Toon posts:

Geen verbinding met Chello?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gisteren middag van 1 tot 3 uur geen internet verbinding via Chello (Noord-Brabant). Waarschijnlijk weer werkzaamheden.

Zijn er meer mensen die daar Gisteren middag last van hadden?

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12
Je kan het ff opzoeken op de pagina van chello.

Verwijderd

Yup me too ik lag er ook uit

Hoi

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Chello ligt er bij mij al 3 dagen uit :( :(
Gelukkig kan ik nog internetten met m'n oude Gelrevision instellingen, maar dat is soms casema-traag. Net van Tucows-chello iets gedownload met 0.9 kbyte/s, terwijl dat normaal met 180 kbyte/s gaat :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17

Halfkakkende

Vandring

chello = :r in almere.

gamen kan niet
surfen kan alleen binnen europa
email werkt niet
nieuws werkt niet
icq in je eentje is niet tof

volgens chello ligt het probleem bij mijn computer, maar daar geloof ik niets van.

MUZIEK!

Verwijderd

Jep, hier ook :( , Chello Eindhoven.

• Simkin
  • Laatst online: 03-08 16:40

Simkin

Bzzzzz

Ook uit Eindhoven, limiet is op max 60k gezet en veel pagina`a laat ie niet..gamen is onmogelijk en de helpdesk is de meest ondeskundige/trieste/irritantste die ik ooit heb meegemaakt. Echt balen dat ze nog 2 jaar vrij spel hebben.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hetzelfde hiero... A'doorn (ik zit op de backbone van Arnhem)

Verwijderd

Het is hier (Chello in Mierlo) ook zwaar bagger. Ik kan superveel buitenlandse sites niet meer aan en alles is inderdaad zeer traag. Dit soort dingen gebeuren altijd op trage zondagen :r

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Ja ook hier in H'sum is het nu bagger.
http over de Atlantische oceaan ligt er vandaag al de hele dag uit. Volgens helpdesk probleem ook in Purmerend. Lijkt er dat nu ook een van de betere kabelnetwerken van A2000(ik blijf gewoon A2000 zeggen) nu door het UPC/Chello virus aangevroten wordt. Jammer.

Verwijderd

Ben dus niet de enige, chello gaat me deze week terugbellen, omdat ik zoveel klachten had :( Wou nu eens wel antwoord hebben waarom ik wel hun smtp server kan pingen en niet een dns server van euronet of worldonline. Maw, alles wat binnen het Chello/UPC newerk zit is te pingen maar buiten dit netwerk... BAGGER...

Almere-Buiten

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
jah, hier in Hilversum is het ook niet leuk meer! Ik merk echt duidelijk dat het downloaden van de nieuwsgroep zeer sterk vertraagt is ten opzichte van een maand of wat geleden! Ook met uploaden haal ik de 30kb/sec niet meer! Hij blijft hangen rond de 20 nu...... :(

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

vanochtend was t ook weer zover..

Verwijderd

Sorry hoor. Maar ik zit in Purmerend, maar ik heb geen enkel probleem hoor. Alles werkt als een speer.

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:20
Mooi klote.

ik had gisteren me hele netwerk al weer uit elkaar, zoek altijd eerst de fout bij mezelf (wat moet je anders, van de chello helpdesk kan je ook niets verwachten), maar nu ik dit lees....

denk da'k maar in purmerend ga wonen of zo (nu ehv)

• Frank Timmer
  • Laatst online: 23:12
Hier in Apeldoorn (verbinding via Arnhem) is de verbinding al een jaar storing vrij :)

En snel... 24/7 kan ik 200KB/sec halen!
Pagina: 1