Beginnen met RPG games.. Waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01
Yo,

Ik wil eens beginnen met een RPG game... om lekker urenlang singleplayer bezig te kunnen zijn.
Ik ben verder vooral een FPS speler, 90% van m'n gametijd zit in StrikeForce (een UT mod) voor de rest speel ik wel bijna elke nieuwe FPS als ie uit is, maar na 2 weekjes ook al niet meer.

Maargoed.. ik wil dus beginnen met een RPG game, na veel posts gelezen te hebben van itsnows en nog wat modjes hier ben ik er van overtuigd dat dit wel leuk moet zijn... :P
Ik hoor veel lovende woorden over Planescape Torment, is dat iets om mee te beginnen? Baldurs Gate 2 dat klinkt er ook wel naar.. 450 speeluren (met alle kleine zijweggetjes) maar ik vraag me af of dat wel aan te bevelen is voor een beginner... ik weet niet of ik het kan opbrengen om bezig te blijven in 1 moeilijk stukje.

Voor de rest heb je dan nog Diablo, vooral multiplayer erg geliefd dacht ik maar dat is wat minder RPG gericht volgens mij? meer actie..

Dus waar ga ik beginnen? Graag wat tips... Dan ga ik morgen eens kijken of 't te koop is.
Nieuwe titels gaat niet lukken, ik betaal er de volle prijs niet voor... maar ik hoor dat planescape torment en BG2 niet zo duur zijn (€10 ofzo, dat vind ik een mooi bedrag)
'k koop zoiezo (bijna) nooit games in de winkel vanwege beperkt budget enzo en mischien valt 't hele RPG gebeuren me wel tegen en dan zit ik daar met m'n miskoop..

Nou, ik hoor het wel :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Begin maar es met PlaneScape: Torment ;)

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:24 schreef Soccubus het volgende:
Begin maar es met PlaneScape: Torment ;)
Waarom? vertel er eens wat meer over, mag simpel (ik zie door de bomen het bos ook niet meer door al die sites)
Hoe zijn de graphics? (was ik nog vergeten in m'n vorige post trouwens. 't moet er wel een beetje goed uitzien :) ok m'n gf2mxje moet 't nog wel trekken maar dat lukt wel denk ik)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Maargoed.. ik wil dus beginnen met een RPG game, na veel posts gelezen te hebben van itsnows en nog wat modjes hier ben ik er van overtuigd dat dit wel leuk moet zijn...
Modjes hebben niet altijd gelijk hoor (plzz geen BAN ;))

Ten tweede: Diablo is idd geen RPG (IceStorm/ItSnows kan dit in de FAQ?)

Ten derde: Ik zou idd beginnen met Torment, dit is niet al te moeilijk voor een beginner, en wel echt een RPG. Als je Torment niet leuk vindt (onmogelijk) heb je grote kans dat je de rest van de RPG's ook niet leuk vindt.

Edit: De graphics van PlaneScape: Torment zijn niet super, maar daar draait het ook niet om bij een RPG. Als je echt iets moois wil dan zou ik beginnen met Baldur's Gate 2, maar dat vind ik persoonlijk niet zo beginners vriendelijk.

Torment was trouwens voor zijn tijd ontzettend mooi, maar als het verhaal goed is, en dat is het, dan let je bij een RPG minder op de graphics. Gewoon omdat je een RPG leuk moet vinden doordat er veel diepgang in zit, en niet omdat de graphics erg mooi zijn. Mooie graphics zijn mooi meegenomen maar zeker geen vereiste voor gameplezier.

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 08 februari 2002 23:25 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Waarom? vertel er eens wat meer over, mag simpel (ik zie door de bomen het bos ook niet meer door al die sites)
Hoe zijn de graphics? (was ik nog vergeten in m'n vorige post trouwens. 't moet er wel een beetje goed uitzien :) ok m'n gf2mxje moet 't nog wel trekken maar dat lukt wel denk ik)
PlaneScape: Torment heeft een ongeloofelijk meeslepend verhaal... het is een RPG die niet gericht is op het hack&slash werk maar veel meer met npc spreken (er zijn veel fantastische dialogen tussen pc en npc) verder is de verhaallijn zo verschrikkelijk diep... in princiepe begin je het verhaal met geen info (je weet niet eens wie je zelf bent)en moet je het verhaal zelf ontravelen... zeker een aanrader, voor mij het beste RPG sinds jaren

damn... waarom is The Will me altijd voor :P

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:26 schreef The Will het volgende:

[..]

Modjes hebben niet altijd gelijk hoor (plzz geen BAN ;))
Nee dat zeker niet... :P (ervaring ;)) Maar laat ik het zo zeggen, hun verhalen over RPG's maken mij enthousiast.. :)

Planescape Torment kost € 8.99 bij de FRS zie ik net dus die moet ik maar eens gaan halen.. :)
(damn euro's, 't is toch 20 piek... maargoed, dan heb ik wel een origineel spel :))

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:29 schreef Soccubus het volgende:

[..]

PlaneScape: Torment heeft een ongeloofelijk meeslepend verhaal... het is een RPG die niet gericht is op het hack&slash werk maar veel meer met npc spreken (er zijn veel fantastische dialogen tussen pc en npc) verder is de verhaallijn zo verschrikkelijk diep... in princiepe begin je het verhaal met geen info (je weet niet eens wie je zelf bent)en moet je het verhaal zelf ontrafelen... zeker een aanrader, voor mij het beste RPG sinds jaren
Klinkt goed opzich, maar 't klinkt een beetje saai mischien? al die gesprekken.. goede verhaal lijn spreekt me wel aan hoor, hoef ook niet alleen hack&slash, maar 10 minuten achter elkaar met iemand "praten" lijkt me wel een beetje saai.. :z

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 08 februari 2002 23:30 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Klinkt goed opzich, maar 't klinkt een beetje saai mischien? al die gesprekken.. goede verhaal lijn spreekt me wel aan hoor, hoef ook niet alleen hack&slash, maar 10 minuten achter elkaar met iemand "praten" lijkt me wel een beetje saai.. :z
je hoeft niet veel te praten... er zijn erg veel manieren om PlaneScape: Torment uit te spelen... wat ook erg leuk is is dat er een groot verschil is tussen Good en Evil characters... dit kan gedurende het spel veranderen :)

• The Will
En een ontzettend coole poster van Torment.

Maar om ff verder te gaan over Torment: Je wordt wakker in de mortuary, en je lijd aan geheugen verlies. Dit moet je terugvinden door je Journal terug te krijgen, en Pharod op te zoeken. Hoe je dat doet zoek je zelf maar uit.

Het speelt zich af in de PlaneScape setting zie hier voor wat plaatjes (erg groot) van de PlaneScape setting.

Verder werkt is het gebaseerd op de AD&D rules.
Edit:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:33 schreef Soccubus het volgende:

[..]

je hoeft niet veel te praten... er zijn erg veel manieren om PlaneScape: Torment uit te spelen... wat ook erg leuk is is dat er een groot verschil is tussen Good en Evil characters... dit kan gedurende het spel veranderen :)
Je hoeft idd niet veel te praten, maar het ik raad het je zeker wel aan. Door alleen te praten al krijg je honderd duizenden experience points, en nee ik ga niet zeggen waar :P

En idd, is het Good/Neutral/Evil verschil erg leuk ja. Vooral bij een bepaald gesprek met Ravell is het erg handig (en voordelig) als je goed nadenkt over wat je zegt.

There is no magic.

Verwijderd

misschien FF7 goeie verhaal echte rpg

• Xtuv
Ok mensen bedankt, verklap maar nix verder... ik ben verkocht :P
Morgen Planescape Torment halen dus, hopenlijk hebben ze 'm.
Maar er zit dus een poster bij? in de doos?
Dat zou cool zijn.. nog een xtra behangetje voor aan de muur :P geef mijn in ieder geval een gevoel van waar voor m'n geld! :)

• The Will
Tja, maar dan moet je wel een PlayStation hebben, en verder moet je ervan houden. Ik vind dat FF7 toch nogal veel vechten is, en daar houd ik persoonlijk niet zo heel veel van in een RPG. Een beetje vechten is goed, maar daar heb je wel erg veel random encounters. En verder vind ik het niet leuk dat je erg snel monsters van 5500+ HP tegen komt :(

Edit: Ik kreeg er iig een poster bij ja.

Edit 2: Maar Princess Garnet is wel heel cute O+ ;)

There is no magic.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Final Fantasy 7,9,8

Mijn persoonlijke top 3..

7 is onovertroffen imho :)

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 08 februari 2002 23:37 schreef Xtuv het volgende:
Ok mensen bedankt, verklap maar nix verder... ik ben verkocht :P
Morgen Planescape Torment halen dus, hopenlijk hebben ze 'm.
Maar er zit dus een poster bij? in de doos?
Dat zou cool zijn.. nog een xtra behangetje voor aan de muur :P geef mijn in ieder geval een gevoel van waar voor m'n geld! :)
Yup... er zit idd een poster bij moet hem weer es opzoeken

en weer een believer ;)

The one true faith: RPG

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:36 schreef BLACK_HEAVEN het volgende:
misschien FF7 goeie verhaal echte rpg
Vroeger demo van gespeeld...
maar is erg oud, was wel leuk, maar word saai denk ik.
Vond het er niet zo mooi uitzien en is vooral lastig te vinden denk ik (voor een budgetprijs)

• The Will
Op vrijdag 08 februari 2002 23:39 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Idee voor sig? ;)

There is no magic.

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:39 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Yup... er zit idd een poster bij moet hem weer es opzoeken

en weer een believer ;)

:D :D :)

Ik bedenk me trouwens net dat ik mischien toch wel eens een RPG gespeeld heb.. :P Vroeger heb ik echt genoten van Fallout.. is iig turnbased met xp points. Maar vraag me af of het een volledige RPG is. Nooit kunnen uitspelen trouwens, na een tijdje opgegeven maar erg cool met al die wapens enzo :9~

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 23:39 schreef Xtuv het volgende:

maar word saai denk ik.
geen sprake van ! :)

• The Will
Ach zoals ik al zei, je moet er van houden.

Btw wouter, hoe heet dat mens uit je sig icon ook alweer? Zij is cute vind ik.

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 08 februari 2002 23:42 schreef Xtuv het volgende:

[..]

:D :D :)

Ik bedenk me trouwens net dat ik mischien toch wel eens een RPG gespeeld heb.. :P Vroeger heb ik echt genoten van Fallout.. is iig turnbased met xp points. Maar vraag me af of het een volledige RPG is. Nooit kunnen uitspelen trouwens, na een tijdje opgegeven maar erg cool met al die wapens enzo :9~
dat is idd een RPG... heb het zelf nooit gespeeld maar moet een erg goed RPG zijn (zeggen ze :P)

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 23:43 schreef The Will het volgende:
Ach zoals ik al zei, je moet er van houden.

Btw wouter, hoe heet dat mens uit je sig icon ook alweer? Zij is cute vind ik.
heb er 2

De ene is Garnet/Dagger uit FF9
De ander is Yuna uit FF10

• The Will
Ik heb het ooit wel eens gespeeld, in de tijden dat de full install van 650 Mb nog veel was ;)

Althans toen had mijn neefje het, en zat ik toe te kijken, toen was /me Will nog een n00b en had hij nog nooit van GoT gehoord ;)

Ik kan je iig verzekeren: Het is ontzettend saai om naar te kijken ;)

There is no magic.

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:43 schreef Soccubus het volgende:

[..]

dat is idd een RPG... heb het zelf nooit gespeeld maar moet een erg goed RPG zijn (zeggen ze :P)
Dan ben ik niet eens totaal onvoorbereid, oftewel, het zal wel goedkomen :D ;)

• The Will
Nou, ik vind dat Fallout erg veel verschild van Torment hoor. Torment werkt via AD&D rules en Fallout (d8 ik) niet. Dat maakt echt een groot verschil.

There is no magic.

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:46 schreef The Will het volgende:
Nou, ik vind dat Fallout erg veel verschild van Torment hoor. Torment werkt via AD&D rules en Fallout (d8 ik) niet. Dat maakt echt een groot verschil.
Ah ok.. Maar is het dan wel een RPG als het niet volgens AD&D regels werkt?
Wat zijn AD&D regels ei'k precies? :P heb er wel van gehoord 't is volgens mij het puntensysteem ofzo?

• Wouter
  • Niet online
Wat me opvalt aan dit soort topics is dat er altijd een 2deling is tussen aanhangers van RPG's als Planescape en Baldurs Gate en FF aanhangers :)

Waar zit het verschil hem nou precies in?
Ik heb planescape of BG nooit gespeeld...

• Xtuv
Op vrijdag 08 februari 2002 23:48 schreef . w o u t e r . het volgende:
Wat me opvalt aan dit soort topics is dat er altijd een 2deling is tussen aanhangers van RPG's als Planescape en Baldurs Gate en FF aanhangers :)

Denk dat FF meer cartoon achtig is...
Planescape en BG2 meer fantasy achtig zoals LOTR b.v.

• The Will
Final Fantasy heb je heel snel heel veel HP, je begint met zo'n 100 in FF7 (da's toch met Zidane?) en bij spellen als Torment begin je echt met 8 ofzo. Bij FF zijn er veel meer gevechten, in de vorm van random encounters, en bij spellen als Torment zie je iedereen aankomen.

Dat zijn denk ik een paar van de grootste verschillen. Ten tweede is het natuurlijk allebei met andere rules opgezet

Edit: Xtuv you've got a point there

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 08 februari 2002 23:48 schreef . w o u t e r . het volgende:

Ik denk dat het voornamelijk is omdat de FF spellen console based is... de met vrij makelijk te gebruiken comandos... peesee RPG is vaak een hoop comandos die je met de muis moet bedienen ;) ik zelf heb ff8 gespeeld wat ik overigens een goed rpg vond maar daar zie je goed vanaf dat het van een console stamd :)

• Xtuv
BTW ik zie dat er een patch is voor planescape: torment, van 1.0 naar 1.1, heb die .txt maar niet gelezen vanwege mogelijke spoilers (Staat er ook bij) Maar zal ik die gewoon instaleren of veranderd dat opeens veel aan 't spel?

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 09 februari 2002 00:01 schreef Xtuv het volgende:
BTW ik zie dat er een patch is voor planescape: torment, van 1.0 naar 1.1, heb die .txt maar niet gelezen vanwege mogelijke spoilers (Staat er ook bij) Maar zal ik die gewoon instaleren of veranderd dat opeens veel aan 't spel?
Die patch is zeer verstandig... er zit een erg grote bug in dat tijdens een gevecht het spel langzamer gaat draaien dan stront door een trechter

ee, ik ben The Will voor :P

• The Will
Ik was ff bezig met de basics van PnP RPG te geven ;)

There is no magic.

• Xtuv
Mooizo, ik ben compleet ingelicht enzo :P
Ik ga lekker naar bedje! en hopen dat ze 'm hebben liggen morgen :) maar zal vast wel ergens liggen in Den Haag.. :P
Bedankt allemaal :) en 't was en genoegen kennis te maken met de die hard GoT RPGers ;)

Jullie horen wel hoe 't afloopt... :P

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 09 februari 2002 00:08 schreef Xtuv het volgende:
Mooizo, ik ben compleet ingelicht enzo :P
Ik ga lekker naar bedje! en hopen dat ze 'm hebben liggen morgen :) maar zal vast wel ergens liggen in Den Haag.. :P
Bedankt allemaal :) en 't was en genoegen kennis te maken met de die hard GoT RPGers ;)

Jullie horen wel hoe 't afloopt... :P
lekker slape :P

• The Will
Lekker dromen over RPG's ;)

There is no magic.

Verwijderd

Hmm door deze topic ben ik maar is Planescape Torment gaan installeren :D me broer had het een tijdje geleden gekocht en zelf had ik het nog nooit gespeeld, maarre ik denk dat ik er morgen eens goed achter gaat zitten, het begin is ook al leuk, die skull heeft best wel humor :) Kan je eigenlijk ook je reso instellen? Komen er later in het spel ook nog tover spreuken enz? [ik ben ook RPG n00b]

Het enigste RPG die ik gespeeld hebt is tot nu toe alleen nog maar Skies of Arcadia van de Dreamcast en die vind ik best wel leuk, alleen vond ik het een beetje moeilijk worden dus ik was er mee gestopt :)

ff patch downen en dan maar gaan slapen :z

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 09 februari 2002 00:15 schreef LaptopDude het volgende:
Kan je eigenlijk ook je reso instellen? Komen er later in het spel ook nog tover spreuken enz? [ik ben ook RPG n00b]
Je kunt geen resos instellen, er komen veel spreuken in voor... om maar kort te houden :P

• The Will
Chain Lightning Storm is mooi, en doet veel Auw ;)

There is no magic.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zaterdag 09 februari 2002 00:07 schreef The Will het volgende:
Ik was ff bezig met de basics van PnP RPG te geven ;)
offtopic:
Nog bedankt voor die moeite van het schrijfwerk :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
ha zelfde probleem als bij mij, maja, daar liep al een topic over, ik zoek nu demo's, baldurs gate 1 is trouwens wel vrij gebruiksvriendelijk toch?
Ik wil ook die poster van planescape: torment :P
Magoed, ik kan niet tot ver in volgende week wachten, ik ga hem maar eens zoeken of hij op inet voor een liev prijsje wordt aangeboden

Verwijderd

DrakShadow: RPGs hebben geen demo's. Is niet nodig >:)
BG2 Trailer

• Xtuv
gvd.. :( :(

Kom net terug uit de stad, ALLE winkels langsgeweest waar ze games verkopen, dat zullen er wel zo'n 12 zijn...
Bij Dixons hadden ze 'm! (Planescape Torment dus) Maar bij het zien van het prijskaartje: € 45.95 rende ik weer snel de winkel uit |:( :(
Boel andere winkels langs, nix nix nix... Intertoys, ja! daar zag ik 'm ook liggen.. voor fl 49.95 :'(
Nog een boel andere winkels gehad, incl 2 FreeRecord shops, 1 GROTE gameshop en een andere speciale gameshop, helemaal NIX dus! :(

Lekker 2 uur lang voor nix zitten zoeken, wil je eens wat legaal kopen... :(

Wat nu!?

Verwijderd

zelda is toch ook een RPG?
zo ja ik vond vroeger de 1e zelda(n64) heel erg leuk mijn eerste rpg en eigenlijk de leukste zelfs als het geen RPG is blijft het tog een aanraden

• Xtuv
Ja maar ik wil Planescape Torment hebben.. :(
En zelda kan verder niet op de PC (jaja emulators maar da's zo'n gekloot)

• Xtuv
Nou ik heb 'm besteld via internet bij de freerecord shop en dat kan ik 'm binnen 2 dagen afhalen ofzo.. maar 't werkt een beetje vaag, staat dan weer afleverdatum aangepast ivm voorraad van dit artikel maar dan staat er weer nix bij enzo.. nouja ik zal over 2 dagen maar eens langs gaan dan.

• Xtuv
Als je nu op www.freerecordshop.nl kijkt bij Planescape Torment staat er tijdelijk niet leverbaar... :P als ik geluk heb heb ik dus de laatste besteld!

Verwijderd

Download een Emulator voor een console zoals de SNES.
Daar zijn echt tientallen toffe RPG's op uitgebracht.

Ik noem een Zelda, Chronotrigger, Secret of Mana, Secret of Evermore, Seiken Densetsu 3, Terranigma, Lufia, Final Fantasy 1t/m6, etc.

Graphics en frames per second boeien niet, alleen de gameplay en het verhaal.

• Xtuv
Op zaterdag 09 februari 2002 19:40 schreef ptaverne het volgende:
Download een Emulator voor een console zoals de SNES.
Daar zijn echt tientallen toffe RPG's op uitgebracht.

Ik noem een Zelda, Chronotrigger, Secret of Mana, Secret of Evermore, Seiken Densetsu 3, Terranigma, Lufia, Final Fantasy 1t/m6, etc.

Graphics en frames per second boeien niet, alleen de gameplay en het verhaal.
Die paar bewegende pixels kunnen mij niet boeien hoor.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Op zaterdag 09 februari 2002 19:53 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Chrono Trigger moet iedere RPG-er een keer uitgespeeld hebben... :P

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 19:53 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Snes ownz hoor meneer :( :P
Heb Daarom ook en GBA gekocht...binnenkort ff Golden Sun halen :9~

• The Will
Hoezo daarom, Golden Sun is echt nog best wel mooi hoor.

Is GS nou eigenlijk uit de zelfde serie als Shining Force? Want daar vind ik het erg veel op lijken.

There is no magic.

• Xtuv
Op zaterdag 09 februari 2002 22:06 schreef BoneFly_ het volgende:

[..]

Snes ownz hoor meneer :( :P
Heb Daarom ook en GBA gekocht...binnenkort ff Golden Sun halen :9~
Ja 't zal best :P
Maar ik wil gewoon een redelijk recente RPG voor de PC spelen ja :P

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38
Probeer eens Chrono Trigger of Secret of Mana op de SNES(ze zijn vast nog wel ergens te vinden op internet). Wel oud, maar erg verslavend.

Verwijderd

Playstation kopen en FF 8 spelen. :7

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op zondag 10 februari 2002 10:21 schreef Corneel het volgende:
Playstation kopen en FF 8 spelen. :7
Die is ook voor de pc :P
Dus waarom een playstation (op pc is ie VEEL grafischer)

• White Dust

White Dust

Op zondag 10 februari 2002 11:18 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Die is ook voor de pc :P
Dus waarom een playstation (op pc is ie VEEL grafischer)
En op peesee is ie veel goedkope :)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Waarom vind ik de console rpg's zo weinig weghebben van de pc rpg's? pcrpgs's zijn meestal nog afgeleid van de tabletop rpg's, maar console's hebben meestal een of ander vaag systeem dat me eigenlijk heel weinig kan boeie. Maarja, zal wel een kwestie van smaak zijn, gezien de vele liefhebbers van het genre :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

[topic=407296/1/25]

• Xtuv
* Xtuv is een happy fella :)

Had zaterdag dan maar online bij de FRS Planescape: Torment besteld, nou gisteren kreeg ik alweer mail dat ik 'm af kon halen!
Vandaag gedaan dus :) kost nix extra enzo, alleen € 8.98 voor 't spel. Net uitgepakt, mooie doos (niet zo'n DVD ding) poster, boekje, 4cd's :9~
Ik ben in mijn nopjes :) zo instaleren! ik laat jullie weten hoe het ging :P

Btw ik lees net ook dat je je P:T characters kan importeren in BG2, dus als ik hiermee uigespeeld ben kan ik met mijn zelfde character beginnen aan BG2 b.v.? dat klinkt ook wel cool :)
Pagina: 1