afhalen? tis ook met me nagel te doen (geprobeerd :P )maar das natuurlijk niet echt goed...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 03:32 schreef Karreman het volgende:
Je hebt zeker een standaardcooler? bij mij zat er ook zo iets op (soort plastic achtig) op zo'n 20 tientje ding.

Het verdwijnt steeds meer van je cpu af, waardoor die warmer wordt. Doe er beetje silver tussen..
uhhhh 55 piek dacht ik (Thermaltake Mini Copper Orb)
silver tussen? hoe bedoel je? wat voor silver? koelpasta?

Verwijderd

Topicstarter
/offtopic...

Goedemorgen! :O

Verwijderd

Jah koelpasta bedoelt hij..waarschijnlijk Artic Silver II, werkt erg goed :)

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:40

JWO

Op zaterdag 09 februari 2002 03:32 schreef Karreman het volgende:
zo'n 20 tientje ding.
zo das een dure ;)

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 11:26 schreef Roezjuh het volgende:
Jah koelpasta bedoelt hij..waarschijnlijk Artic Silver II, werkt erg goed :)
Arctic Silver III is ook al uit hoor :)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

dus, AS II werkt ook erg goed....en de tube is nog niet leeg ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

dat spul zit ook onder p4 koelers...
is koeltape oid
gwoon laten zitten.
het stukje dat je kwijt bent zit hoogstwaarschijnlijk aan je proc geplakt.

maar als je zelf koelpasta ertussen wil gaan doen moet je het wel weghalen.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 11:30 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Arctic Silver III is ook al uit hoor :)
Achjah.. het is nog vroeg en ik heb net vakantie :+

Verwijderd

ja dat is echt vies spul!! je kunt het er beter afhalen met een spateltje ofzo en dan ff schoon maken met alcohol of nagelak remover en dan gewoon een tubbetje pasta kopen hoeft niet eens articsilver te zijn maar gewoone silicone prut is al voldoende en dat smeerje er Heel dun op!! en dan is je proc waarschijnlijk al een paar graden cooler!

Verwijderd

Topicstarter
oke dan zal ik dat maar eens doen :)

dankje :D

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 11:42 schreef twakker het volgende:
ja dat is echt vies spul!! je kunt het er beter afhalen met een spateltje ofzo en dan ff schoon maken met alcohol of nagelak remover en dan gewoon een tubbetje pasta kopen hoeft niet eens articsilver te zijn maar gewoone silicone prut is al voldoende en dat smeerje er Heel dun op!! en dan is je proc waarschijnlijk al een paar graden cooler!
dat schoonmaken kan voor makkelijker van die plakkers die vaak op die koel blokken zitten
zet een hairfohn tegen je blok aan laat hem goed warm worden en je haalt die troep er zo van af
de pasta hoeft inderdaad geen as 2 of 3 te zijn
enkel met as 2 heb ik me cpu weer 3 graden koeler gekregen en dat met de warmste cpu die er is
Pagina: 1