[WC] prob rad en verwarmings rad.. warmte prob?

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik gah dus een deze dagen als ik een beetje opschiet met verfen een nieuw buroo op me kamer zetten van 3 meter 18 :) :) lekker lang :D . het prob is nu dat die buroo aan de kant komt waar ik een 1 meter 60 lange verwarmings radiator heb voor me kamer..

nu wil ik dus binnenkort mijn pc gaan waterkoelen en komt mijn pc dus onder het buroo en dus bij de verwarming te staan... nu lijkt mij dat dit een prob is met de airflow als warmte van de verwarming...

heeft iemand een ID of mijn waterkoeling hier echt last van zal krijgen en hoe zou ik het kunnen oplossen?? plankie hout??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Of je er echt last van krijgt weet ik niet zeker,
ik denk dat het wel een paar graden scheelt,
maar dat hangt weer af van hoeveel je stookt...

Hout kan werken, isolatiemateriaal nog beter.

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29

Tubby

or not to be

plankje hout lijkt me het beste te werken, het is maar dat de warme airflow van de verwarming wordt afgeschermd.

geile usericon heb je trouwens :7

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Ik zou die verwarming loskoppelen van het in-huis-verwarmingssysteem, en deze als radiateur voor je waterkoeling gebruiken! >:) >:)

Geen fans nodig, scheelt energie (minder stoken)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:32
Waa! da's wel een extreem idee, een verwarmingsradiator gebruiken voor waterkoeling... :P De warmte die je systeem levert, kun je je kamer in de winter wel warm mee houden.. :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-05 16:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 09 februari 2002 10:14 schreef Skef het volgende:
Ik zou die verwarming loskoppelen van het in-huis-verwarmingssysteem, en deze als radiateur voor je waterkoeling gebruiken! >:) >:)

Geen fans nodig, scheelt energie (minder stoken)
Whehe..da's is wel een ultra-nasty idee :) Het zou ook nog prima werken denk ik...de oppervlakte van de gemiddelde radiator is zo groot dat je geen actieve koeling nodig hebt.
Het lastige is alleen dat je PC er zo immobiel van wordt :)

Verwijderd

Hmz kachel radiator is van ijzer. Dat roest als de (*(!*#!! oftewel neuj dank je. dan liever een autoradiator, of desnoods een hele rits achter elkaar.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
uhm ik denk ook, ik hoop ook dat die rad. niet al teveel warmte afgeeft.. want dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling maar ook weer wel...

snappie..

btw ik ben een kou kleum dus die verwarming zal niet losgekoppeld worden :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1