Goed.. dit wordt een lang maar hopelijk niet verwarrend verhaal.
Ik heb een pc in de volgende onderdelen van een collega overgekocht
- CPU pII 300 (boxed)
- ASUS 3800 TNT2 32mb AGP videoadapter
- 128 MB SDRAM
- kast
- mobo (was kapot volgens hem)
Dus ik die bak in z'n geheel getest, deed niks behalve de cpufan, die ging draaien.
Toen even een nieuwe atx voeding gescoord bij Bierkameel (Thanx nog. I ow u one
)
Nog een keer in z'n geheel geprobeerd. Wederom alleen cpufan en nu ook de voedingfan ging draaien.
Geen post, en de monitor bleef in standby.
Toen alle hardware (behalve mobo) in m'n gewone bak getest.
Alle hardware, behalve het mobo dus was in orde.. alles deed het, waarna ik de 128mb dimm en de AGP kaart in mijn sys heb gedrukt.
Dit heeft een paar dagen goed gewerkt. Tot ik m'n bak een keer had uitgezet. Ik zette hem aan en er gebeurde niks. fan van de cpu en de voeding doet het. voor de rest monitor blijft in standby en verder doet de bak ook niks.
Alles geprobeerd, pci videokaart erin.. geen resultaat. andere agp erin. geen resultaat. zojuist een ander mobo erin, geen resultaat. Alles losgehaald en geprobeerd te starten met alleen vga +cpu + mem en mobo. Ook niks.
M'n bak piept verder ook niet (ja, de pc speaker is goed aangesloten)
Heeft er iemand ook maar enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb een pc in de volgende onderdelen van een collega overgekocht
- CPU pII 300 (boxed)
- ASUS 3800 TNT2 32mb AGP videoadapter
- 128 MB SDRAM
- kast
- mobo (was kapot volgens hem)
Dus ik die bak in z'n geheel getest, deed niks behalve de cpufan, die ging draaien.
Toen even een nieuwe atx voeding gescoord bij Bierkameel (Thanx nog. I ow u one
Nog een keer in z'n geheel geprobeerd. Wederom alleen cpufan en nu ook de voedingfan ging draaien.
Geen post, en de monitor bleef in standby.
Toen alle hardware (behalve mobo) in m'n gewone bak getest.
Alle hardware, behalve het mobo dus was in orde.. alles deed het, waarna ik de 128mb dimm en de AGP kaart in mijn sys heb gedrukt.
Dit heeft een paar dagen goed gewerkt. Tot ik m'n bak een keer had uitgezet. Ik zette hem aan en er gebeurde niks. fan van de cpu en de voeding doet het. voor de rest monitor blijft in standby en verder doet de bak ook niks.
Alles geprobeerd, pci videokaart erin.. geen resultaat. andere agp erin. geen resultaat. zojuist een ander mobo erin, geen resultaat. Alles losgehaald en geprobeerd te starten met alleen vga +cpu + mem en mobo. Ook niks.
M'n bak piept verder ook niet (ja, de pc speaker is goed aangesloten)
Heeft er iemand ook maar enig idee wat hier aan de hand kan zijn?