Dit las ik hier hier... gaat het dan toch gebeurenHet adventure tijdperk is al weer een tijdje voorbij, maar af en toe vang je wat nieuws op waar je adventure hart wat sneller van gaat kloppen. Volgens GameSpot wordt er bij Sierra momenteel gewerkt aan een nieuw deel in de Space Quest series. Bovendien heeft Sierra ook nog eens een nieuwe Space Quest website geopend, zal het dan echt?
Na Space Quest 6 werd het een tijd stil rondom deze hilarische serie. Sierra ging bezuinigen en het leek alsof ze geen toekomst meer zagen in het adventure genre. Al Lowe, bekend van Leisure Suite Larry, werd zelfs op straat gezet. Grote series als Space Quest, Kings Quest en de Larry games leken een stille dood te sterven.
Met een beetje geluk kunnen we over een tijdje echter wel weer Roger Wilco door een ongetwijfeld zeer grappig avontuur leiden. Hopenlijk gaan ze dan met Space Quest niet dezelfde kant op als met Kings Quest Mask of Eternity, wat een beetje een mix van adventure, RPG en aktie was.
Het genre mag dan wel redelijk levenloos zijn, elke gamer denkt nog wel eens terug aan de goede dagen waarin we urenlang zaten te point en clicken. Af en toe denken de uitgevers er blijkbaar ook aan terug, want zo'n website kan toch niet zonder gevolg blijven?
Point and Click adventures rulen!
There is no magic.
me 2... en nog es SQ6 appartOp vrijdag 08 februari 2002 23:46 schreef Nosfer@tu het volgende:
KEWL!!!!!!
heb hier de serie 1/6 liggen
Verwijderd
Ik meende dat ze ooit wel begonnen waren aan SQ6 maar toen halver wege waren gestopt..
Maar ik zal me wel vergist hebben.
Waar kan ik hem vandaan halen dan??
SQ6 zal je wel ergen in de euro grabbel bak kunnen vinden... de sub titel is The Spinal Frontier... een paar jaar geleden zijn ze wel es aan deel 7 begonnen maar die werd van het programma geschrapt (met de opkomst van de fpsOp zaterdag 09 februari 2002 19:32 schreef Polle2000 het volgende:
Ik meende dat ze ooit wel begonnen waren aan SQ6 maar toen halver wege waren gestopt..
Pagina: 1