Toon posts:

DOD2 sucks bigtime!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lag, Cheating, weird gameplay... (quote van een forum)

De nieuwe graphics en de nieuwe mapjes zijn de enige positieve veranderingen in DOD2. Bugs ok, maar de gameplay is waardeloos. Kun je net zo goed Op. Flashpoint gaan spelen, die ziet er nog beter uit ook.
Ik ga over op Return to castle Wolfenstein voor de shootin' fun, als ik realisme wil ga ik wel Flashpoint spelen. Bah wat een afknapper... :'(

Dod2 gaat de uninstall fase in bij mij... :r

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 00:34 schreef einstein het volgende:
Lag, Cheating, weird gameplay... (quote van een forum)

De nieuwe graphics en de nieuwe mapjes zijn de enige positieve veranderingen in DOD2. Bugs ok, maar de gameplay is waardeloos. Kun je net zo goed Op. Flashpoint gaan spelen, die ziet er nog beter uit ook.
Ik ga over op Return to castle Wolfenstein voor de shootin' fun, als ik realisme wil ga ik wel Flashpoint spelen. Bah wat een afknapper... :'(

Dod2 gaat de uninstall fase in bij mij... :r
oke

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 00:35 schreef DazZta het volgende:

[..]

oke
Mooi.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 00:43 schreef einstein het volgende:

[..]

Mooi.
;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
*Poe!*

Zo, weet ik nu je mening, kank met een gerust hart slapen :z ;)

Verwijderd

Gaat dit nog ergens over?

Verwijderd

Volgens mij gaat het erover dat de topicstarter iets vind sucken, en dat andere mensen het leuk vinden dat de topicstarter dat met ons gedeeld heeft. :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 10:22 schreef SunStorm het volgende:
Volgens mij gaat het erover dat de topicstarter iets vind sucken, en dat andere mensen het leuk vinden dat de topicstarter dat met ons gedeeld heeft. :)
Nou zo zou ik het niet willen zeggen, maar volgens mij vind hij het behoorlijk sucken ja ;)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
ja :{

Verwijderd

Goed, dan zijn we het daar dus over eens. :)

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Fijn om te weten. Ben ik niet de enige :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 12:28 schreef urf het volgende:
Fijn om te weten. Ben ik niet de enige :)
-->HK ;) :?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, ik dacht dat dit de games sectie was en Dod is toch echt een game. Dod zal hier wel niet zo leven. Pleurt maar weg dan.

Ook goed :)

Verwijderd

einstein: zolang het ergens over gaat vind in het best maar zeg nu zelf een discussie word het niet meer en is het niet geweest :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.