Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

eendje bijt newbie

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
edit:
met "jij" bedoel ik Jaymz, ik meld het nog maar even, je weet nooit wie er nog meer wakker is

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/406411

Ik ga Amd_Rulez' gedrag niet goedpraten, maar Eendje hakt er wel erg hard in tegen een newbie met 15 posts. Beide willen wel weer ontopic verder, maar kunnen het niet laten telkens toch nog even naar elkaar uit te halen. Zeker Eendje (1000+ posts) had beter mogen weten. Dat je nu alle schuld bij amd_rulez legt vind ik een beetje flauw, eendje en minsten net zo schuldig. (ipv gaan zeuren dat iemand zijn post een keer omhoog schopt had hij het ook kunnen laten voor wat het was. Een ruzie uitlokken en dus het topic op slot laten gooien om iemand te straffen voor het omhoogschoppen vind ik erg flauw)

Wat ik in deze erg jammer vindt is dat ik 20 minuutjes bezig ben geweest op een leuk verhaaltje en dat het topic 2 minuten later al op slot lag :'(

Maar net zo goed als dat ik typte terwijl er ondertussen een scheldpartij aan het ontstaan was, was jij waarschijnlijk aan het sluiten terwijl ik ondertussen een leuke post deed.
Ik denk niet dat jij mijn post al had gezien. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden dus, tja.. jammer.

En ik geef Eendje de schuld ;)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

[forum=26] -> [forum=15]

Meer een LA topic dit :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Mijn opmerkingen waren aan AMD-Rulez gericht, dat ten eerste :)

Het topic had ik best open kunnen laten, ware het niet dat het onderwerp (=wie weet een coole kast) mij nogal persoonsgebonden leek, en off-topic _bleef_ gaan.

Eendje gaat wat direct tegen amd-rulez in, geef ik toe, maar in mijn ogen niet té. Maar ik kan zelf vrij veel hebben in 'direct communiceren', misschien dat dat meetelt :)

Omdat ik vind dat je wel een punt hebt:
Aan eendje: Een heel klein beetje aardiger mag best wel :)
Verder was mijn interventie 'slechts' opvoedend bedoeld, en niet bestraffend (oke, ik breng het wat direct, maar volgens mij wordt ik niet verkeerd begrepen (toch?) :)

[edit: interpunctie verbeterd]

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 09 februari 2002 03:40 schreef nelske het volgende:
[forum=26] -> [forum=15]

Meer een LA topic dit :)
Hee, dat wilde ik net doen :+

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Toevoeging op vorig stukkie:

Ik had volgens mij redelijk in 'mijn recht' gestaan als ik wat waarschuwingen had 'weggegeven'; daar heb ik bewust niet voor gekozen:

IMho is het nut van waarschuwingen, het 'uitleggen hoe het er 'hier' aan toegaat. Volgens mij is dat op deze manier ook gelukt, met een (hopelijk) bevredigender resultaat, hoewel een slotje nooit leuk is.
Maar de reden van het slotje is het 'persoonsgebonden, en het off-topic blijven gaan, niet de 'scheldpartij'. Die vond ik (_persoonlijk_) op zich wel meevallen; ik heb wel hardere dicussies meegemaakt :)

Verder heb ik geprobeerd 'de schuld' in het midden te laten (waar 2 partijen vechten hebben er twee schuld enzo :+)

Maar da's blijkbaar niet gelukt :)

[edit: Typen op dit tijdstip is moeilijker dan ik dacht |:( ]

Ik blijf editten: |:( ]

Verder bood Amd-Rulez z'n excuses aan enzo;

Ik kon het alleen niet laten hem even op sommige zaken te wijzen (een simpel "Slotje" vond ik 'te makkelijk' en niet echt het 'waarom' aanduiden :))

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Monoloog detected :D ]
Op zaterdag 09 februari 2002 03:18 schreef RolandWitvoet het volgende:
Ik denk niet dat jij mijn post al had gezien. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden dus, tja.. jammer.
Weet je, als ik jouw reactie eerder had gezien zou ik het slotje ongedaan hebben gemaakt, of niet hebben gezet to be honest. 'T geeft het topic wel weer wat 'interresants' iMho.

Ik laat het verder wel aan de MOD ter plekke over; de 'betrokkenen' zullen na een nachtje slapen wel weer wat tot bedaren zijn gekomen :)

Re-open dus :7

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Seems 'afgehandeld' to me :)

Jaymz -> :Z -> is moe enzo :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.