Ga naar Start-> Run -> gpedit.msc
Computer Configuration (aan de rechterkant) -> Administrative Templates -> System
Dubbelklik op "Turn off Autoplay"
Zet deze aan
Sluit de Group Policy Editor
Na dit gedaan te hebben wilde ik het weer terug draaien en dat werkt dan niet meer.
Ook niet dit beter werkt het volgende:
Open regedit en zoek de volgende key op:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom
Verander de 'Autorun' value van 1 naar 0, en herstarten
Merely hetgeen wat hier boven staat werkt dus niet! omdat het al zo staat in mijn register hij zou het dus gewoon moeten doen nee dus! Terwijl ik iets doet in XP wat hier wordt voorgelegd [topic=152244/1/25]
Er is duidelijk een probleem jij gooit het vrolijk op slot [topic=405442/1/25] ik vindt dat niet correct van je.Het probleem is nog niet uit de wereld.
Computer Configuration (aan de rechterkant) -> Administrative Templates -> System
Dubbelklik op "Turn off Autoplay"
Zet deze aan
Sluit de Group Policy Editor
Na dit gedaan te hebben wilde ik het weer terug draaien en dat werkt dan niet meer.
Ook niet dit beter werkt het volgende:
Open regedit en zoek de volgende key op:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom
Verander de 'Autorun' value van 1 naar 0, en herstarten
Merely hetgeen wat hier boven staat werkt dus niet! omdat het al zo staat in mijn register hij zou het dus gewoon moeten doen nee dus! Terwijl ik iets doet in XP wat hier wordt voorgelegd [topic=152244/1/25]
Er is duidelijk een probleem jij gooit het vrolijk op slot [topic=405442/1/25] ik vindt dat niet correct van je.Het probleem is nog niet uit de wereld.