Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Eudora Pro?
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
yessss ga ik nu door voor de wasmachine?
Ik ga um ff uitproberen... thx
nog andere suggesties BTW ?
nog andere suggesties BTW ?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Ok ... mijn keuze is gemaakt :
Eudora Pro :-)
Eudora Pro :-)
Hoezo pegasus voor iedere account apart inloggen? Pegasus checkt bij mij gewoon in een keer 3 accounts.
Had ik wel ... bij het starten van pegasus moest ik eerst een naam opgeven ??
Maar goed ik ben nu Eudora aan het proberen en tot dusver bevalt het goed.. alleen de icons in de bar zijn soms vernaggeld (eeerm schrijf je dat zo ?)
Iemand die hier ook last van heeft ??
Maar goed ik ben nu Eudora aan het proberen en tot dusver bevalt het goed.. alleen de icons in de bar zijn soms vernaggeld (eeerm schrijf je dat zo ?)
Iemand die hier ook last van heeft ??
Nee nooit problemen met iconen in Eudora Pro. Programma bevalt me uitstekend.
Pagina: 1