Toon posts:

pIggy!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje als ik de piggybar van valuepay aan zet dan activeert 'ie hem niet meer, hij blijft een geel varkentje in de systray. Meestal doet 'ie het dan pas weer als ik hem opnieuw heb gedowned en geinstalleerd.

Weet iemand hoe dit komt of wattik der aan kan doen? En aub niet als antwoord opnieuw downen en installen.

tnx

Verwijderd

Ik heb dit probleem soms ook en weet niet waar het aan ligt. Soms als ik 'm aanzet doet ie het meteen en vaak blijft ie even in de systray staan... bij deze gevallen gaat ie het toch na enige tijd doen.. zeer raar. Ik wacht dus meestal af tot ie dan opspringt (duurt soms 1 minuut, maar soms ook 15 minuten)

Verwijderd

Hebben jullie geen problemen met het saldo!
Hij telt de uren namelijk niet goed!

Verwijderd

Inderdaad, daar heb je gelijk in. Ze hebben er wat problemen mee. Je moet even zoeken op dit forum naar een URL van ValuePay waar je je 'verloren' tijd kan aangeven; zij zouden dan uitzoeken of dat zo is en die tijd er bij optellen.

ps. ValuePay is cool! Ze betalen tussen de $ 0.55/0.60 per uur...

Verwijderd

Nou, bij mij telt hij soms maar 10 minuten van de 8 uur. En dat kun je dan inderdaad ergens invullen. Maar tot nu toe doen ze er niks mee. Ik heb in de afgelopen 3 weken nog niet gezien dat het bijgewerkt werd. :(

Verwijderd

Henny,bij mij exact hetzelfde.Als ik uren Piggy open had staan telde hij maar enkele minuten.
Gisteren was voor het eerst dat mijn bijgetelde tijd aardig in de buurt kwam.
Ik kijk het mij nog even aan en anders gooi ik Valuepay eraf!

Verwijderd

Ik gooi hem er (nog) niet af. Ik hoop nogsteeds dat ze ooit eens de boel corrigeren en de software goed aan het tellen krijgen. Als dat zo is, is het nogsteeds een aardige geldbalk.

Ik heb maar weer m'n echte tijden ingevuld
( http://www.valuepay.com/timefix.asp ), en nu maar hopen dat ze het eens bijwerken. ZUCHT!
Pagina: 1